ЕПІЦЕНТР

проспект Петра Григоренка 40, Дарницький район, Київ

● Відчинено
4.2 19,111
Advertisements
Графік роботи
Фото
Контакти
Відгуки
Додати відгук
Advertisements

Години роботи

Понеділок:

07:30 - 22:00

Вівторок:

07:30 - 22:00

Середа:

07:30 - 22:00

Четвер:

07:30 - 22:00

П`ятниця:

07:30 - 22:00

Субота:

07:30 - 22:00

Неділя:

08:00 - 22:00

Advertisements
Advertisements

Фото

  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
  • Фото ЕПІЦЕНТР - Київ, Дарницький район, проспект Петра Григоренка 40
Advertisements

Контакти

проспект Петра Григоренка 40, Дарницький район, 02140 Київ, Україна
Advertisements
Advertisements

Інформація

ЕПІЦЕНТР
Advertisements

Відгуки

Новий відгук
Ваша оцінка (обов'язково):
Боб Боб:
1

"Буквально тільки що звернувся в епіцентр що на Григоренка про відновлення чеку для повернення товару, оскільки банально загубив під час ремонту, оскільки часто повертаю залишки, але на Оболоні, тому думав, що і тут проблем не буде, проте, працівники тут вирішують по іншому, мене відразу відшили, фразою.чеки не відновлюємо, при чому російською мовою, коли попросив звертатись українською, кинули у відповідь "вам так принципиальна" , я звичайно відповів, що так, і попросив керівництво, яке прийщло швико і виявляється, що все таки можна відновити чек після заяви, саме цікаве, що під час розмови росязичний персонаж кудись подівся на її місце сіла іншп жінка і з`явився тільки після завершення розмови з керівником,(схема робоча і не вперше я так розумію) Додам, що зазвичай чек відновлюють одразу, але ж тут як виявились "принціпіяльні" тому мою заяву будуть розглядати місяць, вперше таке в епіцентрі, в якому якупввся на весь ремонт.. Дякую за клієнтоорієнтлванісь і за культурне обслуговування.Сюді більше ні ногою і іншим не рекомендую."

майже 3 роки тому
Natali Der:
1

"Видача інтернет-замовлень – лютий сюр. Сьогодні чекала видачі більше, ніж 30 хв, нагадувала про себе 3 рази, на що отримувала "очікуйте", хоч змінилось вже 4-те "покоління" черги. Вже коли терпець увірвався остаточно і запитала одного з хлопців, що видавав, про своє замовлення, то він відповів, що вперше чує, а через кілька хвилин підійшов і сказав,що запит передали йому лише кілька хв тому. До речі, замовлення складалося із 2-х одиниць, а про готовність його до видачі мене повідомили через смс за кілька годин до цього. В самій точці повний бардак, "робітники" без спецформи та будь-яких опізнавальних знаків, що ці люди реально там працюють. Дякую Владу Залиському (прізвище можливо із помилкою) за витрачені 1,5 години мого життя на цей балаган і відсутність сервісу як такого."

майже 3 роки тому
Маргарита Рогова:
1

"Отже, ситуація наступна. Якщо Вам потрібно забрати замовлення терміново - Вам точно не сюди. Функція онлайн видачі замовлень працює всього на 10%. Без смс на Ваш телефон про те, що Ваше замовлення готове навіть не приходьте до магазину. Каса повернень не працює. Почекавши в черзі Ви підходите і називаєте номер замовлення і потім ще чекаєте поки Ваше замовлення знайдуть. Я чекала 40хв. Стала свідком коли переплутали два майже ідентичних замовлення, комусь принесли чорний товар (а мав бути білий) і навпаки. Якби ці люди зустрілися в черзі то могли просто самостійно обмінятися товаром;) В мене велике прохання до керівництва Епіцентру - візьміть на роботу спеціаліста, який допоможе Вам в організації онлайн замовлень та видачі бо інакше на найближчий час очікуйте лише негативні відгуки"

майже 4 роки тому
Віктор Невідомий:
4

"Повернення товару з Інтернет магазину проводиться не на стійці "Повернення товару", а на стійці "Видача Інтернет-замовлення". -------------------------------------------------- Консультанти із якими доводилось спілкуватись мало що можуть підказати по призначенню, застосуванню і відмінності товарів. В основному тільки, що де шукати і наявність. На повернення завжди велика черга. Здогадуюсь це для того, щоб покупці менше повертали. -------------------------------------------------- Хоч магазин і великий, часто у наявності немає найпростішого. І це засмучує, бо доводиться потім докупляти деінде. * Диск для дрелі нейлоновий 100 мм тільки один за 100 із чимось грн. Дешевшого тут немає. * Батарейки 9В Крона тільки за 130 грн. На 27.ua є і дешевші у інших магазинах мережі. * Коробка розподільча для накладного монтажу тільки біла. * Йоршик висячий для унітазу немає. * Пружина для дверей продається без кріплення. Ще запам'яталось - бувало візьмеш щось. На наступний раз такого вже немає у наявності."

майже 4 роки тому
Катерина Иванова:
1

"Незабутній шопінг Епіцентр К Позняки Сьогодні був незабутній в усіх відношеннях шопінг в Епіцентр К. Зрозуміло, що вони монополісти і мабуть їм не важливо як ставиться персонал до клієнтів і люди будуть йти у будь якому разі, але ж… Придбав скляні вироби в відділі «ДЕКО», з їх пакетом, та чеком, мене зупинив охоронник біля входу в торговельний зал 1-го поверху, Корнієнко Олександр. Корнієнко Олександр – охоронник сказав, що він з товаром мене не пустить до торгівельного залу. Я спробувала сказати, що в мене є чек, і може він поставить стікери (вони там ставлять стікери та якісь печатки) на коробки, але ж в них не має цього посуду на 1-му поверсі. На що отримала відповідь, що типо йдіть і кладіть речі в камеру схову у кінці зала, а так я вас не пущу. Я ще раз запитала, чи може він поставить стікер, я не хочу нові речі залишати в їх камері схову. Він сказав, не хочу, не пущу і перегородив мені дорогу. Завіса…Попросила його покликати адміністратора зали, він сказав, що адміністратор поруч, в інфоцентрі. Я до неї типо, з якого дива не пускають, у мене ж чек, і я ж у вас купила товар. На що мені адміністратор, Бурдюг Татяна, відповіла, маємо право не пускати… Додзвонились до начальника охорони, виявляється вони мають запропонувати залишити речі, або поставити стікер. Судячі з цієї ситуації в магазини мережі Zara, Арго та ще інші треба голим заходити?"

майже 4 роки тому
Advertisements

Схожі заклади

Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements
Advertisements

Також шукають

Advertisements

Довідник закладів та послуг у Києві

⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото