ГАДЖИЕВ Ф.С., ЧП Інгульський район, Миколаїв, Миколаївська
Інформація
"ГАДЖИЕВ Ф.С., ЧП" - це заклад, який щиро запрошує всіх гостей насолодитися найсмачнішими стравами. Розташований у самому серці Миколаєва, він відкритий для відвідувачів протягом усього дня. Це місце, де ви можете насолоджуватися нашими особливими стравами у затишному і приємному середовищі.
"ГАДЖИЕВ Ф.С., ЧП" - це визнаний заклад, який пропонує унікальні страви, створені з найсвіжіших інгредієнтів. Наші шеф-кухарі мають багатий досвід і творчість, які використовують, щоб створити неповторні смаки.
Ми пропонуємо широкий вибір страв, включаючи м'ясні та рибні страви, такі як шашлики, карбонади, бузи, зрази, фаршировані перці та багато іншого. Ми також маємо безліч салатів, закусок та супів, що ви зможете скуштувати.
Наш заклад ідеально підходить для будь-якої повсякденної або святкової події. Ми готові надати вам краще обслуговування та забезпечити незабутній досвід.
Завітайте до нас на обід, вечерю або просто на склянку вина. Ми з нетерпінням чекаємо на ваш прихід!
Відгуки
"Добрий день. Шановні пасажири, хто планує їхати на автобусах або маршрутках ПП Гаджиєва, передумав і зверніться до іншого перевізника. Мій негативний відгук не перший, але я все ж додам і його для повної картини. Вчора, 28.06.2021г. я заздалегідь купила квиток на рейс ГФС177 "Кропивницький-Коблево", у мене маленька дитина і я приїхала на вокзал за 20 хв до відправлення. Автобус запізнився на 15 хв, це в такій ситуації не настільки важливо, але все ж, дороги вже по цьому маршруту відремонтували, я їжджу, знаю. Їхала я з Нового Бугу до Миколаєва. І коли прибув автобус, водій повідомляє, що місць немає ... Я квиток купувала в додатку Приват24, таких людей з квитками як я було чоловік 5-6, хто брав квитки в касі, хто на сайті, тобто, в касі теж продавали квитки, і їм висвічувалося, що місця є, а по прибуттю з'ясувалося зовсім інша інформація. Касир пояснює, що ми дзвонили водієві, а у нього телефон відключений, і не знали, що місць немає, це в еру телефонів та інтернету ... Водій хам, пішов в касу і що то відстебнув касиру. А всім незадоволеним затикають рот, мовляв це транзитний автобус і до них ніяких претензій. Така ситуація вже зі мною не в перший раз, до цього з ПП Гаджієв я вже лаялася, 10.05.2021г я так само поверталася, точніше хотіла, з Н. Буга цим же маршрутом і з цим же водієм, але не судилося нам з ним подорожувати . Квитки теж продавали, люди деякі купували в касі за день, я так само на Приват24, нас не посадили, схема така ж як і 28.06, водій відстебнув гроші касирові. Я зверталася в офіс ПП Гаджієв, але там дівчина Наталя несла таку нісенітницю, що і в голові не вкладається, що в касі не мали право за день до відправлення продавати квитки, що у них тільки 2 сайта на якому вони продають квитки, приват не входить в їх число, давайте подумаємо, приват продає від сайтів на яких перевізник розміщує інформацію про маршрут і квитках, то вони мій квиток не бачать у своїй базі, хоча в Н.Буге в касі, в базі мій квиток з прізвищем був і його бачили і мені повернули гроші, хоч це радує, тому що ось 28.06 мені гроші не повернули і час що за 10.05, що за 28.06 мені ні хто не поверне, а я витратила на очікування на вокзалі наступного автобуса. Так що НІ В ЯКОМУ ВИПАДКИ НЕ ЗВЕРТАЙТЕСЯ ДО ПЕРЕВІЗНИКУ ПП Гаджієв, уникайте таких негативних емоцій."
"Такої жахливої поїздки ще не було. Подавала скарги, але ніякої відповіді. 20.06.2021 їхала рейсом 1012 з номерним знаком авто ВЕ 9411 АА, який в м. Вознесенськ вчинив неправомірні дії, які обурюють та підривають довіру до перевізника Гаджиєв. Мною були придбані 2 квитки з м. Вознесенськ до Миколаєва з відправленням на 16:00. Замість того, вільних місць в мікроавтобусів не виявилось. На моє прохання, показати вільні місця, водій дуже агресивно висловився, щоб я знайшла собі місце, наполягаючи на тому, що вільні місця є. Коли я знову повторила що всі місця зайняті, то водій накричав на мене при всіх і сказав, щоб я тоді постояла в мікроавтобусі, бо там цитую " дєвочка вийде в центрі Вознесенська". На моє зауваження, що все одно місце звільниться тільки одне, а у нас 2 пасажири з квитками. На що водій ще сильніше почав кричати, щоб я сіла на одне вільне місце. Бо в Дорошівці вийдуть 2 людини і тільки тоді ми зможемо сісти. При цьому контролер, яка перевіряла наші квитки, замість того, щоб посадити на місця пасажирів з квитками, почала хамити та грубити, при цьому підтримала грубе правопорушення проїзду як мінімум 3х пасажирів без квитків. Потім взагалі прокричала, якщо щось не подобається то задавайте квитки!! Так, не подобалось, що з білетами на руках ми не могли сісти! Коли я сказала, чому тоді пасажири без білетів не можуть постояти, проїхавши 2 км і 10 км відповідно до своїх пунктів висадки, водій на всю свою силу почав кричати на мене щоб я не, цитування "не видєлувалась" і багато інших грубих слів. Контролер БІЛЕТІВ автовокзала м.Вознесенськ, ще раз повторюсь, ніяк не захищала права пасажирів які придбали білети перевізника "Гаджиєв"."
"Ніколи і нікому не пораджу цього перевозчіка.Посаділі дочку Южноукраїнськ-Чернігів, купили квиток в касі заздалегідь, автобус запізнився на 30 хв, але це ерунда.В Києві, о 6 годині ранку, водій Мельник Борис, висадив мою дочку і ще одну дівчину, т.к.дальше він не поїде, тому що дві людини везти НЕ будет.Ето що приватне таксі, хочу їду, хочу НЕ еду.Забрал у дитини квиток, і сказав, що буде маршрутка їхати в 7,10, якщо будуть місця, то забере, а якщо немає, то він не знает.Слава богу маршрутка приїхала, забрала дитину, але водій навіть не підійшов до маршрутки, вона шукала її сама і села сама.У нас водії не несуть відповідальність за своїх пасажирів? Як можна заради економії грошей так поступіть.І взагалі якщо є рейс Миколаїв-Мінськ, і люди купують на нього квиток, на якій підставі вони змінюють маршрути в путі.Желаю ПП Гаджієв залишитися без пасажирів і найбільшого їм НЕПРОЦВЕТАНІЯ."
"Почнемо з приємного. Старий, брудний та увесь у пилюці автобус Миколаїв -Кіровоград. Їду стоячки по своєму інтернет білету, на питання чому не має місця по квитку - ну місце СВ а вільних немає."
"Їду прям зараз в автобусі. Рейс нічний, в дорозі годину тільки. На ввічливе прохання мого хлопця "включити кондиціонер" відповіли: "через 10 хвилин будеш просити грубку". Ну, як би, майже годину пройшов з того моменту, ми Завершується потім весь цей час. Червона ціна цього трансферу 90 грн, так як це гірше поїзда в плацкарті на верхній полиці збоку, не раджу нікому, навіть, якщо Вам завтра на роботу (як нам). Киньте цю затію."
Довідник закладів та послуг у Херсоні
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото