Електротранс вулиця Тернопільська 15/2, Хмельницький, Хмельницька область
Інформація
"Електротранс" - це заклад, який знаходиться в місті Хмельницький, на вулиці Тернопільській, за адресою 15/2. Він пропонує широкий вибір послуг з обслуговування транспорту.
На "Електротранс" можна розраховувати, якщо Ви шукаєте професійний сервіс з ремонту електронних компонентів у Вашому транспорті. Кваліфіковані спеціалісти виконають будь-який ремонт, в тому числі заміну деталей та програмування мікрочіпів.
Заклад пропонує послуги з технічного обслуговування транспортних засобів у хорошо обладнаному сервісному центрі. Він працює з різними типами транспорту, включаючи легкові автомобілі та автобуси.
Крім того, "Електротранс" пропонує палітру послуг зі зберігання транспортних засобів - від звичайного надання паркувального місця до повного комплексу послуг зі зберігання та догляду за автопарком підприємства.
Щоб звернутися до закладу, Ви можете скористатися контактними даними, наведеними на сторінці - телефоном або електронною поштою. Компетентна та доброзичлива команда завжди рада допомогти Вам у будь-якому питанні, що стосується транспортних засобів.
Фото
Відгуки
"Хамовитий водій, не дивлячись у салон, запустив людей і після сплати проїзду, заявив хто не встиг сісти - НА ВИХІД. Чому люди мають сплачувати проїзд за свої кошти і їх викидають з транспорту!? Чому водій не попереджає про кількість місць? І яке право має те бидло хамити людям, коли воно знаходиться на робочому місці?! Маршрут 10, контролер-жінка неадекватна, верещить на людей, довела дівчину до сліз, яка не встигла проплатити (шукала карту в сумці перед терміналом), принижувала її, обзивала. Мені здається психічно хворих людей не потрібно брати на таку роботу, але, нажаль, на це ніхто не зважає. Дівчина вибігла з тролейбусу у сльозах, на що вслід контролер верещала - "Безстидніца, нехоче платити за проїзд", хоча сама не дала їй цього зробити, перервавши процес оплати криками і погрозами без причини. Неадекватний контроль з психічними відхиленнями. На місці тої дівчини я б звернулась до органів."
"Ця історія про некомпетентність працівників і їх агресивність. Проплатила карткою проїзд,все пройшло, гроші списало. Відразу зайшли контролери, почали перевіряти. Я відкриваю додаток банку, карточкою якого я проплочувала проїзд, і показую свою останю транзакцію, де чітко видно що це оплата проїзду, суму і дату. Не зрозумілих причин контролер почала говорити на повишених тонах і клацати без дозволу в моєму телефоні, доказуючи мені, що я не проплатила. Я стояла на своєму і в результаті до неї все таки дойшло, що я оплатила. Але не адекватність і не профісіоналізм контролера мене вразила. Ще й врахуємо, що сьогодні 2ге січня і це просто нелюдяно себе так поводити. Певно працівниця була вкрай незадоволена, що люди в такий день відпочивають, а її заставили працювати і вирішила всім спортити новорічний настрій."
"Ви знаєте, переповнюють емоції. Я з маленькою дитиною чекала на кінцевій зупинці мікрорайона Озерна кондукторів досить довго для того, щоб придбати учнівський квиток для старшої доньки. Під'їхав 12, в ньому два кондуктори, відкрились двері, я підійшла. Кажу: " Хочу придбати учнівського квитка". На що двоє кондукторів навіть не відірвались від телефонів. А потім сказали зайти і купити. І щоб було без здачі. Яка була проблема вийти на декілька секунд і продати квиток???? Якщо я не хочу з малючком заходити в транспорт???... Збитковість??? Та , хто ж буде користуватись тими тролейбусами, якщо таке відношення????!!!!!"
"Багато хочеться написати керівництву даного підприємства і розумієш одне - час його давним давно змінювати вкупі з самими "транспортними" засобами (ці бляшанки часів СРСР важко навіть транспортом назвати). Ціни на проїзд явно не відповідають якості послуг. Розумію, завжди мало, хочеться більше, але чому потім дивуватися, що потім тролейбуси забиті пільговиками, а люди краще заплатять більше і будуть їздити і швидко і з комфортом). Різниця не така вже велика в оплаті.))) Коли ж доводиться сідати на тролейбус, то в першу чергу переживаєш, чи доїдеш в цілості до пункту призначення або чи знову не поламається щось). Коли дощить, то сідати на мокрі сидіння і псувати собі одяг зовсім не хочеться, бо "карантин і місця лише сидячі". Окремо хочеться сказати про "корректний і ввічливий" персонал, який напевно, або голодує, або в житті якісь проблеми, і вічно зривається на людях, ніби вони винні в тому, що змушені користуватися послугами даного "підприємства"))). Не всі, є, на диво, терплячі і ввічливі люди і дивуєшся, як вони потрапили на цю роботу, чи не помилково.)) Графіки руху "вражаючі"))))... Окрема "подяка" бовдурам, які їх складали))))... Коли годину змушений чекати на окремих лініях транспорт, а потім за одним і тим самим маршрутом їде караван із трьох тролейбусів, то слів не вистачає). Якось потрапила в таку ситуацію і їхала на 3, водій якої дуже жалівся, що замикав караван і народу в тролейбусі майже не було))). Як так?) Вже не хочеться говорити про валідатори, які не завжди працюють і думаєш - нащо було запроваджувати таку систему, яка не до кінця продумана і не була налагоджена? Хотілося показати, яке круте нововведення?))) Так що керівництву є над чим працювати)))).. Але судячи хоча б з вищезгаданих проблем, краще попрацювати над керівництвом). І може, будуть не тільки позитивні зрушення, але й справді буде приємно користуватися міським транспортом, а не шукати альтернативи."
Довідник закладів та послуг у Хмельницькому
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото