ЕПІЦЕНТР
Інформація
![ЕПІЦЕНТР ЕПІЦЕНТР](https://guideinua.b-cdn.net/images/logo_new/11/189284/logo.webp)
ЕПІЦЕНТР - це модерний торгово-розважальний заклад, що включає FurnitureStore, HomeGoodsStore, ShoppingCenter та великий Store. Наш заклад розташований за адресою: Полтава, Київське шосе, 41.
У магазині FurnitureStore ви знайдете широкий вибір меблів для будь-якого інтер'єру - від класичних до сучасних стилів. У нашому HomeGoodsStore ви зможете придбати декоративні речі, світильники, текстиль та інші прикраси для вашого будинку.
Ми також пропонуємо великий ShoppingCenter з багатьма магазинами, щоб задовольнити потреби будь-якого клієнта. У нашому Store ви знайдете все, що потрібно для побуту: продукти харчування, електроніку, побутову техніку та багато іншого.
Наш заклад працює кожен день з 9:00 до 22:00, щоб забезпечити вам максимальний комфорт та зручність. Ми гарантуємо якість наших товарів та професійний підхід до кожного клієнта.
Завітайте до нашого ЕПІЦЕНТРу, де ви знайдете все на одному місці!
Фото
Контакти
Київське шосе 41, Шевченківський район, 36000 Полтава, Полтавська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
08:00 - 21:00
Вівторок:
08:00 - 21:00
Середа:
08:00 - 21:00
Четвер:
08:00 - 21:00
П`ятниця:
08:00 - 21:00
Субота:
08:00 - 21:00
Неділя:
09:00 - 20:30
Відгуки
"Дуже рідко пишу відгуки, але не цього разу. Часто буваю в эпіцентрі, взагалі то все влаштовує окрім цін звичайно (хоча деякі товари є дешевші ніж будь де, але їх не багато) і того що буває складно знайти менеджера який відповідає за той чи інший товар. Але на вихідних трапилася мені людина, яка точно є на своєму місці, якщо б у вас усі продавці були такі, ціни б вам не було. Спочатку дуже дохідливо і вичерпно розвопів по гардеробних системах, а потім ще і допоміг з товаром іншого відділу, за що я йому дуже вдячний. Прізвища на жаль не побачив, але здається Дмитро його колега називав. А і ще каси... Зверніть увагу, дуже великі черги, я розумію що свята і все таке, але коли пік відвідувачів, треба щоб працювало більше кас."
"Хочу поділитися своїми враженнями від цієї торгової точки. Звичайно, після ремонту все зроблено все для того, аби відвідувачі ходили тут цілого дня в пошуках необхідного товару - може по дорозі придьається і щось непотрібне. Але! У Садовому центрі придбала орхідею, яка стояла на відведеній полиці уціненого товару. Стало жалко попечену сонцем рослину, яку намагалася врятувати (все одно її згодом викинуть). На касі мені пробили товао ЩА ПОВНУ ВАРТІСТЬ. 340 ГРН!! Я обурилася і стала вимагати повернення товару. Направили до каси повернено - іще мінус сорок хвилин на пошуки із вкрай зіпсований настроєм. Кошти повернули, проте бідну родину прийшлося залишити в магазині - знижки на неї так і не зробили. Уже вдома звернула увагу на те, що сонячні окуляри із розпродажу були побиті по завищеній вартості - 240грн замість 160, зазначених на ціннику. Шановні, уважно передивляйтеся чек біля каси, Епіцентр дурить ПОСТІЙНО. До речі, ціни на будівельні матеріали набагато вищі, ніж в інших торгівельних мережах. Власно я більше не буду підтримувати цих шахраїв, які працювали проти карантинних заборон навіть у жорсткий локдаун."
"Жахлива комунікація між персоналом, персоналу інформаційного відділу знадобилося 60 хвилин для пошуку інформації, далі.... 1. Замовив 15 мішків по 25 кг з доставкою до приватного будинку Заплатив за підйом на поверх (пронести в будинок 10 метрів) 376 грн при доставці мішки довелось розвантажувати власноручно. (це ще квіточки) 2. Прийшовши до віконця з написом "Інформація" я почав запитувати що потрібно робити щоб повернути кошти за не надані послуги ~20 хв працівник Брицька Дар'я Андріївна вирішувала що робити, віднесла чек до віконця "Доставка" там чоловік запропонував очікувати ~20 хв поки приїдуть люди які не занесли товар до будинку (що сплачено) на питання для чого відповіді не було. 3. Дар'я запропонувала написати заяву на повернення коштів, після написання ми пішли до іншого віконця де довелося все заново пояснювати та чути обурення від працівниці що я прийшов без черги. 4. Повернувшись до Дар'ї та попросивши викликати когось з керівництва, Дар'я відверто збрехала що зараз прийде керівниця (яка не прийшла) після декількох телефонних дзвінків на гарячу лінію прийшов працівник з відділу інтернет магазину який запропонував написати ще одну заяву, після написання почав кудись телефонувати та дізнаватись як мені повернути кошти, на картку чи у ВІДДІЛЕННЯ УКРПОШТИ ~20 хв Запитавши чи ще щось потрібно робити з мої сторони я пішов. Скористайтеся послугами моніторингу роботи працівників і роботою з клієнтами. За цей час побачив 2-ох вкрай обурених клієнтів."
"Заказав товар в інтернет магазині, забирав в торговому центрі, після "покращення" відділ видачі інтернет замовлень перемістили в середину торгового центру. Тепер для того щоб отримати потрібно пройти весь торговий цент, а при одержані повернутись назад і вийти через звичайну касу, через касу самообслуговування не можна вийти, оскільки касиру потрібно перевірити товар, а до каси присутня черга. Отже весь цей квест забирає більше часу ніж прийти і купити напряму товар безпосередньо в магазині. Для тих покупців, які хочуть потратити свій вільний час на покупку, тоді користуйтесь даними послугами."
"Персонал не завжди знає що в них взагалі є, а чого немає"
Довідник закладів та послуг у Полтаві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото