VIP-Апартаменти 5 камінів вулиця Степана Бандери 6, Ясіня, Закарпатська область
Інформація
VIP-Апартаменти 5 камінів – це елітний готельний заклад, розташований у мальовничому містечку Ясіня на вулиці Степана Бандери, 6. Заклад відповідає найвищим стандартам якості та комфорту і є ідеальним вибором для тих, хто шукає розкішне та незабутнє житло в Карпатах.
VIP-Апартаменти 5 камінів пропонують широкий вибір розкішних номерів, в яких можна насолоджуватися великими зонами відпочинку, відкритими вогнями та повністю обладнаними кухнями з функціональними апаратами. Усі номери мають сучасний дизайн та індивідуальні дотепні деталі, які створюють неповторний атмосферний настрій.
Для гостей VIP-Апартаменти 5 камінів пропонують безкоштовний Wi-Fi, сад для відпочинку, бар та ресторан, де можна скуштувати найкращі страви карпатської кухні та насолодитися панорамним видом на гори.
Також в закладі є сауна, масажний зал та фітнес-центр, де гості можуть насолоджуватися спокоєм та розслабленням.
VIP-Апартаменти 5 камінів – це ідеальне місце для організації свят, бенкетів та конференцій. Поєднання розкішного проживання та професійного сервісу викликає емоції, які залишаються в пам'яті на довго.
Не втрачайте можливість зупинитися в чудовому готельному закладі VIP-Апартаменти 5 камінів під час Вашої подорожі в Карпатах.
Фото
Контакти
вулиця Степана Бандери 6, 90630 Ясіня, Закарпатська область, Україна
Години
Понеділок:
08:00 - 23:00
Вівторок:
08:00 - 23:00
Середа:
08:00 - 23:00
Четвер:
08:00 - 23:00
П`ятниця:
08:00 - 23:00
Субота:
08:00 - 23:00
Неділя:
08:00 - 23:00
Відгуки
"Пишу відгук не для закладу, а для людей які хочуть зберегти свої нерви і отримати гарний відпочинок. Такого хамського обслуговування як в готелі " 5 камінів" я не зустрічала ще ні в одному місці. В чому полягає невдоволення: замовлення робимо по телефону і в той же день нам присилають рахунок на вайбер, ми робимо проплату в сумі 50%. Потім ми вже при приїзду доплачуємо ще 50% і мали б йти поселитися, але нам кажуть йти погуляти , бо номери ще не готові. Питаю тут же на рецепції яка година і чому номери ще не готові ? Відповідь 15:18 ( поселення тут о 15:00), на що я відповідаю, що гуляти з дітьми які ще спять в машині після дороги ми не готові , тому нам дають ключ від одного номеру , а за іншим кажуть підійти через 20 хвилин. Ми поселилися, пообідати і підійшли до рецепції , десь приблизно через години дві, але вона була зачинена. З ресторану вийшов чоловік і сказав , що нам треба зачекати знову 15-20 хв ,бо адміністратор від'їхав . Чекали вже на вулиці ,коли він приїхав і ми підійшли щоб нас поселили ще й в інший заброньований номер , то вже поза касою/рецепцією( прямо на вулиці ) нам повідомляють про доплату в сумі 2000 грн. Після нашої відмови платити, дзвонять і просять підійти : показують новий рахунок , але там доплата вже тільки 1800 грн ....висновок може кожний зробити сам.... Ми знову не погоджуємося і тоді лунають такі слова до гостей( як вони самі сказали, що ви не клієнти , а гості для нас, хоча там гостем себе не відчуваєш абсолютно) : в басейн, дитячу кімнату, біль'ярд вам ВСІМ заборонено відвідування!!!! І також користуватися мангалом заборонено!!!!! І ще ми вам виключимо світло !!! Це реально жах!!! Про клієнторіоєнтованість тут навіть і не чули мабуть. А дійсно, сезон в розпалі, ці поїдуть - приїдуть другі. А хороші відгуки не так і важко зараз купити. А от що робити з негативними???? З боку адміністрації знаю: облити брудом ! Але для себе зробила висновок: читати негативні відгуки і обовязково на них відповіді( бо саме по них стає все зрозуміло) P.s. цей готель ми обрали саме через басейн, але після таких заяв вже не хотілося того басейну і взагалі нічого від цих людей і цього місця. І так : ні басейном, ні мангалом ми не користувалися, дякуємо що хоч світло не виключили!"
"Бронювали через адміністратора двоє апартаментів, на дві доби. Сказали кількість дорослих, кількість дітей, вік дітей (3 роки, 5 років,5 років,8 років). Нам виставили рахунок, який у нас є роздрукований). Сказали внести предоплату 50%. Ми проплатили. По приїзду на рецепції нас запитали кількість гостей, ми заповнили анкету в якій поіменно записали кількість гостей з датами народження. Сказали доплати решту. Ми оплатили. На годиннику було 15 година 20 хвилин. Нам сказали погуляти ,бо один з номерів ще не готовий. Ми повідомили, що побудемо поки, що, в одному ,в тому,що прибраний, так, як ми з дороги з малими дітьми .Нам дали ключ, вказали на дері, нічого не показавши, не пояснивши. В 17 годині ключі від других апартаментів нам дала прибиральниця,так,як адміністраторів не було на місці. Через деякий час адміністратор на вулиці нам повідомив, що ми ще повинні доплатити 2000 грн. На наше запитання,чому про цю суму не було повідомлено при заселенні, нічого зрозумілого не було повідомлено. Ми сказали, що додаткового місця для дітей нам не потрібно,що діти будуть спати разом з батьками. Адміністраторів це не влаштувало. Вони спочатку сказали, якщо ми не доплачуємо, то щоб двоє людей спали на вулиці, а потім з великою агресією , кричали, що для нас зачинена дитяча кімната, більярдна, басейн, зона барбекю. А ще одним здивуванням для нас було, коли після першої доби, в той час, коли нас не було в номері вони забрали постіль з одного ліжка. Дуже прошу, читайте відгуки починаючи з поганих, (дуже шкодую, що ми прочитали тільки на початку хороші) і обов'язково читайте відповіді від власника , тоді ви зрозумієте, хто такі адміністратори і власники, їхнє неадекватне, нахабне, шахрайське відношення до гостей. Якщо не хочете собі зіпсувати свято, відпочинок, ніколи не їдьте в це місце."
"Місце чудове, але згідна, що ціни в ресторані завищені, для такого розташування.( хоча можливо в тому і «фішка»), якби не були настільки завищені ціни, то можна було би і користуватись вашою кухнею і баром. Звісно все чудово і смачно, хоча переважно харчувались самі. Враховуючи вартість номерів, ціни на харчування завищенні( переглянте ціни на харчування для проживаючих, як мінімум). Все дуже чисто і гарно, місце тихе, спокійне( що не скажеш про звукоізоляцію) , але це дрібниці. Приємно здивував басей. Персонал на своєму місці, Ви молодці."
"Ціни в ресторані явно завищені!Ціна за борщ 300г.-150грн+10% обов'язкові чайові!У Колі "котлети" в Києві дешевше..."
"Велике фу адміністратору Артему за обслуговування мовою окупанта!"
Довідник закладів та послуг у Чернівцях
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото