Центр надання адміністративних послуг
Інформація
Центр надання адміністративних послуг у Чернівцях - це високопрофесійний заклад, який знаходиться за адресою вулиця Героїв Майдану, 7 і є дуже важливим місцем для оформлення документів та послуг. У затишному і красивому приміщенні центру ви знайдете всі необхідні сервіси та можливості, щоб отримати необхідні послуги для вас та вашої родини.
Центр надає різноманітні послуги, включаючи реєстрацію народження, шлюбу, розлучення, реєстрацію місця проживання, отримання паспорта та інші адміністративні послуги. Вам не потрібно бути професіоналом, щоб скористатися послугами центру, адже кваліфіковані працівники центру зроблять все за вас. Відвідувачі зможуть отримати всю необхідну інформацію, яка стосується паперової роботи, та з легкістю дізнатися про умови подання заявок та документів.
Приміщення центру оформлено в сучасному стилі і забезпечує комфортний сервіс. Зручні крісла, красивий декор, яскраві кольори та чистота - все це забезпечує затишну та зручну обстановку для відвідувачів. Заклад знайомий за своєю відмінною репутацією та духом високої моралі, що забезпечує зручне та доброзичливе обслуговування.
Отже, якщо ви шукаєте кваліфікований та надійний заклад, який забезпечить вам якісні адміністративні послуги, звертайтесь до Центру надання адміністративних послуг у Чернівцях за адресою вулиця Героїв Майдану, 7. Ми раді будемо допомогти вам розв'язати будь-які адміністративні питання та забезпечити вам якісну інформацію та сервіс.
Фото
Контакти
вулиця Героїв Майдану 7, Шевченківський район, 58000 Чернівці, Чернівецька область, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 16:00
Вівторок:
09:00 - 16:00
Середа:
09:00 - 16:00
Четвер:
09:00 - 19:00
П`ятниця:
09:00 - 16:00
Субота:
09:00 - 16:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"ЦНАП не забрав відправлення 5800215475950, яке знаходиться з 28.01.2022 у відділенні 58001, Чернівці, вул. Героїв Майдану, 52. З 11.02.2022 відправлення буде повернуто відправнику. Відправив поштою ще 27 січня так як в ЦНАПі відмовилися приймати документи в зв'язку з розпорядженням мера."
"Ужасно. Мало того, що ледве допросився в який з залів мені треба піти з моїм питанням. Так щей черга на годину. Якщо я вже плачу за послугу. То я хочу, як мінімум не тратити свій час на черги. Коли сказали, що треба оплатити. Кинули талон з реквізитами, як собаці. І типу розбирайся собі, що з ним робити. На питання де можна провести оплату сказали, або в терміналі (з лютою комісією) або в банку. Де знову таки комісія і щей черги. Я пішов в термінал заплатив. І вже тільки після цього на питання "чи не було ще якихось варіантів" мені сказати, що можна було через Приват24. Тобто тупо намахують, як мінімум на комісію терміналу."
"Цнап оновився, а совок в головах працівників залишився. Нуль ввічливості, нуль поваги до КЛІЄНТІВ. Клієнтів, завдяки яким вони отримують зарплату, з податків. Доки працівники це не зрозуміють, так і будуть дивитися на клієнтів ніби це вони щось винні, а не навпаки. Якщо на вході біля автомату вже молоді добрі люди, які ввічливо все підкажуть. То, на жаль, сьогодні з людиною в 3му кабінеті на 15му (здається) місці мені так не повезло. По-перше, або заберіть те скло або змусьте своїх працівників говорити голосно, а не шепотіти, бо через те скло важко щось почути. По-друге, сьогодні була така ситуація: побачивши в гуглі фото таблички, де пише, що ЦНАП працює без обідньої перерви, я прийшов приблизно 13:10 і сюрприз, вони придумали САНІТАРНУ ПЕРЕРВУ, прийшлося почекати годину, потім ще півтора години чекав в черзі. Ну в цьому працівники то не винні, скажете мені. Коли я зайшов працівниця, яка мала мене обслуговувати ще 5 хвилин говорила по телефону, мені приходилось чекати. Потім я сказав, що мені треба довідку про склад сім'ї, мені дають бланк заповнювати, потім неочікувано каже, що я не можу отримати бланк про склад сім'ї (бо за день до цього виписався з цієї адреси), але показував бланк на руках, що тут був прописаний і мене мама попросила взяли бланк про склад сім'ї. Знущаючись чи що, жінка каже, що можу сказати ПІБ, рік народження мами і видасть бланк, але це не точно. Той шепіт за склом важко було почути. Але й потім дала задню. Я задаю питання яким чином і чи можливо мені отримати цей бланк зараз, а у відповідь мені мовчать, ігнорують. Тут вже бачу, що мене навіть не вислухавши, жінка вже в комп'ютері покликала наступних по черзі. Я ПРОСТОЯВ ДВІ З ПОЛОВИНОЇ ГОДИНИ В ЧЕРЗІ, ЩОБ ЗАЙШОВШИ 5 ХВИЛИН СЛУХАТИ, ЯК ПРАЦІВНИЦЯ ГОВОРИТЬ ПО ТЕЛЕФОНУ, А ПОТІМ ПРОІГНОРУВАВШИ МОЄ ПИТАННЯ, ПОКЛИКАЛА НАСТУПНИХ ПО ЧЕРЗІ. Треба або виховувати таких працівниць або звільняти."
"Графік прийому громадян не відповідає дійсності,ніхто і ніде не повідомляє про щоденну годинну санітарну перерву!крім вхідних дверей,дана інформація ніде не вказана!!!!!! На телефонні дзвінки -не відповідають!!!!!!!!"
Довідник закладів та послуг у Чернівцях
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото