Оболонь Жилсервіс КМП просп. Героїв Сталінграду 57, Оболонський район, Київ, Київська область
Інформація
"Оболонь Жилсервіс КМП" - це орган місцевої влади, що знаходиться на проспекті Героїв Сталінграду, 57 у Києві та є важливим пунктом для багатьох жителів міста. Цей заклад створений з метою надання жителям Оболонського району послуг з управління будинками та забезпечення комфортного та безпечного перебування в них.
Місія "Оболонь Жилсервіс КМП" полягає у забезпеченні високоякісних послуг управління житловим фондом та підтримання належного рівня комфорту життя мешканців Оболонського району. У закладі працює професійний колектив фахівців з великим досвідом роботи у сфері управління та обслуговування будинків.
"Оболонь Жилсервіс КМП" пропонує широкий спектр послуг, серед яких: управління будинками, обслуговування систем опалення та водопостачання, дезінфекцію та дератизацію, технічне обслуговування та ремонт будівельних конструкцій, забезпечення безпеки в будинках.
Окрім цього, в закладі працює диспетчерська служба, яка дозволяє оперативно реагувати на будь-які неполадки і запевнює постійний контроль якості наданих послуг. "Оболонь Жилсервіс КМП" взаємодіє з усіма мешканцями Оболонського району, пропонуючи професійні консультації з управління житловими будівлями та сприяння вирішенню будь-яких питань.
Отже, "Оболонь Жилсервіс КМП" - це сучасний та надійний заклад, який працює на користь жителів міста та забезпечує надання високоякісних побутових послуг. Як орган місцевої влади, "Оболонь Жилсервіс КМП" старається постійно покращувати якість своїх послуг та розвиватися для забезпечення максимального комфорту жителям Оболонського району.
Фото
Контакти
просп. Героїв Сталінграду 57, Оболонський район, 04213 Київ, Київська область, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 16:45
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Черга, щоб стати в "електронну" чергу :) видають талончики зі швидкістю 4 особи на годину. Update: Припиняють роботу з клієнтами у довільний час шляхом не видачі папірців в електронну чергу. 10-15 чоловік бухгалтерів займаються своїми підрахунками в прийомний час, не натискаючи кнопку "наступний". Відповідно на табло завжди горить номер клієнта з яким вони працюють. Залишається 1-2 бухгалтери на ресепшені, які начебто видають талони в електронну чергу і попутно виконують прийом громадян. Вони також можуть "змилуватися" та видати талончик своїм знайомим. СРСР ніяк не відпустить."
"За цією адресою знаходиться відділення Пенсійного фонду Оболонського р-ну. Розміщення відвідувачів огидне, люди повинні юрмитися у вузькому, задушливому коридорі стоячи. Враховуючи вік відвідувачів… Персонал хороший, але складається враження, що працює у півсили, оч. повільно. Апарат для видачі талонів не працює. Інформація по кабінетах – не продумана."
"Великі черги, ще з часів совдепії, мабуть, ностальгія у людей, особливо літніх. Напевно їм хочеться зустрітися, посидіти, поговорити і промити кістки персоналу, що обслуговує. А "персонал" сам у цьому зацікавлений - "чим більше черга, тим більша видимість роботи". Перший раз я відвідав житлосервіс, щоб розібратися в ситуації, як вирішити своє питання про кількість мешканців моєї квартири. Жахнувся! Навколо люди, які розмовляють один з одним, багато незадоволених. Таке враження, що не обслуговує цей сервісний центр, а вони. І на моє запитання, а як швидко просувається черга, мені відповіли - сідай мило, якщо сьогодні не встигнеш, прийдеш завтра раніше. Тоді я написав заяву та подав прямо начальнику цього центру. Брали неохоче, посилали брати номерок, чекати на черги, чекати поки викличуть у бухгалтерію Але... я "нахабнів", пішов прямо до начальника і зареєстрував заяву, а через тиждень отримав відповідь, що моє питання вирішено, але як з'ясувалося половинчасто. Ну і добре. Тоді я скаргу начальнику на недобросовісну роботу центру під її керівництвом. І знову їй на стіл. Через місяць мені списали їхні борги і вирішили всі мої питання. "Не виходячи з будинку". І тепер хочу подякувати керівнику сервісного центру Рокочу В.І. за сумлінне ставлення до своїх обов'язків. Люди добрі читайте закони та відстоюйте свої права."
"Фото не співпадає з дійсністью"
"Був там рік тому – електронна черга не працювала, хоч була. На вході бабки-тітки пропонують "без черги" оформляти довідки. Вклеював фотку до паспорта. У відведені законом терміни не вклалися, але після всмажування через урядову гарячу лінію було зроблено день у день. Ну, йобана. Може зараз уже краще."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото