АМАТИ-СЕРВИС
Інформація
АМАТИ-СЕРВИС - це сучасний заклад, розташований за адресою: Полтава, Зіньківська вулиця, 21. Тут Вас зустріне теплий і затишний інтер'єр, де Ви зможете насолодитися смачними стравами української кухні.
Наші досвідчені кулінари з радістю приготують для Вас цікаві страви за класичними рецептами, а також в оригінальному виконанні. Ми використовуємо тільки якісні та свіжі продукти, щоб наші страви були не тільки смачними, а й корисними для Вашого здоров'я.
Крім того, у нас Ви зможете організувати святковий банкет, або провести ділову зустріч, оскільки у нашому закладі є кілька залів різної величини, а також можливість замовити закуски та напої на Ваш вибір.
Окрім того, ми пропонуємо широку гаму алкогольних та безалкогольних напоїв, які допоможуть Вам розслабитися та насолодитися вечором в компанії друзів та близьких людей.
Завітайте до АМАТИ-СЕРВИС і переконайтесь самі, що ми зможемо запропонувати Вам найсмачніші страви та неперевершену атмосферу для проведення часу. Ми завжди раді гостям та працюємо для їх задоволення!
Фото
Контакти
Зіньківська вулиця 21, Київський район, 39006 Полтава, Полтавська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 18:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Ремонтував 2 різні конвекційні обігрівача. Один відремонтували по гарантії безкоштовно і швидко (не пройшло і 2 годин). Другий відремонтували за 2 дні. Ціна ремонту -адекватна"
"14.04.2021 року було здано праску на гарантійний ремонт. Після місячного терміну (21.05.2021 року), що вона у Вас провалялася, працівники Вашої організації не зробили навіть дефектовку її. При цьому навіть коли телефонував на вказані в акті здачі в ремонт номери, ніхто не відповідав, був абсолютно повний ігнор. Тільки після того, як довелося зателефонувати на гарячу лінію офіційного представника торгової марки, праску нарешті дефектували і заявили, що ще треба чекати близько 2 тижнів і це після того, як Законом встановлений термін на все 14 днів! За результатами склали акт браку, і замінили. При огляді праски, в якому вона була стані то можна сказати, що навряд чи я б її забрав, так як вся замазана, підошва поцарапана... Якісь послуг, відношення до клієнтів, абсолютно не задовільне!"
"1. Сьогодні ювілейна дата - 2 місяці як очікую майстра для профілактики бойлера gorenje. Спочатку мені розказували, что майстер замовив анод і треба чекати, через майже 1.5 місяця виявилося, що ніхто нічого не замовляв і знову сказали почекати пару днів. Ще через 10 днів, нарешті майстер назначив дату 24 травня о 10 годині. Прочекавши цілий день знову пішла в цю контору і той же майстер сказав, що він і не збирався приходити. На моє питання: чи взагалі замовляли вони той анод, мені показали анод (не знаю чи він підходить до мого бойлера). Я забрала анод сподіваючись, що це пришвидчить прихід до мене. Минув тиждень, але так і лежить сиротливо той анод біля бойлера. Бажаю нікому не мати справ з цією конторою, єдине що в них віртуозно виходить це брехати. 2. Доповнюю свій відгук після відповіді аматі-сервісу. Нарешті я дочекалася від них відповіді, хоч і дещо дивної. Вони мене звинувачують в крадіжці! Тобто замість того, щоб прийти та встановити замовлений анод до мого бойлера, згідно гарантійних зобов'язань за мої ж гроші, почалася дивна гра. Існує 2 місяці моя заявка через офіційний сайт gorenie з усіма моїми персональними даними, і після безлічі дзвінків в цю контору, дзвінків на гарячу лінію gorenje, моїх приходів, очікувань виявляється, що ніхто і не збирався нічого робити. Тепер чекаю коли правохранительные органы приведуть майстра до мене, як обіцяє мені аматі сервіс. 3. Ось і минув місяць як чекала "майстра з правоохоронними органами" і майже 4 місяці з дня подачі заявки на профілактику бойлера. Звичайно, ніхто не прийшов і нічого не зробив. 4 місяці обману, брехні, наклепу на мене, погроз правоохоронними органами. Довелося самостійно розібрати бойлер, заміряти розміри анода (точніше його залишків), знайти компанію що торгує запчастинами і на сайті якої є креслення всіх запчастин. Там ми крім анода купили ще і прокладку. Замінили ці деталі, зібрали бойлер і о, чудо за 3 дні (з часом доставки запчастин) наш бойлер готовий, гріє воду. Немає тільки штампа в паспорті і гарантії на бак. P.S. Коли мені перший раз збрехали в цьому сервісному центрі, я зайшла сюди, почитала відгуки і була в шоці, але все ще сподівалася, що зі мною такого не трапиться. Але зараз, після 4 місяців і затрачених нервів рекомендую всім обходити десятою дорогою цю "шарашкину контору""
"Жах, обходьте десятою дорогою! 23.04.21 була здана на діагностику і ремонт кухонна витяжка, діагностика була обіцяна протягом тижня, і відповідно оплачена. 30.04 і 5.05 відповіді по телефону не отримано, просто не беруть слухавку або виключено. По завершенню історії відгук доповню. ------------------------------------ 20.05.21 Забрав витяжку, гроші повернули. Протягом майже місяця до неї ніхто не торкався, три десятки дзвінків залишились без відповіді. Тут колеги ще нагадують що пару років тому чайник з Епіцентру здавали в цей "сервіс" на гарантійний ремонт - там він і залишився."
"Здав 04.01.21 мультиварку на ремонт, по гарантії. Не працював нормально дисплей, все інше працювало справно. Зробили аж 25.02.21! Майже 2 місяці на ремонті! Чекали запчастину. Ну нічого, забрав, а в неї кришка не закривається так як потрібно, бо майстер, якщо можна його так назвати, не правильно встановив середину. Але іще далі прикол, так як вона не ставала так як йому захотілося, хотя для цього там є пази щоб правильно встановити, він сточив пази і вийшло, що вона стала не на своє місце! Фото додаю. Відео теж зробив. Буду писати скарги! Обходьте те місце стороною! Однозначно не рекомендую!"
Довідник закладів та послуг у Полтаві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото