Kontramarka.UA Алея Героїв Небесної Сотні 1, Печерський район, Київ
Інформація
Концептуальний магазин Kontramarka.UA - це простір, де вам не тільки приємно проводити час, але й знайти особисті маленькі скарби, які зроблять вас справді щасливими. Знаходячись у самому серці Києва на Алеї Героїв Небесної Сотні, 1, заклад запрошує вас на унікальний шопінг-досвід.
Завітайте до нашого магазину, де вас зустрінуть гостинний персонал та наші цікаві та стильні продукти. У нас ви знайдете широкий вибір товарів відомих світових брендів з різних сфер життя: модного одягу та аксесуарів, електроніки, косметики та парфумерії, стильного інтер'єру та посуду для дому.
Крім того, у Kontramarka.UA вас чекає багато різноманітних акцій та розіграшів подарунків, які допоможуть знайти для себе не тільки щось стильне, а й вигідне. Не пропустіть свій шанс на додаткову знижку чи крутий подарунок!
Також для наших дорогих клієнтів ми пропонуємо кваліфіковану консультаційну підтримку з боку наших фахівців. Вони завжди готові допомогти з вибором товару та порадити, як зробити ваші покупки ще більш вигідними.
Магазин Kontramarka.UA - це не просто місце для шопінгу, це атмосферний простір, де кожен може знайти свою нішу та відчути себе частиною щось особливого. Приходьте до нас та переконайтеся в цьому самі!
Фото
Контакти
Алея Героїв Небесної Сотні 1, Печерський район, 02000 Київ, Україна
Відгуки
"З вашої оферти я процитувала те, що ви були зобов'язані мені надати необхідну інформацію про повернення коштів за придбані квитки в разі переносу заходу. Але ви цього не зробили, і на мої електронні листи взагалі не відповіли. Бачу, ви тільки відповідаєте на публічні звернення до вас і все прикриваєтесь своєю офертою. Браво, чудова клієнтська підтримка, одразу видно, як ви цінуєте своїх клієнтів! *** І щодо того, чому ви нас не попередели про перенос заходу. Цитую вашу відповідь: "Якщо вони [Організаториї] не проінформували нас про перенос концерту, то вибачте, відповідно і ми здогадатись про перенос не змогли і покупців не попередили." То щиро раджу вам здогадатись хоча б: 1) налагодити спілкування з вашими організаторами, аби бути в курсі змін в тих сервісах, за які ви берете гроші клієнтів, щоб вчасно їх попереджати; 2) перечитати ще раз вашу оферту, і своєвчасно (або взагалі) виконувати хоча б ті три пунктики, які ви зобов'язані роботи, як там написано в 7.4.1; 3) трохи ввічливіше спілкуватися зі своїми клієнтами. Про це вже не так складно здогадатись, правда?"
"Ви не повертаєте мені кошти за перенесений концерт (Тінь Сонця, Харків, 21 листопада), ссилаючись на договір оферти, з яким я начебто була ознайомлена і погодилась, як ви відписали на мій вчорашній відгук. Я купувала квитки в касі, адреса якої зазначена у вас на сайті (вул. Сумська 17, Харків), і там мене ніхто не попереджав і не ознайомлював з вашою офертою. І знаєте, зазвичай, коли я покупаю щось в касі, то я там же можу і здати. Якщо ваші правила відрізняються, то я вважаю це вашою відповідальністю повідомити покупця в касі, що здати білети я там не зможу. Але я вже ознайомилась з нею самостійно. Згідно з пунктом 7.4.1, ви зобов'язані були мені надати необхідну інформацію про дати, місце і час повернення коштів за придбані квитки в разі скасування/заміни/переносу заходу. Ми вам писали на електронну пошту, відправляли фото квитків, але ви нам ніякої інформації не надали, окрім того, що квитки дійсні на нову дату, і організатор заборонив повертати кошти. Дуже зручно виходить - ви кошти не повертаєте, організатор забороняє, хоча в пункті 6.1 написано, що "Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ..., повернення коштів за квитки на заходи проводиться Принципалом та/або Організатором тільки у випадках скасування (відміни) заходу або зміни складу артистів, часу або місця проведення Заходу." Час місця проведення було змінено, нова дата мені категорично не підходить, я хочу повернути кошти. То ми знов повертаємось до питання - хто несе за це відповідальність і як мені повернути кошти згідно зпунктом 6.1 вашої (дуже зручної для вас) оферти?"
"Купували у Контрамарці квитки на концерт Тінь Сонця у Харкові. За день до концерту випадково дізналися від знайомих, що він перенесений на декілька днів, але жодного повідомлення від Контрамарки не було, поки ми самі їм не зателефонували (і то вони про це не знали - ходили ще уточнювали). Нова дата концерту нам не підходила - ми були не в місті і тому фізично ніяк не могли відвідати концерт. Хотіли повернути кошти за квитки, але Контрамарка наполягала на тому, що всі квитки дійсні на нову дату, а потім і взагалі перестали відповідати. Шановна Контрамарка! Коли ми купували квитки на 21 листопада, ми знали, що ця дата нам підходить. Якщо спочатку дата концерту була б анонсована на 24 листопада, ми би їх просто не купили, бо знали, що нас не буде в місті. Ми не змогли відвідати концерт не зі своєї вини і ми хотіли повернути квитки ще до проведення концерту. Поверніть нам гроші за невикористані квитки! ***** Нікому не раджу користуватись цим сервісом, бо вважаю його неблагонадійним. Ви всім відписуєте, що не ви переносите концерти, і не ви несете відповідальність за повернення коштів. Але я плачу гроші вам, і сервіс у вигляді квитків отримую від вас. А ви передаєте наші запити далі до тих, хто “несе відповідальність”? Чи ви тільки в односторонньому порядку працюєте — берете гроші, і більш нічого не робите? Ви навіть не знаєте, коли концерти переносяться, на які ви продаєте квитки. За що ви взагалі несете відповідальність? До кого мені тоді звернутись? Дайте мені контакти відповідальних, хто поверне мені гроші за невикористані квитки!"
"Update Я читала оферту, і дійсно там є великий пункт про повернення, де вказується що кошти можуть бути повернуті тільки у разі відміни концерту. Але по-перше у цілій оферті немає ні слова що концерт можуть перенести на півроку!!! і по-друге в оферті сказано що агент зобов'язаний надати всю інформацію про конкретні заходи. При купівлі була надана інформація що концерт буде 06.12. одже коли я погоджувалась з офертою я погоджувалась на 06.12. Також слід пам’ятати, що відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про захист прав споживачів» нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача. велика кількість негативних відгуків змушує робити висновки що для вас це нормальна практика розводить людей на гроші Сервіс просто жах. Перенесли концерт на півроку, я брала квитки бо буду в тому місті в той час. Через півроку мене там не буде. Хотіла повернути квитки, а вони відмовляють. Нікому не рекомендую цей сервіс для покупки"
"Робота з клієнтами з розряду "відстаньте" UPD: Якраз із питанням вирішення ситуації і не допомогли та дуже швидко закінчили розмову. Той випадок, коли відповідають аби відповісти, проте толку з тієї відповіді нуль, фактично - відправили деінде. Поставила оцінку "2", а не оцінку "1" тільки тому, що зі мною поздоровались))) UPD2: Питання, яке навіть не вдалося донести до Служби підтримки через недбале ставлення Служби, полягає в проханні додати до функціоналу Вашого сайту додаткову графу в описі заходу - "мова заходу". - Оскільки цієї інформації не було, ми придбали квитки на російськомовну виставу, хоча опис вистави та назва були зазначені на сайті українською мовою. Таким чином, ми не мали достатньої інформації, щоб вдало обрати спектакль. - Служба підтримки відповіла, що опис заходу додає організатор заходу, всі питання ми маємо звертати до організатора, кинула посилання на електронку і обірвала розмову в односторонньому порядку. Так собі підтримка. - Ви надаєте сервіс із пошуку заходів та придбання квитків. Додання обов'язкового пункту щодо мови поліпшить Ваш сервіс! Принаймні, в тому пункті організатори зможуть сказати своє "надаємо, на вимогу, синхронний переклад", як вони вчинили за хвилину безпосередньо перед виставою в нашому випадку. Розгляньте, будь ласка, цю можливість. Інколи речі робляться простіше, ніж здається!"
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото