Reikartz Miramar Чорноморськ
Інформація
Reikartz Miramar Чорноморськ - це чудовий готель, розташований за адресою: Чорноморськ, вулиця Пляжна, 11. Цей заклад - ідеальний вибір для тих, хто шукає комфортне житло під час свого відпочинку на березі Чорного моря.
Незалежно від того, чи ви приїхали сюди з бізнесовою метою, чи з метою відпочинку та релаксації, ви обов'язково знайдете все необхідне тут, щоб відчути себе комфортно та задоволеним. Комфортабельні номери готелю, обставлені в стилі сучасного дизайну, створять затишну атмосферу для вашого відпочинку.
У готелі Reikartz Miramar у Чорноморську ви знайдете також багато розваг та розвиненої інфраструктури. Ви можете скористатися послугами тренажерного залу або відвідати SPA-центр та насолодитись здоров'язберігаючими процедурами. Любителі активного відпочинку можуть скористатись можливістю винайняти катамаран або велосипед, щоб провести час більш насичено та цікаво.
Окрім цього, готель є важливим точкою для всіх, хто подорожує у Чорноморськ, будучи в діловому візиті. Це чудове місце для проведення зустрічей та проведення конференцій.
У готелі Reikartz Miramar Чорноморськ вам завжди раді буде компетентний персонал, який окрім основних послуг буде надавати всі додаткові послуги, що забезпечать вам комфортне та приємне перебування у цьому затишному готелі. Завітайте до нас і переконайтеся у цьому самі!
Фото
Відгуки
"Почнемо з бронювання. Нам на вибір запропонували перший і другий поверх, за що спасибі, але рекомендація адміністратора номера 216 з видом на сходи виявилася для нас зовсім неприйнятною, так як в тому крилі всю ніч виє караоке з міського парку, а по п'ятницях і суботах Гупало дискотека до 5 ранку і спати неможливо навіть із закритими вікнами. Розуміємо, що це не вина готелю, але можливо варто переговорити з адміністрацією міста: чому гучна музика дозволяється до самого ранку. Сам номер просторий, зручні спальні місця. Витяжка не працює, ресепшн сказав, що вона працює централізовано, але по факту вона не працює, у ванній накопичується волога і з часом чекайте грибка. Зону біля басейну заповнюєте на 100%, за рахунок приходять відвідувачів, що веде до конфліктів. Неодноразово спостерігав, що гостям готелю, що приходять не з самого ранку не вистачає лежаків. Біч-бій намагається розрулити, але реально при конфліктних ситуаціях самоусувається. У вас повинна бути виділена зона для гостей готелю з гарантованими місцями, а ви змушуєте гостей не відпочивати, а боротися за свої місця під сонцем з візитерами з боку. Не можу зрозуміти: ви боретеся за місцевих відвідувачів, що платять 150 грн на добу за користування басейном або все-таки за довгострокових лояльних гостей готелю, які платять 3500-4500 грн. на добу? За сніданком брудні столи прибираються тільки за запитом, при цьому персонал встигає постояти осторонь, поржать і подивитися в телефони, коли потрібно обслуговувати гостей за сніданком. Закінчуються чисті тарілки, чашки, ложки - все виноситься тільки за запитом. Вони самі не бачать цього чи що? На 2 поверху заповнених номерів, ви виносите 3 круассана на маленькій тарілочці, як знущання. Крім того, через те, що приходять гостям ви продаєте сніданки, о 9:40 в деякі дні їжі для гостей готелю вже немає. Стоять порожні корита, і на вимоги принести їжу, персонал відповідає, що все закінчилося. У вас повинно бути достатньо їжі, щоб гості приходять і в 7 ранку і о 9:50 мали однакові права отримати свій сніданок в повному обсязі. Офіціанти на басейні - окрема історія. Офіціант Паша запитав де у нас прийняти замовлення, після того 3 рази пройшов повз, подивившись крізь нас. На зауваження сказав, що у нього занадто багато замовлень. Довелося переадресував до дівчини, там все було нормально. Замовлення виносяться з величезним очікуванням (для прикладу бургер з креветками чекали більше години. Пояснили, що на кухні чекали якісь інгредієнти). Потім брудний посуд довго не прибирається, накопичується, злітаються мухи. У пікові періоди замовлення з бару також обробляються дуже довго, один бармен не справляється, інший пішов на перерву або ще кудись, в результаті свій лимонад я чекав хвилин 40. Розуміємо, що молодь десь намагається, десь Філонов, де -то просто не вистачає підготовки та виховання. Для цього повинен бути Супервайзор, який їх навчить і направить. Замість того вони там надані самі собі. Знову-таки, ми не з тих туристів, які завжди всім незадоволені. Ми завжди також шукаємо позитивні моменти. Відзначаємо, що якість їжі було хорошим. Бачили кілька разів дядька, схожого на менеджера готелю. Але він замість того, щоб простежити за спритністю офіціантів або запитати гостей про те що їм подобається / не подобається і як поліпшити обслуговування, тільки лише стежив за наявністю браслетів у гостей - це було єдине питання, який його займав. Поки цей готель за рівнем обслуговування знаходиться на зародковій стадії навіть в порівнянні з Рейкарц Медіваль у Львові, де я дуже люблю зупинятися. Бажаю Вам як слід налагодити тут процеси, так як локація тут дуже перспективна. Після повернення, вже з десяток друзів запитали де ми відпочивали і рекомендуємо чи готель, поки рекомендувати його не можемо. Сподіваємося на поліпшення в наступному році, будемо уважно стежити за відгуками інших гостей і бажаємо Вам успіхів у розвитку цього готелю. Сподіваюся, що цей відгук прочитає хтось із керівництва і прийме відповідні заходи."
"Відпочивали на території, офіціанти привітні, ціни не дорогі. Але мало зелені, на території, трохи "бетонно" все. Вода в басейні тепла і чиста, шезлонги дуже зручний. Кава, не самий смачний, середнячок. Піца теж не дуже сподобалася. Тому і 4 зірки."
"Відмінна локація. Шикарні номери. Сервіс не відповідає рівню готелю. Персонал "вчиться" працювати з клієнтами. Сніданки відмінні. Відсутність комплексних обідів змушує думати про пошук інших ресторанів. У готелі з нормальної їжі салати і супи. Інша їжа фаст фуд для басейну. Проблема з рушниками. Їх немає. Мабуть підрядна організація не встигає стрірать / привозити. Дуже дивна ситуація. Зараз працює лише три поверхи основного корпусу, що буде коли готель запрацює на повну завантаження? Є критий паркінг для авто (входить у вартість). В підсумку. Як для ринку України співвідношення ціна і якість дуже гарне. Рекомендую відвідати. p.s. ВПЕВНЕНИЙ як тільки налагодять харчування в ресторані і навчать персонал, то ціни полетять в космос."
Довідник закладів та послуг в Одесі
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото