PROSTOR
Інформація
Інститут "PROSTOR" - це магазин товарів для дому, розташований за адресою: Київ, вулиця Милославська, 6. Якісна косметика - одна з обов'язкових умов краси, вона необхідна для догляду за шкірою обличчя і тіла, волоссям і нігтями. Косметичні засоби не тільки дозволяють отримати доглянутий вигляд, але і підтримують здоров'я. Все необхідне, щоб бути модною, красивою і здоровою, можна придбати в інтернет-магазині косметики Prostor.ua. Широкий вибір товарів, регулярні знижки і можливість отримати будь-яке замовлення з доставкою додому заощадять час, сили і сімейний бюджет. Купуйте косметику легко та зручно в інтернет-магазині "PROSTOR"!
Фото
Контакти
вулиця Милославська 6, Деснянський район, 02167 Київ, Київська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 21:00
Вівторок:
09:00 - 21:00
Середа:
09:00 - 21:00
Четвер:
09:00 - 21:00
П`ятниця:
09:00 - 21:00
Субота:
09:00 - 21:00
Неділя:
09:00 - 21:00
Відгуки
"Цінник відповідає товару. Продають використані тестери, відкриті використані тіні. Підводки наче прострочені, давно засохлі. Не рекомендую. Зірка за швидке повернення грошей."
"Відмінно, привітність, комфортно себе почуваєш, хороша викладка товару, чистота, акуратність, ввічливий персонал, дякую, дуже приємний магазин, сподобався."
"На мою фарбу для волосся - акція, мого кольору немає, кілька разів заходила, просила свій колір навіть не за акційною ціною - немає, довелося купувати в іншому магазині. Не зручно, треба продумати такі моменти."
"Прийшла купити компактну пудру. Доглянула Max Factor, Bourgeois, Maybelline. Незважаючи на наявність товару на полицях – для них не було тестерів. Тобто вибрати тон неможливо. На моє запитання "навіщо тоді ці пудри стоять?" відповіді не було.. шкода. Довелося купити дешевшу пудру, до якої був тестер. І пошкодувала( якість погана"
"Магазин начебто і хороший. Але заставлений вітринами так, що з дитячою коляскою пройти можна лише за певним маршрутом, причому не найзручнішим. Робила кілька разів покупки і щоразу не вдало, то з карткою якісь неполдадки, бо зв'язку немає. То купила рум'яна лореаль - вдома виявилося, що вони биті та відшарувалися від упаковки. Сьогодні пішла вибрати подарунки до нового року із косметичних засобів, хвилин 20 обирала. Деяких цінників немає під товаром - прикинути точну вартість покупки неможливо. Частина грошей була готівкою, частина на карті. На касі попередила, щоб розбили в 2 покупки і попросила пробити насамперед конкретні товари та межу готівки. "Краще не ризикувати", - сказала мені панночка на касі і пробила товари в іншій комбінації. Сума до оплати вийшла не зручною для мене. Я попросила переробити за допомогою скасування. І тут почалося, "яка різниця", в чому її помилка, і порахувати вона не може (бо їм телефоном не можна користуватися, а калькулятора на комп'ютері немає), перетасувала всі продукти, що вже й мене заплутала. Я загалом і готова була зрозуміти все. Але цей гонор, і те що касир 150 разів невдоволено зітхнула і дала зрозуміти, як я їй неприємна, як покупець, що створюю такі нездійсненні завдання - остаточно вбили бажання повертатися в майбутньому за покупками в цей магазин."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото