Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «Охматдит» вулиця Лисенка 31, Личаківський район, Львів, Львівська область
Інформація
Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «Охматдит» - сучасний медичний заклад, що надає високоякісні медичні послуги для дітей віком до 18 років зі всієї Львівської області. Розташований у затишному районі столиці за адресою: вулиця Лисенка, 31, лікарня має зручну транспортну розв'язку та доступну парковку.
Надаючи стандартизовані медичні послуги на основі новітніх технологій, «Охматдит» забезпечує своїх пацієнтів оперативною та ефективною допомогою в лікуванні різних захворювань. Лікарня оснащена сучасними діагностичними та лікувальними пристроями, що дозволяють одержувати точну діагнозу та проводити ефективну терапію.
Заклад має кваліфікованих медичних працівників, які мають великий досвід роботи з дітьми та прагнуть забезпечити максимальний комфорт та безпеку для їхнього лікування та відновлення здоров'я. Вони запропонують найбільш ефективну та індивідуальну лікувальну програму для кожного пацієнта.
Крім медичного обслуговування, у лікарні працює низка центрів та відділів, що забезпечують пацієнтів супутніми послугами, такими як харчування, лікувальні процедури, психологічна підтримка та інше.
«Охматдит» - це медичний заклад, що забезпечує найвищу якість надання медичних послуг та дбайливого ставлення до кожного пацієнта. Чудові умови лікування та діагностики, зручне розташування та професіоналізм медичного персоналу зроблять процес лікування максимально комфортним та ефективним.
Фото
Контакти
вулиця Лисенка 31, Личаківський район, 79000 Львів, Львівська область, Україна
Відгуки
"Ебани- в ро-т як можна взагалі відвідувати ту лікарню подивився фото і вже стало страшно"
"Добре, що тут можна аналізи здати..але відношення хамське! "Чого прийшли так вечером??"..ніби до них додому. Відмовлялися прийняти без направлення від сімейного лікаря, але ситуація така, що температура піднялася ввечері, з нею не могли зв'язатися, а в хлопчика бували судоми раніше і коли 39.4 не збивається, то страшно, тому приїхали.. в Охмадиті сказала лікарка на цю ситуацію, коли ми не знали що робити, - що теж не знає що робити! Хто там за люди?? Що вони там роблять??"
"Звернулися в приймальне відділення вночі (з 21 на 22 липня 2021) з високою температурою донечки (1р. і 7міс.). Була 39.7, дитина вертала, після чого температура на деякий час спадала, потім знову підвищувалася. Коли дитина знову вирвала ми поїхали на огляд. Про це було повідомлено медичну сестру та лікаря приймального відділення. Коли ми звернулися температура була 37,2 проте вже за 30 хв. перебування в відділенні при вимірюванні ми побачили температуру (38,2 потім 38,5). Вимірювали ртутним термометром, який нам надали медики. Для нас було очевидно, що температура зростає, однак медики нас запевняли, що ми помиляємося і все навпаки, температура спадає. Порадили їхати додому і спостерігати. Крім того, медична сестра вказала недостовірну інформацію щодо температури дитини. Була 38.5, вказала 38.1. Загалом склалося враження, що нас просто намагаються відправити, а не допомогти. Вже під ранок температура дитини була 39,9, оскільки збити температуру самостійно нам не вдавалося ми викликали швидку допомогу. Лікар швидкої оглянула дитину, зробили укол для збиття температури і вже за декілька хвилин температура почала спадати, дитина почала заспокоюватися. Медики з швидкої працювали дуже професійно, дійсно намагалися розібратися в ситуації, дали додаткові поради як діяти далі. Для нас висновок такий, що в Охмадит більше ні ногою. Не можу стверджувати за всіх лікарів Охмадиту, проте оскільки, це вже не вперше в нас негативний досвід з цією лікарнею, пишу щоб застерегти інших."
"Лежали на 4 поверсі де завідуюча Короляк,вона нас лікувала ,колектив ввічливий,професійно виконували процедури ,дякую їм ,зауважень немаю,єдине потрібно ремонт ,там лежать маленькі діти ,особливо дякую медсестрі Галині прізвище правда не знаю,людина від Бога ,розрадить порадить ,дужепрофесійно робить уколи ,катетери ставить дуже швидко ,ми були в шоці ,з чоловіком ,як так швидко пройшла процедура ,наша донечка навіть незаплакала .Дякую Вам ,за те ,що ви робите !рятуєте життя найдорощих !"
"У приймальному відділенні зробили гарний ремонт, але сервіс до нього, на жаль, не дотягує. Ми з донькою потрапили туди у неділю, вона попекла язик чаєм. Ми хотіли перевірити, чи ушкодження не сильні, бо вночі мала гарячку. При вході ніхто температури не міряє, ніхто не цікавиться, куди ви і з чим. Поки сама не запитала у трьох кабінетах, до кого звернутись, ніхто не скерував. Прочекали 20 хвилин на ЛОРа, а він сказав, що нам взагалі би треба було до щелепно-лицевого хірурга. Потім таки сказав, що подивиться. В нього не виявилось інструментів для огляду - треба було бігти в аптеку і купувати, бо він ще й спішив до своїх пацієнтів. Що нема інструментів, вже навіть не дивуєшся, але для чого в приймальному медсестри? Щоб мило проводити час за чаєм і розмовами? (з відкритими дверима їх було добре чути). Невже не можна в пацієнтів все розпитати і скерувати їх до потрібного лікаря, попередити про брак інструментів? Сама по собі поїздка до лікарні стресова для батьків і дітей, а таке ставлення робить її взагалі гнітючою... (Добре, що в доньки ушкодження були незначні і ми поїхали додому)."
Довідник закладів та послуг у Львові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото