Sushi Love
Інформація
Суші всіляко заманливі - їх складовими є преміальні рис, якісні рибні філе та морепродукти, які обережно обгорнуті в тоненькі ароматні водорості норі. А зараз у вас є можливість насолоджуватися цими смаколиками у найкращому японському закладі міста! "Sushi Love" - це найкращий з найкращих ресторанів зі східною кухнею в Одесі, який пропонує своїм гостям вишукані суші, оригінальні роли, набір "баттерфляй" та безліч інших насичених смаків.
Наші шеф-кухарі створюють тільки найліпші страви з використанням свіжих та натуральних інгредієнтів, де кожна рисинка, кожен краплі рисового оцту та кожен ніжний шматочок риби майстерно скомпоновані, щобі змусити вас забути про все і насолоджуватися смаком. "Sushi Love" - це не просто один із кращих ресторанів, а справжній "L'amour" для вашого піднесеного пальця!
Ми знаходимось за адресою: вулиця Академіка Вільямса, 59ж. Тож не втручайте свій смак у будь-який інший заклад - забронюйте стіл у "Sushi Love" ще зараз і відчуйте всю красу нашої японської кухні!
Фото
Контакти
вулиця Академіка Вільямса 59ж, Київський район, 65000 Одеса, Одеська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
11:00 - 23:00
Вівторок:
11:00 - 23:00
Середа:
11:00 - 23:00
Четвер:
11:00 - 23:00
П`ятниця:
11:00 - 23:00
Субота:
11:00 - 23:00
Неділя:
11:00 - 23:00
Відгуки
"Полазити по інтернету і сподобалася назва доставки сушила. Замовили рибний супчик, креветки у вершковому соусі і різні роли, щоб спробувати, які більше сподобаються. Доставка була вчасно і упаковка нормальна. Супчик з достатньою кількістю морепродуктів, в міру остренький-не відірватися. Креветки, в божественному соусі - дуже смачні. І роли Дракон теж були замечательние..Сначала я подумала, що просто випадково так вийшло, може тільки відкрилися, народ зазивають ... Але виявляється вони вже цілий рік работают..Ми вже кілька разів замовляли різні морепродукти і жодного разу «фірма» нас не підвела . Цього разу навіть пляшку шампанського подарували! Якщо комусь хочеться покуштувати дійсно свіжі і смачні морепродукти рекомендую сушила."
"Зайшов спеціально залишити вам відгук. Вчора замовив на вечір сет, бао і трубочки. Дівчині і мені все дуже сподобалося. Ще то що на все була знижка і мартіні в подарунок - вогонь !! Супер в тему вийшло) Хлопці, так тримати. Робите такі акції частіше і точно буду замовляти тільки у вас!)"
"Я, на жаль, не маю можливості відповісти вам на ваш коментар, тому пишу наступний. Адміністратор грубіянить не тільки по телефону, але і у відповіді на відгук. Керівництво повинно проводити більш ретельне співбесіду при прийомі на роботу, тому що представник компанії не повинен так спілкуватися з клієнтами. Ну, або хоча б навчати своїх співробітників, надаючи скрипт спілкування з клієнтом. Через таких співробітників складається огидне враження про заклад в цілому. Ну, а тепер, безпосередньо, до ситуації, ви звинувачуєте мене в тому, що я нібито кинула трубку нічого не відповівши. Але я чітко і виразно відповіла, що я вас почула і буду чекати. Надайте, будь ласка, запис розмови, де я кидаю трубку. Нехай люди послухають. Ви намагаєтеся виставити мене дурепою, рятуючи своє ім'я? Сумнівний спосіб. Ну і хотілося б ще зауважити, що якщо ви дійсно розцінили наша розмова про перенесення часу, як відмова від замовлення, то о 21:20 ви б не відповіли мені, що замовлення ще готується."
"Якщо ви хочете отримати вчасно роли, то вам точно НЕ сюди. Оформила замовлення о 16:00 на сайті. Протягом 15 хвилин ніхто не передзвонив. Ну окей, буває, набрала їх сама. Дівчина відповіла, що вони не встигають передзвонювати, дуже велике завантаження. На задньому фоні було дуже шумно, ніби доставка знаходиться на вокзалі. Товариші оператори доставки суші лав, коли ви приймаєте замовлення і вашої кваліфікації не вистачає відповісти на питання клієнта і ви звертаєтеся за допомогою до інших співробітників вимикайте мікрофон, будь ласка. Клієнт не хоче і не повинен чути, коли ви тупите. Загалом, дещо як моє замовлення було прийнято. Я попросила доставку на 21:00. Плани змінилися, я набрала їх ще раз близько сьомої вечора, попросила привести замовлення по-раніше, якщо це можливо. Оператор знову не вимкнула мікрофон і пішла просити допомоги залу, на задньому фоні я чула як обурюється, напевно, інший оператор, мовляв какого хрена раніше, що означає раніше, і взагалі замовлення просили до дев'ятої вечора. Мене це, звичайно, збентежило. Але знову ж таки, я призначила час сама, тому вирішила чекати. О 21:20 я набрала оператора, запитала де кур'єр. Мені відповіли, що через високу завантаженість моє замовлення ще готується. ЩО? За п'ять годин не можна було скрутити сет з п'яти ролів, які готуються пів години? Ніхто не передзвонив, не попередив про затримку, ніхто навіть не вибачився толком. Це треш. Загалом, замовлення я так і не отримала, настрій і вечір зіпсований. Я не знаю, які на смак ваші роли, але через огидно обслуговування, навіть не хочеться це пробувати. Спасибі, команда суші лав, за жахливий вечір. Ви точно майстерно псуєте настрій."
"Велике Вам дякую! Рекомендую без усіляких зостережень!"
Довідник закладів та послуг в Одесі
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото