НВК «ZEFIR», Дрогобич вул. Раневицька 5а, Дрогобич, Львівська область
Інформація
НВК «ZEFIR», Дрогобич - це сучасний навчально-виховний заклад, розташований за адресою: Дрогобич, вул. Раневицька, 5а. Наш заклад забезпечує якісну освіту учням початкової та середньої школи, а також високий рівень виховання.
Фахівці НВК «ZEFIR» мають багаторічний педагогічний досвід та володіють сучасними методиками навчання, щоб краще допомагати учням розвивати свій потенціал та досягати успіху. Ми пропонуємо різні освітні програми, які враховують індивідуальні потреби кожного учня.
Наш заклад обладнаний сучасними технічними засобами та має зручну транспортну розв'язку. Це дозволяє батькам та учням зручно діставатися до школи та забезпечувати інформаційне зв'язок зі школою.
Крім того у НВК «ZEFIR» розвивається творчо-естетичний розвиток учнів. Тут працюють кружки, де діти можуть проявити свої таланти та відкрити для себе нові захоплення.
Ми прагнемо створити комфортні умови проживання і виховання для кожного нашого учня, сприяти його фізичному, інтелектуальному та моральному розвитку, створювати атмосферу взаємоповаги та толерантності.
Запрошуємо всіх, хто прагне отримати якісну освіту та здобути незабутні враження, прийти до нас в НВК «ZEFIR», Дрогобич.
Фото
Години
Понеділок:
10:00 - 23:00
Вівторок:
10:00 - 23:00
Середа:
10:00 - 23:00
Четвер:
10:00 - 23:00
П`ятниця:
10:00 - 23:00
Субота:
10:00 - 23:00
Неділя:
10:00 - 23:00
Відгуки
"Святкували день народження в неділю! Дуже все сподобалося! Музика чудова, смачна кухня ! Особливо хочу відзначити чудову дівчинку офіціант, яка нас обслуговувала! Вона зробила все для того щоб наше свято вдалося! Хочеться повернутися ще..."
"Відвідували заклад Z-Pub. Кухня була не смачна зовсім, а саме у бургері надто багато кетчупу. Також сет для компанії подається з кетчупом і курячі крила всі теж в кетчупі. Це було вже на надто смачно. Щодо пісень на вечірці, то писали, що будуть лише найсучасніші хіти, але насправді дуже розчарували, бо те що міксував та вмикав DJ було не запальним. Вцілому заклад затишний, офіціанти привітні та охайні, гарний інтер’єр."
"Готель чудовий, рекомендую, весь комплекс Зефір-це неймовірно цікавий заклад. Номери супер нові, якісні, комфортні, великі, сучасний інтерєр, чисті, поки оцінила стандарт і напівлюкс. Персонал ввічливий, допомагає, виконує роботу на всі 100%. За вікнами дд дорога, поїздів іздить багатенько, але найбільше це чути тільки в кутовому номері. Дитячий центр дуже великий і наповнений різном. атракціонами, безліч іграшок, 170 грн з дитини на вих, батьки -20, є термінал. Ресторан Ементаль красивенький, все чисто, охайно, приємний адміністратор, персонал вввічливий, ввечері жива музика. Ресторан Траторія теж дуже приємний, є дитяче меню, сніданки надзвичайно смачні ( порція сирників дуже маленька, чоловікам не рекомендую). Персонал на висоті. Паб також рекомендую для відвідання, тільки от адміністратор там не вельми приємна жінка. Вона чомусь в наш візит була не в формі ( на відміну від адміністратора в Ементалі), розпущене дуже довге волосся це якось не підходить для даної посади в закладі харчування , також вона постійно була незадоволена чимось, постійно кричала і щось злими жестами обьясняла офіціантам. Навіть інколи підходила до столів, ніби-то приймала замовлення, але там вже був офіціант, навіщо така допомога??!! Ввечері резерв з людини 400-500 грн і паб перетворюється на клуб, цікава задумка, гарна атмосфера. Пиво Зельмвн і Душа Солевара не сподоб, а от Шпихлір-смачне. Потрібно встановити більше роутерів в готелі в номерах ближче до країв споруди, так як вайфай в кутових зовсім слабкий, тв не працює, підключали провід і від мобільного брали інтернет для ТВ. А також смітник в кімнаті добре було б встановити. Кутовий стандарт мега холодний, не беріть маленьких дітей в цей номер, отоплення на макс. і воно не допомагає. Можна було би трохи приглушити лампи ввечері в Ементалі, надто багато світла, коли грає жива музика. Після виселення провірка номеру, хоча мінібар не наповнений, не розумію чому, вперше таке побачила)"
"Були з екскурсією від готелю. В цілому сподобалося, але є нюанси. Ми були 6 січня, нас попередили, що це святковий день і з трьох рестранів закладу буде працювати тільки один (ресторан Trattoria), який відкрили тільки для нашої групи, зробили виключення. Безумовно, це було б приємно, якщо б це відповідало дійсності. Коли ми приїхали, то виявилося, що в закладі є декілько сторонніх сімей. Нам запропонували замовити обід заздалегідь, коли ми їхали ще в автобусі. Вибір був тільки в тому брати обід чи не брати, тому що нам сказали, що кухня не працює і тільки для нас будуть спеціально готувати. Начебто нічого іншого замовити буде не можна. Але ті сторонні люди, які були в закладі, замовляли собі піццу та інші страви і їм готували і приносили. Ми в автобусі замовили 2 обіда (гарбузовий суп-пюре з лососем, куряча відбивна, картопля по-селянські, узвар, грінка з морквяною пастою). Принесли 2 супа. Не принесли столові прибори. Попросили донести... Принесли 2 порції відбивної з картоплею. Одна порція - все добре, друга - пів відбивної, м'ясо відкусане та перековиряне виделкою. Попросили замінити. Замінили, але почали розказувати, що ми не туди сіли... Не зрозумілим був цей момент, тому що нам не сказали де ми були повинні сісти, якщо у них там була якась система. До того ж, при чьому тут розсадка та відгризане м'ясо? Столові прибори знову не принесли, знову просили. Принесли 1 стакан узвару замість 2х. Знову просили донести... Після того, як я залишила цей відгук, мені телефонувала менеджер по туризму нашого готелю та соромила мене за те, що я начебто не так "привітала" людей, які спеціально для нас вийшли працювати в передсвятковий день. Вона казала, що я хамила персоналу та мої "недоїдки" вимушена була доїдати наша ексурсовод... Вона намагалася маніпулювати мною і вимагала, щоб я видалила відгук. Так от, адміністрація НВК "ZEFIR", по-перше, я попросила максимально ввічливо замінити мені неякісну страву. У відповідь не почула навіть елементарного вибачення, а претензії, що я не там сиджу. По-друге, якщо Ваш заклад працює, тоді працюйте якісно, а не робіть послугу відвідувачам. Якщо Ви бажаєте, щоб Ваш персонал відпочивав - закривайте заклад і не пускайте нікого. По-третє, я не просила, щоб "заради мене" люди працювали. Я скористалася запропонованною послугою готелю. І ваші співвідносини з партнерами ніяк не повинні мене стосуватися. В-четвертих, "недоїдки", як казала менеджер по туризму, були не моїми, а Вашого персоналу. Звідки вони взялися і кто їх потім їв мене також не повинно стосуватися. Оцінку міняю з трійки на одиницю. Навчиться працювати, а не шукайте винних в своїх проблемах та недоліках. Щодо розваг - дітям все сподобалося, за це подяка."
Довідник закладів та послуг у Львові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото