Credit Agricole Bank
Інформація
"Credit Agricole Bank" - банк, що займається фінансовими послугами на високому рівні. Розташований за адресою: місто Ужгород, вулиця Льва Толстого, 29. Як банк або кредитна спілка, "Credit Agricole Bank" пропонує різні послуги для забезпечення фінансової стабільності своїх клієнтів.
Цей банк - один з найвідоміших фінансових закладів в Україні, який має багато років досвіду у галузі надання фінансових послуг. Його портфоліо включає в себе широкий спектр банківських послуг, таких як платіжні картки, депозити, іпотечні кредити, кредити на споживчу покупку та інші.
У "Credit Agricole Bank" високопрофесійна команда фахівців, які завжди готові надати клієнтам професійні поради та допомогу. Крім того, клієнти мають можливість звернутися в довірену службу підтримки та ритейл-мережу банку по всій країні.
Локація банку також заслуговує на увагу: він знаходиться на вулиці Льва Толстого, центральній вулиці міста Ужгород. Якщо Ви маєте на меті здійснити якісь фінансові операції, то можливо, "Credit Agricole Bank" - це саме те, що Вам потрібно. Ви можете завжди розраховувати на якісний та надійний сервіс цього банку!
Фото
Контакти
вулиця Льва Толстого 29, 88000 Ужгород, Закарпатська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
14:00 - 18:00
Вівторок:
14:00 - 18:00
Середа:
14:00 - 18:00
Четвер:
14:00 - 18:00
П`ятниця:
14:00 - 18:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Не раджу звертатись за будь-якими послугами до даного банку. Ви ніколи не дізнаєтесь точну інформацію по вашому питаню. На гарячій лінії кажуть одне, у відділені інше, у мобільному додатку третє (додаток до речі працює зі швидкістю равлика. інформація може тижнями не оновлюватись). Коли розказуєш про дезінформацію у відділені - тебе ще винуватим зроблять."
"Закінчився термін дії зарплатної картки. Спираючись на попередньому досвіді роботи з "приватом" сподіваюсь на просту заміну у відділенні. Дзвоню на гарячу лінію питаю чи можна залишити заявку на заміну карти - "ні не можна, йдіть у відділення". Йду. Кваліфікований співробітник#1 бере у мене номер картки і номер телефону і каже прийти через 10 днів. Йду через 12днів. Впираюсь у зачинені двері (17:00, графік на дверях до 18:00). Приходжу на наступний день (16:00, свято, повідомлення висить на дверях). На третій день потрапляю у банк (16:00 відчинені, ура!). Кваліфікований співробітник#2 здивовано повідомляє про відсутність будь яких ознак існування нової карти і запиту на неї. Ок. Оформлюємо, змінено політику: для того щоб зароблені кошти не "віджали" треба виконати x+1 транзакцій (умови відсутності комісії за використання Зарплатної картки) плюс дефіле та декілька па. Ок. Плюси: красивий інтер'єр, зручні крісла щоб провести багато вільного часу в очікуванні результату. Кваліфікований спеціаліст #2 Мінуси: графік роботи відомий тільки дверям банку, єдине відділення, Кваліфікований спеціаліст #1. 6 листопада. Продовження пригод з чудовим банком. Так як спеціаліст #2 15 жовтня не оформив все як треба, прийшовши у відділення, почекавши годину у черзі, я почув винувате "вибачте, я не спеціально, це людський фактор. Вашої картки нема". Скарга на ім'я голови регіонального відділення написана. Чекаю відповіді і хоч якихось змін у політиці обслуговування клієнтів. Подав запит на зміну банку за місцем роботи для зарахування коштів. Плюси: нема. ( Після години очікування інтер'єр вже не такий красивий і крісла не такі зручні. Спеціаліст виявився не спеціалістом.) Мінуси: весь текст описаний вище. І декілька реплік з нашого доооовгого спілкування з працівником банку (далі П.Б.): П.Б.: Ну ви що ніколи не помиляєтесь. Чому відразу скаргу писати? Я: Я Вам не капці даю поносити, а довіряю свої чесно зароблені гроші. І двічі на ті самі граблі це не помилка це закономірність. П.Б.: але ваша стара карта ще працює на період карантину. Я: так, але не повноцінно. Можу зняти готівку не у всіх банкоматах і у магазині через те що термінал видав "карту прострочено" довелось розкладати товар назад по полицям і йти шукати банкомат. Я вже мовчу про елементарні послуги типу через додаток телефон поповнити чи комуналку заплатити."
"Професійний персонал , оріентований на кліента ."
"Обслуговування по клієнт банку ,- одно із НАЙГІРШИХ. Платіжні доручення "чекають" мінімально одну годину , щоб іх обробили , а коли телефонуєш і запитуєш : "в чому справа?" , то працівники БАНКУ нахально говорять неправду або кидають слухавку."
Довідник закладів та послуг в Ужгороді
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото