Банк Кредит Дніпро вулиця Воскресенська 17, Шевченківський район, Дніпро, Дніпропетровська область
Інформація
Банк Кредит Дніпро - це сучасний та інноваційний банк, який знаходиться за адресою: Дніпро, вулиця Воскресенська, 17. Наш заклад надає послуги з автоматизованого обслуговування та фінансові послуги високої якості.
Наш банк пропонує широкий спектр послуг, що охоплюють вклади, кредитування, перекази та банківські картки. Ми забезпечуємо доступ до глобальної мережі банківських послуг, надаючи нашим клієнтам можливість отримати найбільш актуальні та ефективні банківські послуги.
Наші послуги з автоматизованого обслуговування дозволяють Вам швидко та безоплатно здійснювати операції з Вашими коштами на будь-якому зручному для Вас часі. Наш лояльний та професійний персонал завжди готовий допомогти з вирішенням будь-яких питань та проблем.
Звертайтеся до нашого банку та отримайте якісний сервіс та затишок у нашому закладі, який завжди радий Вам!
Фото
Контакти
вулиця Воскресенська 17, Шевченківський район, 49000 Дніпро, Дніпропетровська область, Україна
Відгуки
"Обслуговування хороше, черг немає. Не визнають паспорт у дії, не поважають президента."
"Сьогодні зовсім засмутили Охоронець не припиняв телефонна розмова. З трьох кас працювала лише одна. Прийшов обміняти доллари.Сложенние втричі купюри зневажено порахувала негоднимі.Видала дрібними гривнями, нахабно обманюючи, що більші за нет.Хотя навіть в руках тримала великі. Охоронець так і продовжував крутити "роман" по телефону"
"Якщо коротко банк нікому не рекомендую. Хочете подробиць про те, через що мені, і не тільки, довелося пройти? Прошу милості. Ще з часів стипендії в університеті знав, що з цим банком зв'язуватися не варто, але волею долі моє підприємство перейшло на обслуговування в цьому банку... і ось тут почалися веселощі. Починалося все начебто непогано: на підприємство повинні були приїхати представники банку, взяти дані (навіщо ж у мене вже була картка в їхньому банку), взяти заяви і видати картки. Тут слід зробити відступ. Я не знаю, як там у банку обробляють дані, але далеко не в однієї людини дані в комп'ютер забили неправильно. Тобто співробітники банку не можуть з ксерокопії правильно переписати дані. У результаті деяким співробітникам доводилося заново йти і подавати всі документи ... чому просто не можна було все виправити я так і не зрозумів. Серед "щасливчиків" був мій батько, інакше я б і не згадав про це. Але людині 54 роки, а її ганяють кабінетами просто тому, що якесь опудало не може нормально завести дані до бази. Прийшов, усе зробив. Заява, документи. "Вашої карти немає" кажуть мені. "Як? Чому? Що робити з цим?" "Ну не знаємо. Можливо річ у те, що у вас вже була картка в нашому банку і там могла бути заборгованість або ще щось. Ну ми з'ясуємо і вам передзвонимо". Ніхто мені не передзвонив, хоча мій номер ім'я та прізвище записували ТРИ РАЗИ обіцяючи зателефонувати. Я чекати нічого не став і зателефонував до банку. Там мені сказали, що незалежно від стану старої картки мені зобов'язані видати нову. Також додали, що "може бути ваша картка поїхала в інший цех". На запитання "а чи можете ви зателефонувати своїм представникам банку в інших цехах і дізнатися, напевно, не лежить вона десь" мені відповіли "а у нас немає телефонів усіх співробітників банку". Цікаво, як вони там спілкуються між собою взагалі? До мого цеху так і не привезли картку. Представники банку у цеху так і не передзвонили мені. Я сам допоміг їм винести принтер і донести до їхньої машини в останній день, коли вони у нас працювали в цеху. І жодної інформації від них я не отримав. Через два дні я вже збирався йти до центрального відділення. Але тут... о диво! Мені о 4 годині вечора перед нічною зміною зателефонували і повідомили, що моя картка лежить у побуткомбінаті. Опускаючи подробиці, знаходиться ця справа за 1,5 км від мого цеху. Транспорту там лише трамвай, який їздить раз на півгодини. Коротше після 12-ти годинної нічної зміни я поповз по картку. І мені її навіть видали. І тут настав час активації. І в мене навіть усе спрацювало. Прийшов код від картки на телефон і для остаточної активації треба просто зняти гроші з цієї картки. Але не всі були так гладко з цим пін-кодом від картки. Моїй напарниці його не надіслали. У банку сказали, що СМС не отримували, оператор зв'язку сказав, що СМС відправлено, гривню за СМС зняли при цьому. Воювала вона дня 4 і таки домоглася, щоб дали пароль. Прикол у тому, що на цю картку без пін-коду прийшла зарплата. Тобто латка ніби є, але її ніби немає, тому що ти нічого не можеш зняти з картки. Про те які проблеми виникали по цеху я не вникав, тому що мені вистачило і цього. І це я ще не намагався нічого знімати. Можливо, ще доповню цю історію. Висновок простий: не зв'язуйтесь із цим банком. Сервіс просто на нулі. Ніхто нічого не знає, ніхто нічого не робить. Технології видачі стародавні як не знаю, що. У приваті три роки тому мої документи сфотографували на планшет і відразу видали картки вже активні з пін-кодами. І одна з карток була саме зарплатна. Весь процес зайняв хвилин тридцять. А тут з другого по 12-те число воював, щоб щось видали. Ставлю не одну зірку, а дві просто тому, що картку таки видали, та й персонал досить чемно спілкувався. Але все інше... та й досвід користування підказує, що це не останні проблеми з цим банком."
"Явно відстає від Привату за рівнем роботи персоналу"
Довідник закладів та послуг у Дніпрі
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото