KATY CORSO вулиця Миколи Коперника 12, Галицький район, Львів, Львівська область
Інформація
"KATY CORSO" - це яскравий та модний магазин одягу, який розташований у мальовничому місці Львова, на вулиці Миколи Коперника, 12. Це місце привертає як місцевих жителів, так і туристів завдяки своєму неповторному стилю, який пропонує заклад. "KATY CORSO" пропонує великий вибір модного одягу для жінок та чоловіків. Тут Ви зможете знайти стильне та комфортне вбрання для будь-якої нагоди. Кожен предмет одягу пропонується за доступними цінами, а наші кваліфіковані продавці завжди допоможуть Вам з вибором. "KATY CORSO" - це точка притягання для всіх любителів фешн та моди. Відвідайте нас та станьте частиною стильної та модної культури в Львові.
Фото
Контакти
вулиця Миколи Коперника 12, Галицький район, 79000 Львів, Львівська область, Україна
Години
Понеділок:
10:30 - 19:30
Вівторок:
10:30 - 19:30
Середа:
10:30 - 19:30
Четвер:
10:30 - 19:30
П`ятниця:
10:30 - 19:30
Субота:
10:30 - 19:30
Неділя:
11:00 - 18:00
Відгуки
"В вересні купляла плаття та фату на весілля в цьому салоні і склалося дуже двояке враження про салон. З плюсів: +гарний вибір платть +дівчата-консультантки допомагають обрати і приміряти при потребі +дівчата-консультантки приємні в спілкуванні і завжди привітні (чого не скажеш про адміністраторку) +в салоні чисто і затишно Мінус: - жирним мінусом, який перекреслив багато позитивних вражень є якість плаття. За такі гроші найменше, що я очікую, це те, що моє плаття відслужить хоча б 1 день, чого, на жаль, не сталося. Через пів години, як я одягла плаття, відлетіла защіпка на рукаві - на фотосесії потрібно було постійно обертати рукав, щоб цього не було видно. Ще через пів години ззаду відлетіла ще одна защіпка, на якій тримається плаття. Я просто боялася порухатися вже надалі, бо таке враження, що плаття розпадалося просто на мені. Мене врятувало, що моя фотосесія була заброньована в Палаці Потоцьких навпроти салону Корсо і я мала кілька хв заскочити і сказати про цю проблему - в салоні на той час була кравчиня, яка на мені зашивала то все в день весілля (note, вона там не завжди є, мені просто пощастило). Салон гарний, плаття гарні, але, на жаль, їх якість бажає лишати кращого. Подумайте, чи хочете додавати собі зайвий фактор стресу в день весілля."
"Салон просто в серденько, надзвичайно все стильно, красиво і якісно. Дівчатка консультанти дуже привітні і раді допомогти навіть найпримхливішим клієнтам!!!)"
"Вибирали вечірнє плаття. Обрали кілька варіантів для примірки. Тоді з них обрали два, які найбільше сподобались. На наступний день ми мали дати відповідь , яке з тих двох будемо точно купляти. Всі з тих плать, потрібно було коригувати, підганяти під фігуру. Ті що ми вибрали, потрібно було за нашим бажанням зробити виріз на спині. Дівчата- консультанти, запевняли, що всі витрати кравчині оплачуються салоном. Це була чорна п’ятниця, і я запитала за знижку, хоча нам мали зразу це сказати, а не мовчати. Ну ок, сказали -15%, якщо оплатити сьогодні. Ми погодились. На наступний день, з’являться хамовита адміністратор Аліна, якої не було в день покупки. І починає розказувати, що ви маєте оплатити роботу майстрині , бо плаття в паєтки, це важка робота і т.д. Дівчата мовчать. Коли ми намагались, пояснити, що вчора дівчата чітко говорили, при кожному платті ,яке примірялось, що все вони зроблять, за це не хвилюватись. Аліна, не чула. Вона настоювала на оплаті, не чувши клієнта. Їй всеодно. Поваги ніякої. Треба оплатити і все. А потім додала: « Вам, що розходиться в 500 грн?! Ви і так його по знижці купили!»… От це, мене роздратувало найбільше…Тим все не закінчилось. Була ще раз розмова і знову це саме. Я хотіла, щоб дівчата хоча б признались, як було, що обіцяли. Але дівчата сказали, що не пам’ятають. Тоді в суперечці, Аліна: « Якщо вам стане легше, то я зніму ці гроші з дівчат». Після такого ставлення, не було бажання продовжувати з ними розмову. В результаті, ми оплатили ці 500 грн. Натомість, щоб просто вибачитись, за те що сталось. Що дівчата, помилились, що насправді за цю послугу додаткова оплата, вони в розмові робили з нас крайніх, що ми не так зрозуміли. Для адміністратора, не було пріоритетом, те щоб клієнти були задоволені покупкою і взагалі, тим що обрали їхній салон. Їй важливо було забрати тих 500 грн, бо вона так сказала, бо в неї є прайс на послуги пошиття. Це була наша перша, і остання покупка в тому салоні."
Довідник закладів та послуг у Львові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото