Відгуки:
"Загалом готель хороший, зручний та затишний. Харчування різноманітне. Але є мінус в рецепції... При бронюванні номерів було сказано, що басейн працює кожного дня з 12:00 до 18:00. При виборі готелю, це було вагомою перевагою, так як їхати з дитиною. Ми приїхали в неділю після 16:00 і сюрприз. Басейн працює з 8:00 до 16:00 і в понеділок не працює взагалі. Звернулись на рецепцію, окрім нас була ще одна пара, і дівчина в зверхній формі, повідомила, що це ми не правильно зрозуміли (дві сім'ї). Але потім адміністратор зателефонувала, вибачилась і повідомила що для нас басейн відкрили. У середу басейн виявився зламаним, тому загалом дитина поплавала лише 1 год. у неділю і пів дня у вівторок)))"
майже 2 роки тому
"Відпочивали в цьому готелі з 15.01 по 22.01. Залишились дуже задоволені!
В Поляні казкова зима, все в снігу))
Готель затишний, в самому центрі курорту, все поруч (до зупинки 5 хв, магазини, аптеки, парк) Персонал привітний та уважний, на всі наші прохання реагували швиденько та з розуміння. Номер просторий, з балконом, чистенький. Ресторан на першому поверсі є, на вибір з декількох варіантів сніданки та вечері (на дієті тут не посидиш, все дуже смачно) Є бювет з мінеральною водою, різні водні процедури ванни, душі, масажі, екскурсію на озеро Синевир - рекомендую всім, такої краси я ще не бачила! Відпочили душею та тілом)))"
майже 2 роки тому
"Не дуже люблю писати негативні відгуки, але вважаю що потрібно написати щоб інші знали куди їдуть.
1. Спочатку мене вразила відсутність парковки, сказали припаркувати машину на платній парковці приблизно за 500метрів від комплексу.
2. Поселення. Тут все було добре, нас швиденько прийняли і заселили о 12 з копійками, сніданок в ресторані замовили окремо так як в перший день його не включено в вартість. Поселили нас на 4му поверсі, вид з вікна гарний, але дуже холодний номер.
3. Номер. В номері завжди холодно окрім ванної кімнати. В ванну можна було ходити грітися. На рецепції ми сказали що дуже холодно і нам пообіцяли когось прислати. Чекаємо, чекаємо, чекаємо...
Знайшли самі їхнього сантехніка він якраз лагодив щось, і він нам повідомив що йому ніхто нічого на казав про те що до нас потрібно зайти.
Сантехніка зайшов, щось покрутив, перевірив двері та вікна на наявність щілин, і пішов нічого не сказавши. За годину дивлюся він сідає в машину і їде. Спускаюся до рецепції, питаю що далі. А мені дають електричного дуйчика і кажуть що треба грітися ним.
Потім ми попросили ще дві ковдри і так ми грілися.
4. Сніданок та вечеря. Сніданок чесно кажучи не закарпатський. На Закарпатті завжди великі порції смачної їжі, а тут порції як у звичайному готелі. Два шматочки хлібу, шматочок масла, та два шматочки сиру, але такі маленькі немов останні, плюс яєшня або амлет.
Вечеря більш ситна, але не можу сказати що достатньо ситна щоб нагодувати.
5. ВОДА. В готелі на першому поверсі є краники з мінеральною водою, яка тільки для проживаючих. Ну ми ж проживаємо тому нам можна ними користуватися, але за правилами з краників можна набирати воду тільки в стаканчик, ніяких пляшок чи графінів. Тобто я прокинувся з ранку на четвертому поверсі і думаю, оце було б добре випити смачної мінеральної води, вдягаюся беру стаканчик і йду на перший поверх випити водички. Супер, саме про такий відпочинок мріє кожний.
Потім ми звичайно ж забили на ті правила, і почали набирати воду в графін і нести її в номер. Нам на рецепції звичайно ж нагадували що так робити не можна, але байдуже.
6. Процедури.
На людину людину по одній безкоштовній процедурі, тому ми мене як за трьох і я почав ходити на озокеріт. Перший день без проблем, а от на другий день мені сказали що потрібно заплатити. Трішки перемовин з адміністратором і питання вирішилося, але настрій все ж таки знижено.
На цьому мабуть закінчу і в підсумку скажу що це ОСТАННІЙ МІЙ ВІЗИТ В КВІТКУ ЗАКАРПАТТЯ тому що навколо є на багато кращі місця за ту ж саму ціну."
майже 2 роки тому
"Відпочивали ми з чоловіком з 30.12 по 3.01
Зайшовши у номер було дуже грязно , немає ні халатів ,ні одноразових тапочок(
У номері було 3 рушника ,2 кружки і чайник ,туалетний папір і 2 мила ,2 стіки шампуня .
Прибирали через день і те так прибирають шо це жах ..... Ліжка ніхто не застеляє ,пилососять аби як , 4 наступні дні нам ні шампуня ні мила не положили((
У кімнаті немає посуду , на вулиці є один кривий мангал але немає шампурів .
У ванній кімнаті бігають рибки які їдять одяг.
Одразу біля готеля є магазини та базарчики ,можна розраховуватися терміналом.
Потрібно ходити у ресторан і замовляти сніданок з трьох страв ,це: вівсянка , омлет або блінчики і чай чорний або зелений ,порції дуже маленькі...
Сьогодні виселялися , ми мали виселитися до 12;00 то з пів 9 ранку прибиральниці приходили 3 рази і казали коли ви будете виселятися бо нам треба поприбирати щоб інші гості заїхали ( хоч вони мають прибирати після 12:00
Готелю бракує адміністратора який буде це все контролювати !!!
Тоді люди захочуть до вас повертатися .
Враження не дуже ,повертатися нехочеться!"
майже 2 роки тому
"Супер, це дісно найкращий відпочинок! Хочеться відзначити декілька моментів На рецепшині всі дівчата всі дуже привітні та знають свою роботу найкраща, це Людмила! Номера чисті прибирають кожного дня! Процедури працюють професіонали пані Марія ванни, масажи Олександр, Мар'яна, красу нігтів професійно робить Тетяна. Екскурсії Василь від сіон туру, це спавжній професіонал своеї спави проїхавши з ним на екскурсію хочеться повернувся знов! Також хочеться сказати про недоліки дуже погана шумоизоляция але це можна пережити! Кухня:страви подавали холдні офіціанти на стіл постійно забували ставити хліб та прибори, а чай і компот забували поставити якось все не організовано! А в цілому все прекрасно я приїду, ще до Вас, і буду кожному рекомендувати Квітку Закарпаття Ваш готель процвітання Вам і всьго найкращого щиро Вам бажаю! І до зустрічі!"
майже 2 роки тому