Ekta Service вулиця Ділова 5, Печерський район, Київ
Інформація
"Екта Сервіс" - це надійний та сучасний заклад, що знаходиться за адресою Київ, вулиця Ділова, 5. Це місце, яке об'єднує в собі якість послуг та зручний сервіс.
"Екта Сервіс" є відомим закладом в Києві, запропонувавши свої послуги для широкого кола клієнтів. Він пропонує найкращу якість послуг, що включає у себе широкий спектр можливостей та вигідних пропозицій. Тут ви зможете насолодитися проведенням свят та інших святкових подій, а також провести зустрічі бізнес-партнерів та зібрання з друзями або рідними.
Робота "Екта Сервіс" заснована на інноваційних ідеях та технологіях, що робить його конкурентоспроможним та відповідальним перед своїми клієнтами. Всі пропозиції та послуги забезпечуються високоякісним послуговуванням та дійсно корисними рішеннями.
Якщо ви шукаєте затишне місце для проведення різних святкових подій, зустрічей, ділових зустрічей, "Екта Сервіс" - це саме те, що вам потрібно. Різноманіття пропозицій та персональних підходив до кожного клієнта допоможуть зробити ваше свято незабутнім та яскравим.
Не вимагаючи зайвих зусиль, "Екта Сервіс" відповідає на потреби різних типів клієнтів та гарантує високий рівень задоволеності послугами. Контактуйте з нами та насолоджуйтеся всеосяжним спектром можливостей у своїй власній "Екта Сервіс".
Фото
Години
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 18:00
Субота:
09:00 - 18:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Хочу поділитися з Вами своєю ситуацією. Вислала я значить айфон 12 обмін на сертифікат 90% суми щоб купити новий гаджет. 14 лютого телефон вже був у Вашому сервісі. 16 лютого я поцікавилась через вайбер чи надійде мені сертифікат, мені відповіли так! Надійде до 21 лютого включно! Добре. Сьогодні 21.02.22 я написала знову на вайбер.запитала до якого часу чекати, мені відповіли до 18:00 не пізніше. О 17:30 я вже подзвонила, якоби нагадати, мені відповіли до 18:00 максимум у 18:05 надійде сертифікат! Це виходить із середи 16 лютого по понеділок сьогоднішнього дня у Вас не було часу вислати мені мій код?! І ось зараз 19:00, а ніякого коду я так і не отримала! Скажіть будь ласка, ячому я повинна так нервувати? Це не 1000 гривень і не 2. Якщо Ви так відноситесь до клієнтів, то яка може бути у Вас репутація? Що Вам заважало вчасно мені вислати код? Я ходжу без телефона! В мене також є своя робота! Дуже неприємно, що так надурили. А якщо б цей сертифікат був би моїй дитині на подарунок до дня народження!? Хто поверне настрій і позитивні емоції? Плюс до того я живу у маленькому місті і магазин Комфі у нас зачиняється о 19:00. Надіюсь, що Ви зміните своє ставлення до клієнтів"
"Дякую за ремонт телефону.Заміну дисплею провели якісно та швидко."
"При покупке ноутбука предложили услугу - страховка. Оказалось, что это услуга вообще от сторонней организации, при этом ноут надо отправлять по почте. Интересная история, потому что в каком он состоянии доедет до сервиса уже вопрос. Далее интересней. Везде большими буквами написано, что ремонт 14 дней. Но если вчитаться в договор: Після прийняття рішення про ремонт обладнання, Сервіс-провайдер приступає до надання Послуг «Екта Смарт» шляхом здійснення ремонту обладнання. Ремонт обладнання здійснюється Сервіспровайдером не більше, ніж 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту прийняття рішення про ремонт. Якщо під час ремонту буде виявлено, що Сервіс-провайдер не може надати послугу «Екта Смарт » протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту прийняття рішення про ремонт, строк надання послуги «Екта Смарт» може бути подовжено за усною згодою Клієнта. У разі, якщо Клієнт заперечує проти подовження строку надання послуги «Екта Смарт » або послуга «Екта Смарт » не може бути надана Сервіспровайдером, через відсутність запчастин для Обладнання, Сервіс-провайдер повертає Клієнту не відремонтоване обладнання та 100% від сплаченої Клієнтом Ціни конфігурації комп’ютерної програми, в порядку передбаченому п.5.4. Договору. Т.е. Сервис вам вернет деньги(за страховку) и разбитый ноут в случае, если он не выполнит свои обязательства. Чудно же, правда? А если вы свой ноут не разобьете, то вам никто ничего возвращать не будет. Вот такая история. Это не страховка, а мошенничество. Тут, конечно, компания пишет, что мы ж мол, возвращаем деньги за услугу, которую не оказали. Но почему ж вы не возвращаете тем, у кого ничего не сломалось? Вы понимаете, как работает страховка? Не можете отремонтировать - возвращаете тотал, для покупки нового девайса. Остальное - мошенничество. Перед покупкой услуги смарт защита с договором не была ознакомлена, налицо нарушение законодательства. UPD: Вот прошу всех, кто читает, обратить внимание на ответ сервисного центра/страховой. Вы покупаете в стилусе, в комфи услугу, при этом договор не с вами, по-хорошему, вы вообще к этому договору не имеете никакого отношения, о том, что там куча подводных камней никто вам не сообщает, и мне предлагают вернуть деньги за страховку. Это страховка - она так не работает!"
"Контора - Г№;НО. Чинят только если звезды так легли. Этот сервис присутствует в интернет-магазинах как Смарт-сервис с доплатой. Не ведитесь. Пункт договора - который показывает что это за страховка и размывает сроки ремонта: "Витяг з договору: 2.9. Після прийняття рішення про ремонт обладнання, Сервіс-провайдер приступає до надання Послуг «Смарт Захист» шляхом здійснення ремонту обладнання. Ремонт обладнання здійснюється Сервіс-провайдером не більше, ніж 14 (чотирнадцять) календарних днів з моменту прийняття рішення про ремонт. Якщо під час ремонту буде виявлено, що Сервіс-провайдер не може надати послугу «Смарт Захист» протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту прийняття рішення про ремонт, строк надання послуги «Смарт Захист» може бути подовжено за усною згодою Клієнта. У разі, якщо Клієнт заперечує проти подовження строку надання послуги «Смарт Захист» або послуга «Смарт Захист» не може бути надана Сервіс-провайдером, через відсутність запчастин для Обладнання, Сервіс-провайдер повертає Клієнту не відремонтоване обладнання та 100% від сплаченої Клієнтом Ціни конфігурації комп’ютерної програми." Жду планшет 2й месяц. Вместо 14 дней. Хочется опередить ваш ответ. Мне тоже очень жаль что у вас работают рукожопы, и нет ни договоров ни логистики. Но почему ваши проблемы становятся проблемами клиента? Вы же понимаете суть страховки? не страхуйте то, что не можете починить, или к чему нет запчастей."
"Телефон відправив 09.12.21року на заміну екрана по страховці від комфі,говорили максимум 2 тіжня а тепер відповідають у вайбер дата приблизного ремонту 11.01.22 і не факт що дата не зміниться!!!"
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото