Фармастор ООО
Інформація
Фармастор ООО - інститут, що знаходиться за адресою: Київ, вулиця Кирилівська, 40. Тут розташована "Аптека Доброго Дня", де ви зможете знайти якісні медикаменти, медичні товари та лікувальну косметику для здоров'я українців. Ви зможете придбати будь-який лікарський препарат за оптимальною ціною без жодних труднощів завдяки онлайн-сервісу add.ua, який належить до національної мережі "Аптека Доброго Дня". Наші досвідчені фармацевти завжди готові допомогти вам обрати необхідні ліки та надати професійні рекомендації. Відвідавши нас, ви можете бути впевнені в високій якості продукції, сертифікованої відповідно до усіх стандартів якості. Також ми гарантуємо своєчасну доставку товару до найближчої аптеки мережі. Оберіть "Фармастор ООО" і дбайте про своє здоров'я разом з нами!
Контакти
вулиця Кирилівська 40, Подільський район, 04080 Київ, місто Київ, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 18:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Працюють професіонали"
"Аптека доброго дня. Перший досвід онлайн замовлення виявився провальним (. У замовленні з чотирьох найменувань дві помилки: першу довезли, другу виявив не відразу і не став дзвонити - простіше шляхом докупити самому тому кур'єр дзвонить за 30-60 хв до прибуття і не зрозуміло в якому проміжку це станеться вранці, вдень або ввечері."
"Їм є над чим працювати, особливо над роботою операторів"
"Клієнтський сервіс аптек залишає бажати кращого. 21.04.2020 на сайті Аптеки Доброго Дня я зробила замовлення на суму 1825,80 грн з терміновою адресною доставкою. Термінова адресна доставка - це доставка протягом 6 годин після замовлення з доплатою 70 грн (при цьому на сайті вказана доплата 50 грн). 21.04 о 14:13 мені зателефонували, уточнили замовлення (в результаті сума склала 1598,83 грн), що вартість термінової доставки буде 70 грн, але оплату необхідно провести через Приват24, оскільки інакше вона дійде лише на наступний день. 21.04 о 15:00 через Приват24 була проведена оплата чеку Аптеки Доброго Дня в сумі 1598,83 грн (разом з комісією вийшло 1606, 86). Далі Аптека Доброго Дня зникла з радарів. 21.04 о 18:24 я зателефонувала до аптеки з метою дізнатися стан оплати та коли можна очікувати замовлення. Мені сказала, що записали мої контакти і найближчим часом зі мною зв'яжеться менеджер. Однак ніхто не перетелефонував, жодних повідомлень отримано не було. 21.04 о 20:40 я зателефонувала ще раз, однак звісно, вже ніхто не відповів. 22.04 о 10:04 я зателефонувала до аптеки, пояснила ситуацію. Мені знову сказали, що записали мої контакти і найближчим часом зі мною зв'яжеться менеджер. На моє питання, що робити, якщо не зв'яжеться, мені відповіли, що максимум, що можуть зробити - це передати мій запит. 22.04 об 11:33 я знову зателефонувала, і почула те саме. 22.04 об 11:59 з номеру +380734197542 мені нарешті передзвонив менеджер! Колеги, мені видається, що такий сервіс не має бути обличчям Аптек Доброго Дня - мабуть, найбільшої мережі аптек України. В мене питання не до колл-центру чи навіть менеджерів, а до ТОП-менеджменту. Адже вся структура йде від голови. Чому обличчя Фармастору виглядає як ситуація описана вище? 1. Надайте врешті-решт більше інформації/прав вашому колл-центру, щоб вони хоча б могли бачити і сповістити клієнтам про статус замовлення, а не просто приймали дзвінки і відправляли їх в нікуди. 2. Змініть дизайн та структуру сайту, щоб клієнт самостійно через кабінет міг відслідкувати статус замовлення - це стандартна процедура для споживацьких сайтів. В житті не повірю, що у Фармастору та Аптек Доброго Дня немає грошей на якісних розробників сайту. Мені зараз просто шкода часу та нервів, які я використала на пусте спілкування з вами."
"Компанія має велику мережу Аптек по всій країні."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото