Химчистка KIMS
Інформація
Хімчистка KIMS – це сучасний та професійний заклад з великим досвідом роботи в сфері хімчистки та прання. Ми пропонуємо широкий спектр послуг, що допоможуть зберегти ваші речі у найкращому вигляді та тривалий час зберегти їх оригінальний вигляд.
Наші послуги включають:
- Професійну хімчистку різних видів тканин, включаючи бавовну, шовк, кашемір та інші.
- Пральні послуги, які допоможуть вам позбутися від плям та інших дефектів на вашій одежі і білизні.
- Послуги з прасування, які дозволять вашій одежі виглядати стильно та охайно.
- Ремонт та регулювання розміру одягу, який дозволить вам одягати вашу улюблену річ на довгий термін.
Ми використовуємо найсучасніші технології та високоякісні засоби для чищення та прання, тому гарантуємо якість наших послуг та повну задоволеність клієнтів.
Знаходитися на проспекті Гагаріна, 8 А в Дніпрі, ми зручно розташовані та завжди готові допомогти вам з вашої одежі та білизною. Зверніться до нас уже сьогодні та переконайтеся, що ваші речі завжди можуть бути в ідеальному стані з нашою допомогою.
Фото
Контакти
проспект Гагаріна 8 А, Соборний район, 49000 Дніпро, Дніпропетровська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 18:00
Субота:
09:00 - 18:00
Неділя:
09:00 - 18:00
Відгуки
"Я використовував послуги хімчистки на Нагорку більше двох років, речі завжди ідеальні! Нещодавно я дав взуття, вони краще, ніж я очікував. Отримав це як нова пара! Я дуже рекомендую"
"Користувався послугами даної Хімчистки вперше і востаннє. Віддав пуховик на чистку, відразу попередили що фарба з фурнітури може злізти, на що я погодився, але коли повернули крутку, то виявилося, що з'явилися розрізи біля кожної застібки (на фото видно). Перевірити на місці, на жаль, не встиг, поспішав, але й менеджер, який видавала замовлення нічого про це не сказав. Максимально не рекомендую користуватися послугами цієї Хімчистки. Номер квитанції 01157-3"
"Особисто я не розумію, що там хорошого. Кава мені не сподобалася. Не змогла відчинити двері з туалету і чекала, поки відкриє офіціант. І кран у раковині теж несправний був"
"3.10. віддала 2 пари черевиків і 1 чоботи на ЧИСТКУ, навіть без фарбування, в останній момент передумала тут фарбувати, тому що набагато дорожче ніж в італійській хімчистці (там якщо вам за 500-600 грн і почистять і пофарбують чудово) на квитанції інформація, що забрати взуття можна 15.10. - мені здається, що такого періоду цілком достатньо, щоб почистити взуття у суботу 16.10. мені сказали, що у них якась затримка і моє взуття ще не прийшло, дівчина на ресепшені взяла мій телефон і сказала, що у понеділок усі привезуть, бо я їду в іншу країну у вівторок увечері Понеділок 18.10. 13:30 дзвінків немає, проходжу мимо і заходжу запитати де моє взуття: ой, а його немає, і сьогодні не буде і завтра навряд чи тому, що у нас затримка)))) ЩО ЦЕ ЗА ДЕРМОСЕРВІС? Ви гребете бабки так, ніби їх чистять знаменитості, а видаєте невідомо коли? За два тижні не можна було ПОЧИЩИТИ ВЗУТТЯ? Італійська хімчистка: - відправляє смс про те, що товар готовий - ДЕНЬ В ДЕНЬ ВІДДАЄ ТОВАР - дивно чудові ціни, які набагато нижчі від того сервісу, який вам дають Навіщо щось писати на кавітації і щось обіцяти якщо ваші слова гроша ламаного не варті? На паркані на вулиці можна більш цінну інформацію побачити Нікому ніколи більше не порекомендую цю лайнохімчистку"
"Постояла я сьогодні в черзі у КІМС, і що скажу: тут немає відлагодженої схеми повернення клієнту його речей+автоматично витрачається купа часу інших клієнтів (людей у черзі). Ситуація: клієнт прийшов забирати речі, але не знає, що саме йому забирати і до цього ще додається, що не все з його речей готове. Далі він по зовнішньому опису речей телефоном від своєї дружини намагається дізнатися, що ж він здав та намагається таким чином повернути свої речі, при цьому він нахабно оглядає та торкається всіх речей, які висять на видачу (деякі речі виявилися не його, до речі). Я б не хотіла, щоб мої речі якийсь чоловік після чищення чіпав. Було б непогано, якби кожна річ мала свій номер або прізвище клієнта та у клієнта був би цей номер, і по ньому він би хутко знайшов всі свої речі,а не оглядав усі на вибір і шукав, де там сіра кофтинка з білою полосою. Далі що в цей час робить дівчина-касир? (до речі, це не її помилка, просто ситема недоладна), вона просто чекає, поки він там все дізнається телефоном і огляне та в усній формі повторює йому, що там з тою річчю ще будуть робити у понеділок, бо когось немає на місці сьогодні, з тою річчю те, бо ще когось немає сьогодні, а ось цю можете забрати. І це повторює рази три. Простіше було б дати йому папірець із повним переліком, що зроблено, що не зроблено по кожній із позицій, видано те, що зроблено та призначено час, коли можна забрати інше. Його зауваження щодо того, що йому казали забрати у пятницю, а він прийшов у суботу, і тут ще не готове все, дуже слушне. Було б непогано призначати (і НЕ в усній формі) людині реальний дедлайн, коли робота буде виконана. Треба навести лад у цій роботі та нормальну зробити систему швидкого повернення речей, бо якийсь жах. У результаті до хімчистки я не потрапила, бо черга так і не просунулася (переді мною, щоб ви розуміли, була 1 людина), а мені вже був час бігти. Тепер я думаю, може, то знак? піду в іншу."
Довідник закладів та послуг у Дніпрі
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото