Клиника репродуктивной медицины им. академика В.И.Грищенко Запорожский филиал. проспект Соборний 60, Олександрівський район, Запоріжжя, Запорізька область
Інформація
Клініка репродуктивної медицини імені академіка В.І. Грищенка Запорізький філіал є сучасним медичним закладом, який знаходиться за адресою: Запоріжжя, проспект Соборний, 60. Вона є провідним закладом в галузі репродуктивної медицини в регіоні та надає професійну та інноваційну медичну допомогу своїм пацієнтам.
Наш заклад спеціалізується на вирішенні проблем, пов'язаних із безпліддям та репродуктивними порушеннями. Ми пропонуємо широкий спектр сучасних методів діагностики та лікування, зокрема: штучне запліднення, екстракорпоральне оплодотворення (ЕКО), внутрішньошкірна імплантація зародків (ІКСІ), генетичні дослідження ембріонів, вибір статі дитини, кріоконсервація генетичного матеріалу та багато інших процедур.
Наша команда складається з висококваліфікованих спеціалістів, які мають багаторічний досвід у галузі репродуктивної медицини. Ми використовуємо лише найсучасніше обладнання та передові технології, щоб забезпечити нашим пацієнтам найвищу якість медичної допомоги.
Наша мета - допомогти нашим пацієнтам втілити свої мрії про власну сім'ю. Ми розділяємо їхню бажання мати дитину і працюємо над кожним випадком індивідуально, знаходячи оптимальне рішення для кожного пацієнта.
Запис на прийом до лікаря доступний за телефоном, який вказано на нашому сайті. Ми завжди готові відповісти на ваші запитання та надати детальну консультацію.
Ми впевнені, що наша клініка стане для вас надійним партнером у досягненні бажаного батьківства. Звертайтеся до нас і довірте нам своє здоров'я та майбутнє вашої родини!
Фото
Контакти
проспект Соборний 60, Олександрівський район, 69063 Запоріжжя, Запорізька область, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 17:00
Вівторок:
09:00 - 17:00
Середа:
09:00 - 17:00
Четвер:
09:00 - 17:00
П`ятниця:
09:00 - 17:00
Субота:
09:00 - 15:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"На прийомі у Майї Анатоліївни почуваєшся спокійно, не переживаєш. Усе пояснила, розповіла, призначила терапію. Лікар з великої літери! PS На рецепції багато пацієнтів, медсестри просто не встигають усіх записувати. Але щоб посміхатися і зустрічати потрібна окрема людина. Це питання до керівництва. І так.. Охоронця теж навчіть хоча б вітатись, а не сидіти на дивані розставивши ноги!"
"Доброго ранку Радили цю клініку як спецмалізовану А ми напевно помилилися адресою і потрапили до якогось навчального корпусу інформатики. Але почнемо по порядку Запис був на 9 ранку Чоловік приїхав трохи заздалегідь, дівчата адміністратори навіть не привіталися Були дуже зайняті своїми внутрішніми справами, ну буває здавалося б, робочі моменти Але чекати більше 20 хвилин поки вони пояснять один одному, що входить до їх обов'язків ну сумнівно як то Коли схаменувшись почали дзвонити суду, при тому що він сидить прямо перед ними Ну та гаразд і з цим Підходять до стійки адміністратора мій чоловік і якась відвідувачка, і намагаються поставити свої запитання, на що "вчитель інформатики" каже: "так що тут не зрозумілого Чоловік з дружиною, ось вони" Чоловік із цією жінкою намагаються пояснити, що ні Але хто вони такі щоб їх почули Загалом коли Чоловік вже не витримує і починає виходити з себе від цього бардакаєму кажуть: "ну що ви злитесь, ми тільки вчимося" Як на мене перш ніж поставити на роботу цих прекрасних леді вони повинні були відучитися в якомусь навчальному закладі, пройти може якесь стажування, а не вчиться на відвідувачах. Якщо вже в них такий бардак на порозі даної клініки, що відбувається всередині? Отримаєш ти свої аналізи або може якогось іншого "чоловіка"? Ми повинні платити гроші за те, що на нас будуть вчитися? як взагалі це називається? Якби можна було не ставити цій клініці не однієї зірочки, я б із задоволенням не ставила"
"Дуже уважна та грамотна доктор Марина Миколаївна, привітний персонал клініки, раджу своїм знайомим та обов'язково прийду до вас ще. Маю позитивний досвід лікування в клініці ім.академіка Грищенка, тому дуже довіряю імені цієї клініки, бажаю всім вашим пацієнтам здоров'я, а тим, хто прийшов до вас за дітками, заповітних двох смужок на тесті."
"Дівчинці на рецепції потрібно навчитися вітатися з клієнтами і звертати на них увагу, а не займатися далі своїми справами. Адже вона особа контори і саме по її відношенню до клієнта робиться перший висновок про фірму."
Довідник закладів та послуг у Запоріжжі
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото