Техносервіс
Інформація
Техносервіс - заклад, який займається професійним ремонтом техніки та електроніки, що включає в себе комп'ютери, телефони, планшети, телевізори та іншу електроніку. Ви можете знайти нас за адресою: вулиця Прибузька, 4, м. Хмельницький.
Наша мета - забезпечити високоякісний та швидкий сервіс для наших клієнтів. Наші фахівці мають багаторічний досвід у роботі з технікою та електронікою, тому зможуть вирішити будь-які проблеми, з якими ви стикнетеся. Ми використовуємо тільки професійні інструменти та запчастини, щоб забезпечити вам максимальну якість та тривалість ремонту.
У Techсервіс пропонується широкий спектр послуг, зокрема заміна екранів, батарейок, зарядних пристроїв та інші послуги. Ми також надаємо послугу з встановлення програмного забезпечення, настроювання мережі та інші технічні послуги.
Наші ціни відповідають ринковим та доступні для кожного клієнта. Ми розуміємо, що ваша техніка - це не просто предмет, а ваша вмістка, тому ми підходимо до кожного ремонту із повною відповідальністю та увагою.
Техносервіс - це ваш надійний партнер у ремонті техніки та електроніки. Не вагайтеся звернутися до нас, і ми допоможемо вам відновити роботу вашого пристрою!
Фото
Контакти
вулиця Прибузька 4, 29000 Хмельницький, Хмельницька область, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 18:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"А я задоволена сервісом, після двох невдалих спроб ремонту планшету, тільки с данному СЦ полагодили мій планшет, не зважаючи на пошкодження попередніми майстрами. Жалкую про одне, що начитавшись негативні відгуки не віднесла одразу практично новий планшет в авторизований СЦ."
"Хороший сервісний центр. Швидко і якісно ремонтують. Рекомендую"
"Категорично не рекомендую ремонтувати в них техніку! Я здавав планшет з проблемою зарядки планшета, на виході робили ремонт більше двух місяців, та не зробили. Коли відали назад планшет, то вже не працював екран! Вийшло, не зробили ремонт, а додатковоо - поламали. Тепер, вартість ремонту збільшилася на вартість ремонту екрану 12 дюймів! Обходьте стороною їх сервіс! _______________ 26.01.2022 Відповідь на "відповідь ТехноПростору", Шановне керівництво, Ви навіть полінилися звязатися та вияснити особисто, а просто написали "випрадальну відповідь". Хочте чесно?! Я як не задоволений клієнт дам рекомендацію обходити Вас стороною, й одному своєму знайомому а всім! Тому що сервіс ТехноСрвіс, не лише "остаточно вбив мій планшет", а й не відав мені чехол-клавіатуру (це - 1500 грн), та й вводить в оману "вказуючи ремонт в 17 USD", а реально мені пред'явили ремонт в +/- 300 дол та очікувати від 3 місяці. Також доводжу до Вашого відома, що: - Після здачі в ремонт, я особисто прийшов тому що інформації "по ремонту" не було більше місяця. Відповідь - майстер забувся; - Так, мені повідомили про можливі пошкодження скла екрану, проте не всього екрану та сенсору! (Фото я додаю). - Вислали Новою поштою, так як при моєму візиту планшет не найшли. Й я пішов додому "очікувати поки найдуть планшет". - Як показують фото - Планшет включається й працює, проте я ним не можу працювати по причині - зламного майстром сенсору! Пропоную зв'язатися із мною, й обговорити реальні варіанти ремонту й даної ситуації! Контакти у Вас є."
"Надзвичайно всі зайняті. Декілька днів потрібно тільки на огляд. Скористався іншим сервісом."
"Хотілося б поставити 0,але нажаль Гугл не дає такої можливості. В понеділок близько 10 заніс картридж на заправку. Уточнив чи буде сьогодні готовий,дівчата відповіли що буде. Навіть сказали що смс прийде коли буде готовий. О 16 дзвонили і уточнювали чи принтер пробитий,бо якщо ні то треба якийсь там чіп. Дав згоду щоб ставили той чіп і заправляли,бо треба було терміново. У вівторок (тобто сьогодні) приїхав забирати о 12,дав бумажку з номером замовлення,менеджер пішла за картриджем,приходить і заявляє "ваш картридж не заправлений бо немає до нього чіпа. Вам мала смс прийти"... Ну думаю перевірю,бо може справді не побачив і тут стається диво,прямо в цю секунду приходить смс що ремонт нажаль не виконано. HP 106A (W1106A). Remont, nazhal, ne vykonanyj. Kvytanciya 171425. Кажу "як так що прямо зараз прийшла смс а не вчора,чому мол не повідомили раніше"...а вона каже "бо тільки зараз майстер виявив що немає того чіпа"... Як ви вже завтикали через ту СРМ відправити смс,то так і скажіть,а не треба відправляти у ту секунду і розповідати,що вчора виявляється майстер дивився дивився до картриджа...і тільки сьогодні побачив що немає чіпа"...не треба з клієнтів дурнів робити. Що маємо по факту:два втрачених дні,зіпсутий настрій і не заправлений картрідж. Дякую"
Довідник закладів та послуг у Хмельницькому
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото