LIFESTYLE HOTEL Superior MÁTRA Mátraháza, Gyöngyös
Інформація
Ласкаво просимо до LIFESTYLE HOTEL Superior MÁTRA - сучасного та розкішного закладу, який розташований в Угорщині, в кращому місці Матрахаза, hrsz. 7160, 3233. Наш готель пропонує найвищий рівень комфорту та задоволення у всіх напрямках: від відпочинку в номерах класу "люкс", до розкішного способу харчування, що включає в себе онлайн-замовлення, страви з місцевих продуктів та здорові товари для вашого здоров'я.
Наш готель є ідеальним місцем для тих, хто шукає гарні враження, будь то спокійний відпочинок природи чи екстремальні види спорту в гірськолижному курорті. Ви можете насолоджуватися чистим повітрям у вашому номері або зробити прогулянки по невеликому відстані від готелю.
Крім того, наш ресторан пропонує широкий вибір делікатесів, які задовольнять смак кожного гостя. Додайте до цього наші здорові місця харчування, які уважно обирають найкращі, натуральні продукти, та ви заполоните середовище здорового способу життя.
Ми також знаходимося в безпосередній близькості до точок інтересу, які дозволяють нашим гостям насолоджуватися красотами та місцевими визначними місцями. Наш готель - це місце, де кожен може відчути себе гістьом світу розкоші та відпочинку. Робіть бронювання в LIFESTYLE HOTEL Superior MÁTRA вже сьогодні та насолоджуйтесь незабутнім відпочинком з нами.
Фото
Відгуки
"Почну з позитиву. :) Масаж був дуже приємним і розслаблюючим, хостел чистий, а працівники привітні. Вечеря була смачною. Тому дві зірки! Оздоровчий відділ хороший. Ліжко було ДУЖЕ незручним! :( настільки, що ми там навіть не ночували, а рано вранці пішли. Душ у мене був брудний, а вода не зливалася, текла в коридор.... Кімната потребує ремонту, принаймні та на другому поверсі, де ми точно були. Я не відчуваю, що я був частиною спокійної відпустки, і я б додав, що за одну ніч і додаткові послуги, які створюють відчуття здоров’я, ми заплатили понад сто тисяч форинтів за одну ніч, що було б не проблема, але, на жаль, за ці гроші є набагато, набагато кращі та дійсно чотири готелі, які заслуговують зірки."
"Я провела 2 ночі в готелі з чоловіком і сином в середині вересня. Паркування було зручним, а на стійці реєстрації - хоча нам довелося чекати 20 хвилин, оскільки було багато людей - вони люб'язно та по суті повідомили нас. Кімната + вітальня (за винятком розміщеного там додаткового місця) комфортні, великі, чисті та сучасні, мені дуже сподобалось. Тераса, що відкривалася з обох кімнат, звідки було видно ліс, була особливо фантастичною. Ванна кімната також була чистою та зручною. Нам не сподобалося, що бронювали на 3 дорослих, але все було приготовлено лише на 2 (чай-кава в капсулах, цукор, вершки, туалетні приналежності), крім додаткового ліжка з халатами та рушниками. При бронюванні я спеціально просила не мати пір'яну подушку, тому що відчуваю, що не можу дихати, але я спала на декоративній подушці, тому цю проблему вирішили. Адже ми пішли на вечерю сповнені позитивних емоцій та переживань. Спочатку ми подумали, що невдало тільки в першу ніч, бо такої поганої їжі, солоних супів і несмачних десертів ми ще не їли, особливо в готелі 4*. Наступного ранку яєчня виявилася абсолютно безсольною, та й вечеря наступного дня теж була жахливою. Ніби найняли кухарів-підмайстрів, які ще не вміють готувати. Це вплинуло на все наше перебування та відпочинок. Хлопці не могли спати через постійний шум (шум йшов з ванної і не було можливості його вимкнути). Хотіли піти в боулінг, але не вийшло, тому цей відпочинок теж пропустили. На пішохідній стежці також було 2 приватні зони, і врешті-решт ми повернули назад і замість походу поїхали до озера Састо. В оздоровчій зоні було багато людей, тому я, наприклад, Я радше брав участь у тихому купанні, але це було дуже добре. У оздоровчій зоні був тільки холодний душ, а в номері було ледь тепло, але це нас не бентежило. Загалом, ми хотіли б повернутися, але пропозиція страв і якість ресторану далеко не відповідають стандартам. Я сподіваюся, що з часом це покращиться."
"Особливо сподобалося розташування готелю та оздоровчий відділ. Що ще краще, в оздоровчому центрі також є «години тиші», тож ви можете справді розслабитися та відновити сили. Кімната середня, тут і там можна було б зробити ремонт, біта керамічна плитка на терасі не думаю, що вписується в картину. Що не викликає жодної критики, так це вибір і якість їжі. Сухий, похмільний, черствий хліб і випічка. Вибір убогий і персонал не може замінити його в достатньому темпі, тому часто отримують порожні тарілки. Зберігання «гарячої» їжі при достатній температурі не вирішено, яєчня жирна та холодна, що також викликає серйозне занепокоєння з точки зору безпеки харчових продуктів. Якість кави нижче критики, непитна. Вечеря така сама в Пепіті, ми жодного разу не відпочивали добре. Їжа не відповідає мінімальним стандартам ні за зовнішнім виглядом, ні за температурою, ні за смаком. Все холодне і жирне, навіть овочі на грилі. Лазанья була пересмаженою, майже кашкоподібною, солодкий перець чилі можна було б полити сичуанським «гострим» тістом, ніби його полили цукровим сиропом, сир чеддер, що залишився від сніданку, елегантно насадили на шпажки, і все це було підсушують в духовці. Зуміли зіпсувати і доларові чіпси mirelit, замість золотистої і хрусткої картоплі вони перетворилися на бліду, майже сиру, злипнуту, розм'якшену хрень. І, нарешті, відхід. Гість не тільки гість, коли він приходить. Готель був дуже привітний, лондонець поспішив зустріти нас на стоянці і чемно взяв з наших рук валізу. При виїзді вже не було можливості надати той же досвід. На табличці на рецепції гостей просять вранці оплатити номер, щоб уникнути черги, після чого можна виїжджати. Ми так і зробили, заплатили, зібрали речі і поїхали. На рецепції вже була черга, і ми, як і домовилися, хотіли здати номерні картки й піти, але в п'ятницю люб'язний лондонець попросив нас почекати, поки перевірять, чи справді ми заплатили. Знову чекати було не тільки прикро, але й принизливо. Майже тиждень тому з нашої банківської картки списали 100% вартості проживання!!! до нашого приїзду. Ми повністю компенсували своє споживання. Через 20 хвилин вони перевірять, чи можемо ми вийти. Я все розумію, я впевнений, що багато хто хоче потуситися без оплати, але тоді система погана."
"Це був мій перший раз у готелі. Коли я приїхав і побачив готель ззовні, він був дуже затишним. На рецепції були дуже привітні та уважні. Інтер'єр готелю теж чудовий. Після заселення ми піднялися до кімнати, дуже гарної, просторої для 2 осіб. Максимальна чистота і порядок. Для оздоровчого відділення підготували халат і рушник. Потім прийшла їжа. Харчуванням я теж залишився повністю задоволений. Це була доволі зміна та багато. Думаю, кожен зміг вибрати їжу на свій смак, і ніхто не залишився голодним. Офіціанти привітні і не тільки обходять обов'язкові обходи, а й уважно ставляться до гостей. Оздоровчий центр не великий, але приємний. Нам вдалося взяти участь у сауні, яка була фантастичною, з кубинськими ароматами, музикою, а в кінці нас запросили на безкоштовний лимонад. Особисто я також спробувала педикюр рибки, це було для мене враженням, тому що це теж було вперше. З мінусів я б відзначив лише дві речі, одна – зранку не було гарячої води, на що скаржилися кілька людей. Також мені було шкода, що закрили боулінг, тому що я люблю боулінг. Окрім цього, максимальну кількість балів отримують готель, сервіс і співробітники."
"Ми з моєю парою провели тут вихідні. Перше враження було дуже супер: все від ресепшн до ресепшн і ванної було дуже добре. Дизайн, красиві, чисті приміщення. Просторий ліфт, добре функціонуючі номери та оздоровчий центр, привітне та уважне обслуговування. Єдина наша проблема була з їжею. Звісно, це не перший аспект при виборі оздоровчого закладу, але його все одно доведеться їсти кілька днів :) У вартість входить сніданок та вечеря. Я б розкритикував їх якість. У перший день вечеря була досить справедливою, хоча вже було помітно, що м’ясо до основних страв поєднується з гарнірами навмання, або до них немає відповідного гарніру. Приклад: Макарони кладуть поруч з тушкованою куркою. Для мене, напр. Одразу згадується салат з нею вареники та огірки, а не макарони. Правда, я міг би з’їсти картоплю фрі чи порожній кус-кус. Було багато дуже жирної і стресової їжі. Квашена капуста з Малахом -> Вся справа тушилася в ковбасному жирі. Мені сподобалося, що на вулиці стояла сирна миска з кращими сирами, а також була велика тарілка з фруктами з виноградом, ананасами, усіма видами фруктів. Правда, на сніданку таких вже не було, але натомість можна було вибрати з 3 найдешевших нарізаних сирів і фруктів: апельсин, зелене яблуко та персик. Миски для подачі їжі не закриті, а відкриті: їжа охолонула (особливо жирна), а це також викликає проблеми з гігієною. Якість їжі найвища середня, а трохи нижче середньої. Ми з партнером обидва схудли, і в останній день ми прокинулися в ліжку. Ми більше ніде не їли під час нашого перебування, тож сумнівно, чи це було не з їжі? Очевидно, це не спосіб знати ... Останній обід і сніданок прибл. ми його пропустили, в основному через це, тому я не можу коментувати суть."
Довідник закладів та послуг в Ужгороді
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото