Стілус вулиця Січових Стрільців 79, Шевченківський район, Київ, місто Київ
Інформація
Ласкаво просимо до закладу "Стілус", який знаходиться у самому серці Києва за адресою на вулиці Січових Стрільців, 79! Наш заклад є комбінованим магазином, який пропонує найсучасніші електронні пристрої, предмети для дому, медичні товари та інші споживчі товари.
У нашому магазині ви знайдете широкий вибір електронних пристроїв, включаючи смартфони, планшети, ноутбуки, телевізори та багато іншого. Ми пропонуємо найновішу технологію від провідних виробників. У нашому магазині ви також можете знайти великий вибір предметів для дому: кухонні прилади, постільні речі, меблі та декоративні предмети.
Здоров'я наших клієнтів є для нас найважливішим пріоритетом. У нашому магазині ви зможете знайти медичні товари, які допоможуть вам підтримувати своє здоров'я: медичні маски, різні види термометрів та тисномірів, вітаміни та препарати.
У нашому магазині ви також можете знайти різні споживчі товари: засоби особистої гігієни, товари для догляду за тілом та волоссям, парфуми та косметику. Ми пропонуємо широкий вибір та консультації наших спеціалістів.
Запрошуємо вас завітати до нашого закладу "Стілус". Наші фахівці з задоволенням допоможуть вам вибрати найкращі товари для вашого дому, здоров'я та розваг. У нашому магазині ви знайдете все, що потрібно для вашого комфорту і задоволення!
Фото
Контакти
вулиця Січових Стрільців 79, Шевченківський район, 04050 Київ, місто Київ, Україна
Години
Понеділок:
10:00 - 20:00
Вівторок:
10:00 - 20:00
Середа:
10:00 - 20:00
Четвер:
10:00 - 20:00
П`ятниця:
10:00 - 20:00
Субота:
10:00 - 19:00
Неділя:
10:00 - 18:00
Відгуки
"Дуже повільно, черги, "відійдіть, я зайнятий", "термінал не працює - лише готівка". Але в наявності є те, чого немає у інших."
"Хотів подякувати магазину STYLUS за швидку роботу по обміну товара, і те що там пишуть що не повертають кошти не обмінюють, нічого подібного замовляв собі смарт годинник з nfc зупинився на виборі samsung watch 3 замовив два собі і дружині прийшло все швидко після того як забрав годинники вдома дізнався що в них своя програма samsung pey яка в Україні не працює наступного дня зателефонував у службу підтримки повідомив про обмін годинника,..... Відправив у сервісний центр через добу мені передзвонили і погодилися повернути кошти або обміняти на новішу версію на що я і погодився трішки доплатив і замовив samsung watch 4 за добу все прислали швидко зручно і надійно всі спілкування були вічливі і зрозумілі дякую всім і гарних покупок"
"Придбав електронну книгу та, за порадою менеджера, чохол, виявилося, що чохол не підходить до даної моделі книжки. Для повернення необхідно їхати до сервісного центру, що не дуже зручно зважаючи на те, що проблема виникла через помилку менеджера. Замовлення #2 164 081 від 19.08.2021."
"Продають китайську підробку, видаючи за оригінал. Замовив фен dyson supersonic. Ціна нижча на тисячу гривень від інших відомих магазинів такий як comfi фокстрот іт.д. Пояснюється нижча ціна якоюсь акцією. Замовив доставку в офіс щоб не гаяти час на поїздку в магазин. Наступного дня кур‘єр привіз це чудо! Одразу коробка насторожила своїм походженням. Вона дешева і не схожа на брендову дорогу річ. Попросив кур‘єра розпакувати щоб я переконався у комплектності. Коли він зняв плівку і відкрив коробку - всі підозри підтвердились! Взяв в руку, а він легкий як кусок дешевого пластику, на дотик зовсім не такий як має бути. Зовнішній вигляд насадок і всього що в коробці так і говорив, що це дешева підробка! Але парить стілус іі за ціною оригіналу! Якби я не тримав в руках оригінальний dyson, то можливо би і не надав значення і повівся на цей розвод! Це відверте шахрайство! Фото докладаю. Також сфотогоафуваі як виглядає оригінальна коробка і насадки всередині. Номер замовлення 2129212"
"Не хочеться з вами зв’язуватися! 1. Відсутність терміналу для розрахунку карткою! «по технічним причинам», які тривають мабуть постійно. Це зовсім не зручно для клієнтів! А також може свідчити про не зовсім прозору бухгалтерію магазину. За те є обмінник валюти відразу поруч з касою … 2. Погані працівники на видачі – непривітні, хамовиті хлопці, які зовсім не налаштовані та не зацікавлені покупцями. Стілус вам слід більше працювати над персоналом та їх відношенням до клієнтів! 3. Зовсім не професійне обслуговування. Тиждень чекав ноутбук якого потім чомусь не стало. Замовив у вівторок ноутбук (замовлення №1477487). Оператор при оформленні замовлення підтвердила наявність ноутбука на складі. Після цього передзвонила та повідомила, що отримати його можна буде у четвер десь в обід. У четвер в обід телефоную та запитую чи можна вже отримати замовлення. Оператор – ще ні, чекайте смс. У четвер ввечері приходить смс про готовність замовлення до видачі. Однак у п’ятницю мені телефонують і кажуть, що цього ноутбука зараз не має у них в наявності. На моє зауваження про те, що я отримав смс із готовністю його до видачі, то оператор мені хамовито декілька разів повторила, що «такого не може бути, такого ноутбуку немає у наявності!». Коли він буде та чи буде взагалі – невідомо. Ні вибачень, ні ввічливості... І ще намагалася, потім мені щось запропонувати. Але хотілося якнайшвидше завершити розмову. Майже тиждень чекати ноутбук і в кінці сказати, що його просто немає. Це як?! Як ви не знаєте, що ви продаєте, що у вас є, а чого немає?! Це питання можна було відразу з’ясувати і не морочити покупцю голову. У кризовий час, магазинам потрібно боротися за кожного клієнта. А так, не рекомендую зв’язуватися. Страшно уявити, як ви проводити гарантійні ремонти, коли нормально продати товар не можете."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото