Відгуки:
"Готель Leopolis lux в Затоці це далеко не найкращий мій відпочинок за всі роки(
Почну з "+" яких тут вкрай мало, але...
Готель новий, і це помітно його вирізняє на фоні інших в Затоці, перша берегова лінія, свій доволі великий пляж з лежаками хоч і без матрасів, тому довго не полежиш, доглянута територія біля готелю, гарний басейн для дітей, бо дорослим там нема що робити, доволі комфортний номер. І на цьому все. Погодьтеся трохи малувато як для ціни 2300 за день.
Мова обслуговування - виключно російська. Коли попросила говорити українською, дівчата на рецепції зависли, на зовсім розуміли, що я говорю і на 2 день я здалася( Головне що я їх розуміла(
Жива музика, радянська ведуча дитячих вечірок, весь персонал, вся музика фонова - все російська!!! Нагадаю, вся сфера обслуговування згідно з законодавством України повинна ще із січня 2021 перейти на українську - і в Затоці теж!
Жодне прохання, яке було озвучено від мене - мимо( В номерах немає ковдр! Лише простирадло одне на двох і тоненькп штучне покривало!Попросила простирадло додаткове, бо одне для накриття двох людей трохи не комфортно, не дали, попросили сказати, коли буде місце для авто ближче, бо нас припаркували хтозна де, - ігнор.
Номер: прибирання кожен 4 день(увляєте чистоту номера на морі за 4 дні) і то прибирання лише в кімнаті, без витирання пилюки, ванну кімнату очевидно я сама мала мити, бо за 10 днів її не мили ні разу!!!
Рушники жовті, жорсткі - явно не готельні.
Сміття забирають щодня, о 08:00- 08:30 ранку покоївкам пофіг чи ви спите, вони ламаються в двері як коні "пришли забрать мусор"(
Душова кабінка дитяча із шторкою- чоловік боком заходив в неї
Ресторан моя окрема "любов"(!
Як людина яка працює 10 років в готельно- ресторанному бізнесі - я реально офігіла, що таке буває. Всім тупо пофіг на клієнтів, офіціанти це дно обслуговування,на будь яке питання "не знаю", "наверное", "сейчас нет", "закончилось"
Ціни взагалі неадекватні, при тому, що тут харчуються лише ті хто живуть в готелі. І навіть при тих цінах, ніколи нічого немає з того що замовляєш.
Перші день: пів меню немає, беріть пасту бо решти немає
Другий день: сніданки лише ті що по 180 грн - яєшня з сосискою! Решту немає . Обід - замовляйте піцу, бо решти немає!
Третій день: замовили сніданки з вечора, ну нарешті буде- ха, немає сиру! В сенсі? Ми ж замовляли з вечора? Незнаю, немає і все!
На четвертий день, я пішла шукати по Затоці хоч щось адекватне, де не страшно їсти, а це ще той квест! Дякую кафе "Веранда" ,- без претензій на щось, але чисто, смачно як для Затоки, хороший персонал, швидко!
Дитяча анімація це дуже потішно(
Надзвичайна ведуча з 90- років думає, що вона реально крута, зі своїми недолугими конкурсами під круту російську попсу(
Головне, що прапор України повісили, це важливо і сказали що їх готель всіх обєднує!( (це сарказм)
Всім це напевне ок!
Шкода, я думала що щось міняється в головах, а ні! Готель Leopolis lux лише гарна обгортка радянського мислення, в шкода. Вони могли б бути найкращими в Затоці! Думаю була така задумка, але явно щось пішло не так
На останок, просто " до свидання" - більше не запитали, не побажали нічого, ну ок, а я мала що сказати!
Пишу відгук не для готелю, думаю їм байдуже, пишу для людей, які шукають місце в Україні для відпочинку, щоб вони на обпеклись так як ми(
Дуже не рекомендую
Дуже розчарована("
майже 2 роки тому
Stanislav Naborshchikov:
4
"В самому готелі не проживали, а лише затестили кафе та ресторан. Кафе і ресторан це 2 паралельні світи класу обслуговування. У кафе - дуже приємний, милий та ввічливий хлопчина та дівчина, швидка та приємна подача і загалом приємно знаходитись та насолоджуватись. У ресторані - дно обслуговування, бо ніхто при замовленні тебе не зачекає і просто швирнуть меню і підуть, потім підійде вже зовмім інший офіціант, який зробить так само і вернеться ще через хвилин 20, потім так само забудуть видати чек і на це зверне увагу вже сама жінка, яка буде розраховувати вас карткою - тут зауваження, що вона була дуже ввічлива і мила (певно вона з кафе, бо коли там розраховувались карткою також підходила вона). Хотілось би поставити 3 зірки, але через справді приємне обслуговування в кафе, приємну, чисту і взагалі класну територію, інтер‘єр - видно, що власники робили все з уточненням до деталей та ставили на клас, ставлю 4. Думаю деталі щодо ресторану можна виправити і буде справді ідеал :) Страви смачні і подаються в правильній посуді, що є додатковим бонусом."
майже 2 роки тому
"Приємне місце. Привітний і, що головне, майже непомітний персонал. Загалом, можна рекомендувати для спокійного кількаденного відпочинку."
майже 2 роки тому
"Відпочивали із друзями з 13 по 18 липня 2021 року. Забронювали два номери стандарт. Наша сім"я відпочивала у номері 32.
Почну з мінусів:
- в перший же день, тобто по приїзду, вразило те, що унітаз був геть брудний, із залишками життєдіяльності минулих мешкаців. На зауваження чоловіка покоївка відповіла, що це не відмивається. Чоловік взяв йоршика та чудово все відмив. Прибирають молодесенькі дівчата. Проведіть їм майстер-клас та покажіть, який має бути чистий унітаз. По друге - після прибирання унітаз має бути опламбований стрічкою, щоби у постояльця не було сумнівів, що до нього ним хтось користувався. Якщо ж ми платемо за номер по європейським розцінкам, то давайте вже й сервіс дотягувати до європейських стандартів!;
- номери стандарт прибираються раз в три дні. Чому??? Постояльці номеру стандарт рідше ходять в туалет, в душ, чи не так само наносять пісок з пляжу?;
- відсутні сушилки у номері, все сушили на перилах балкону або на стільцях;
- є питання до професійної компетенції офціантів ресторану. Переважно це молодь, тільки мужчина там був зрілого віку. До нього жодних питань - все чітко, професійно, уважний до побажань клієнтів. Молодь же частенько щось забувала: то серветки поставити, то прибори принести, то взагалі один хлопець забув про частину замовлення.;
- басейн не такий великий, як показано на фото. Респект фотографу, але мінус за введення в оману. По друге - допускають відпочиваючих із скляною тарою до зони відпочинку біля басейну. Це категорично не можна!;
- у день від"їзду нас повернули до номеру, так як покоївка не дорахувалась рушників. На пропозицію чоловіка зпуститись та відкрити чемодан і перевірити наші речі, адміністраторка відмовилась. Ми не бачили іншого шляху вирішення цієї ситуації. Ми зауважили, що після останього прибирання нам не додали рушників та туалетних засобів;
- не всі авто вміщує стоянка при готелі.
Із плюсів:
- чудова локація. Готель розташований на береговій лінінї. Має свої зони для відпочинку на пляжі. Шезлонги щоранку протираються від піску. Поряд базар, магазинчики, різноманітні кафе та бістро.
- дужу охайний та доглянутий двір. Увечері заполоняють пахощі від квітів.;
- з дітками працюють аніматори;
- увечері дискотека, але не до пізньої ночі;
- після інциденту з рушниками вразила уважність обслуговуючого персоналу. Нас наздогнав біля стоянки хлопець та віддав забуте нами у номері зарядний прилад до планшета.
Висновок - у готеля є всі шанси зайняти доволі високе рейтингове місце. Але для цього ще треба добре попрацювати, підняти професійний рівень обслуговуючого персоналу. Успіхів та процвітання!"
майже 2 роки тому
"Гарний готель, чисто , багато живих квітів, закритий паркінг. Є басейн не поганий, до моря 100 метрів. На територіі також є ресторан, ціни особливо не відрізняються від інших закладів, але сервіс на висоті, готують смачно,одна проблема це кухня , іноді дуже швидко роблять замовлення , а іноді сніданок який замовили з вечора на конкретну годину приходиться чекати хвилин 30-40. Персонал привітний, на березі свій окремий пляж з лежаками і парасольками, також є дитяча площадка з різними гірками , качелями, батут. Також є спортивна площадка, площадка для волейболу. Після 17:00 є смачне гриль меню."
майже 2 роки тому