Інформація про Kachorovska Post Office
Підписуйся на наші новини та будь у курсі спеціальних пропозицій
Kachorovska is a ukrainian fashion shoe brand that has mastered the design, craftsmanship, and manufacturing of shoes since 1957 by the now third generation of a family of shoemakers
вулиця Боричів Тік, 35А, офіс 202, Київ, Україна, 04070
Графік роботи:
Понеділок:
10:00
-
19:00
Вівторок:
10:00
-
19:00
Середа:
10:00
-
19:00
Четвер:
10:00
-
19:00
П`ятниця:
10:00
-
19:00
Субота:
10:00
-
19:00
Неділя:
10:00
-
19:00
Відгуки:
Світлана Михайлова:
"Красиві товари на фото в інстаграмі. Безумовно. Та мій досвід перекреслює цю красу.
Замовила сумочку, оплатила, за кілька днів отримала. Здавалося, все гаразд. Але коли розпакувала пакунок вдома, була вражена.
Цінник оригінальний вже хтось попередньо розірвав, його перечепили на новий скобками степлера. Застібка на сумці уся в царапинах, захисної плівки на фурнітурі не було. Шкіра білого кольору і на ній добре було видно плями. Шкіра не верхній частині сумки заломлена, ніби поломана абощо.
Я була страшенно розчарованою. Гроші мені повернули, все ок.
Але мене вразило інше: як можна було таку сумку вислати своєму клієнту? Мені сказали, що запропонувати іншу таку сумку не можуть, бо це остання. То навіщо її продавати?
Вона або вже була повернутою, або довго-нудно перекидалася десь в магазині.
Дбати потрібно не лише про фото в соцмережах. А про людей, які вам довіряють"
майже 3 роки тому
Solomia Savka:
"Якось я замовила туфлі, які мені так і не прийшли. Я чекала кілька днів, уточнювала, казали, що не встигають обробити усі замовлення, бо то був якийсь сейл чи сезон, просили чекати далі.
На жаль, коли я знову поцікавилась станом відправки, з'ясувалось, що мій розмір вже закінчився.
Було дуже шкода, але я замовила іншу пару. Знову мовчання, знову перепитую чи все ок. Нарешті за кілька днів отримую довгоочікувану посилку, а ній два ПРАВІ туфлі 36 і 37 розмірів. Ох, я була дуже обурена, поскаржилась і відмінила своє замовлення, бо ті туфлі замовляла на свій ДН і вже не було часу знову чекати на третю посилку.
Мене перепросили і в якості вибачення запропонували гаманець та обмін туфлів на пару з двох: правого і лівого)) Він туфель я відмовилась, а гаманець сказала, що буду очікувати, бо вирішила, що це хоч якась компенсація за час, який я витратила. За кілька днів знов йду на пошту і бачу велику коробку в котрій і туфлі, і гаманець. Словом, від посилки я відмовилась і залишилась ні з чим))
Але справа не тільки в сервісі. З шести пар взуття, які я замовляла на сайті, я задоволена заледве одними базовими кедами. Всі інші занадто тверді (пара лоферів на каблуці) чи дуже натирають і страшенно слизькі, що вбитись можна (мюлі), чи підошва гумова і важка (еспадрильї), чи мізинці вилазять з босоніжок. Не хочу здатись змією, пишу це заради того, щоб керівництво взяло до уваги мій досвід і покращило передовсім якість виробів, ну і, сервіс, звісно."
майже 3 роки тому
Anna Parkhomenko:
"Знаю цей бренд дуже давно. Колись це була крута майстерня, де шили взуття за індивідуальним замовленням, а зробити це саме замовлення допомогали Профі, ще як додаток пізніше з'явилось кафе. Зараз все навпаки: є кафе, де смачна кава, а як бонус можна щось подивитись із взуття/сумок, індивідуальних замовлень більш немає (хоча як на мене, саме це і було тим, що вирізняло Kachorovska серед багатьох інших укр. брендів взуття, що просто пропонують готову модель підігнати під розмір), обслуговування жахливе."
майже 3 роки тому
Anastasiia Struk:
"Перед тим, як замовляти щось в Качоровській я зайшла у гугл-відгуки. І не зрозуміла: як в такого розкрученого бренду може бути все настільки погано з обслуговуванням? Тепер розумію. Нижче коротка вижимка мого роману-епопеї з Качоровською, який тривав більше 10-ти днів.
Прийшла в качоровську замовити бежеві челсі на хутрі (це була любов з першого погляду):
– Вибачте, але поки не можемо виконати ваше замовлення. Треба почекати 10 днів підошву такого кольору, немає в наявності.
– Окей, але ж можна замовити, щоб одразу після отриманні підошви почали шити мою пару?
– Так, на відшиття у нас йде ще 10 днів. Можемо зняти мірки.
*зняли мірки, домовилися про колір, дати, розмір, суму, все*
(пройшло 10 днів)
– Алло, добрий день. Є вже підошва для мого замовлення на челсі з хутром?
– Якого замовлення?
– Я залишала в качоровській на Льва, знімала мірки, домовлялася.
– Ага, зараз уточнимо і передзвонимо впродовж години.
(пройшло 4 години. телефонувала кілька разів)
– Алло, так що з відповіддю? Є підошва?
– Ой, зачекайте на лінії ше 1-2 хв.
(вибиває дзвінок)
Повідомлення у вайбері:
– Яка саме підошва вас цікавить?
(у додатку 4 фото)
– Мене цікавить підошва до челсі, які я міряла і замовляла у Качоровській на Льва 6.02.
– Які ви замовляли?
(надсилаю фото)
– Ага, якого розміру?
– Ви ж знімали мірки. Я не пам'ятаю. Ніби 38.5
– Ага, вам підійдуть челсі цього кольору?
– Це не мій колір. Я замовляла іншого відтінку (надіслала фото)
– Ой, вибачте, цієї шкіри вже немає. І не буде. Ніколи. Є лише світліші.
– Що?
– Вибачте, закінчилася.
Завіса
Тобто, я прийшла фізично в магазин, зняла мірки, дала свій номер телефону, дівчина записала всі деталі мого замовлення і поставила у так званий "лист очікування". Мені мали перетелефонувати, щойно з'явиться у наявності підошва.
По-перше, цього не зробили. Я сама вибивала цю інформацію.
По-друге, чому мені не сказали, що у випадку "листа очікування" потрібна мені шкіра не бронюється? Чому мені не сказали, що вона може закінчитися? Чому мої дані не були внесені в якусь загальну систему, щоб працівники знали, що я 10 днів чекаю, поки прийде клята підошва? Чому мені зрештою не зателефонували і не сказали, що шкіра закінчується і потрібно зробити замовлення (дати гроші, іншими словами).
На вулиці подекуди -15, я не купую іншого взуття, бо чекаю своє замовлення. А на нього клали з високої вежі)
highly unrecommended"
майже 3 роки тому
Наталия Гай:
"Півтора місяці назад купувала сумку бренду Kachorovska, модель Erna mini. Я дуже розчарована якістю сумки даного бренду! Спочатку болтик, на котрому тримається ручка сумки, просто відкрутився з одного краю і назад його вкрутити не можливо, бо він занадто короткий, а потім з іншого краю ручка взагалі тріснула. Нагадую, що сумкою користувалась всього півтора місяці! Написала про свою проблему в інстаграм магазину Kachorovska і вони ігнорують моє повідомлення."
майже 3 роки тому
Схожі заклади:
-
Одяг та білизна для вагітних
місто Київ, Київ, вулиця Гната Юри, 20
-
Інтернет-магазин одягу для дітей та новонароджених "КНОПУС"
місто Київ, Київ, вул. Серпова, 11
-
Магазин курток Аляска и парок в Киеве - Бренды: Alpha Industries, AirBoss, Chameleon, Shvigel
місто Київ, Київ, проспект Перемоги, 123
-
Calliope
місто Київ, Київ, вулиця Берковецька, 6Д
-
Pull in Love
місто Київ, Київ, вулиця Берковецька, 6Д
-
For U - Магазин Сумок И Одежды Для Детей
Петропавлівська Борщагівка, Київська обл., Україна, 08130
Показати більше
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото