Укрзвіт | Укрзвит | Ukrzvit - BAS, 1С:ПІДПРИЄМСТВО
Brovary, Kyivs'ka oblast
Інформація про Укрзвіт | Укрзвит | Ukrzvit - BAS, 1С:ПІДПРИЄМСТВО
CloudKey - твій електронний підпис у "хмарі"
CloudKey - це "хмарний" аналог електронного підпису на захищеному носієві, який завжди з тобою
Зручний та легкий сервіс для обміну документами онлайн
Є максимально зручною і функціональною альтернативою традиційному паперовому документообігу
Програмний РРО Cashalot - альтернатива касовим апаратам!
Cashalot — комплексне програмне рішення, що підходить кожному: від торговельних точок до великих виробників
АКЦІЯ “Звітність” за пів-ціни
АКЦІЯ Переходьте на світлу сторону – обирайте ЕДО...
Завантажуйте дистрибутив мобільного застосунку ПРРО Cashӓlot...
Оновлення мобільного додатку Cashӓlot до версії 19.195...
Оновлення програми до версії 11.02.089
Налаштовуйте друк повідомлень у чеках Cashӓlot
«УКРЗВІТ» – Надійний партнер в галузі Електронного документообігу
Державною фіскальною службою у місті Києві було прийнято постанову про розгляд питання, що стосується надання всій цифровій документації юридичної сили. Діючі норми Податкового кодексу України говорять нам про те, що всі витрати або доходи фізичних (юридичних) осіб, які враховуються об’єктом оподаткування, повинні визнаватися на підставі надання первинної документації по них.
Якщо говорити зрозумілою мовою, то йдеться про документи, які можуть підтвердити факт отримання особою (платником податків) будь-яких доходів або ж вчинення ним певних видатків. На сьогодні така документація має в обов’язковому порядку збиратися і зберігатися на підприємствах визначений час і на вимогу надаватися перевіряючим органам. Про це чітко і ясно прописано в другому розділі чинного Податкового кодексу нашої держави.
Компанія «Укрзвіт» є справжнім фахівцем в галузі ведення різної фінансової та управлінської звітності, тому ми хочемо акцентувати вашу увагу на діючих правилах і нормах цього процесу на території нашої країни. Він складається не тільки зі складання та надання всіх необхідних документів у паперовій, але і в електронній формах.
Пам’ятайте, що у всіх таких документах обов’язково мають бути наступні атрибути:
Також не варто забувати й про надання інформації щодо посадових осіб, які не лише відповідальні за проведення господарських операцій в компанії, але в обов’язковому порядку мають їх правильно і вчасно документувати.
Ще однією важливою складовою правильного електронного документообігу є наявність у бухгалтера кваліфікованого електронного підпису, який використовується для ідентифікації документу перевіряючим органом і підтвердження його легітимності.
Відповідно до нашого законодавства, всі електронні документи мають ту ж саму юридичну силу (за умови наявності електронного підпису), що і їх паперові аналоги, тому їх сміливо можна надавати в будь які перевіряючі органи або ж використовувати при взаємодії з контрагентами.
Прийдіть у будь-який з наших офісів і познайомтеся з нашою чудовою командою!
-
Оригінал
вулиця Волоська, 38, 3, Київ, Україна, 04070
-
Outsourcing group
вулиця Солом'янська, 3, Київ, Україна, 03110
-
MULTI-AUDIT
вулиця Мечникова, дом 8, Київ, Україна, 02000
-
Nast Aktive
вулиця Солом'янська, 5, Київ, Україна, 03110
-
Тренинг Центр "Технологии, Экономика и Менеджмент"
вулиця Володимирська, 40/2, оф.5, Київ, Україна, 01030
-
ESITO: Бухгалтерские услуги, обслуживание и сопровождение
вулиця Олеся Гончара, 47-49, Київ, Україна, 02000
-
Бухгалтерский гид
вулиця Біломорська, Київ, Україна, 02000
-
Business Expert
вулиця Саксаганського, 119, Київ, Україна, 01032
-
7eminar.com – Бухгалтерський канал №1
вулиця Олени Теліги, 4, Київ, Україна, 04112
-
ТОВ "УНІВЕРСУМ-АУДИТ"
вулиця Агрегатна, 2, Київ, Україна, 04074
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото