KFC проспект Червоної Калини 60, Львів, Львівська область
Інформація
Запрошуємо Вас відвідати заклад "KFC" на проспекті Червоної Калини, 60 у Львові. Наш ресторан належить до типу "FoodEstablishment" і готуємо для Вас неймовірно смачну їжу. У нас Ви знайдете чудові варіанти швидкої їжі, адже саме цей формат був розроблений компанією KFC.
В нашому меню Ви зможете знайти найбільш популярні страви - смачний курячий бургер, крильця від яких дух захоплює, крихітні курячі хрумки, золотисті картопляні дольки і багато іншого. Також у нас є великий вибір напоїв, включаючи каву, чай, соки і газовані напої.
Наш заклад створений для Вашого комфорту - затишний і гостинний зал, обслуговування на високому рівні та швидкий сервіс. Ми приділяємо особливу увагу чистоті та гігієні в закладі, щоб Ви завжди почували себе комфортно.
Також, ми регулярно радуємо наших клієнтів приємними акціями та знижками на нашу продукцію. Ми з нетерпінням чекаємо на Вас в нашому закладі "KFC" і намагатимемося зробити Ваш візит максимально приємним і смачним.
Фото
Контакти
проспект Червоної Калини 60, 79000 Львів, Львівська область, Україна
Години
Понеділок:
00:15 - 23:45
Вівторок:
00:15 - 23:45
Середа:
00:15 - 23:45
Четвер:
00:15 - 23:45
П`ятниця:
00:15 - 23:45
Субота:
00:15 - 23:45
Неділя:
00:15 - 23:45
Відгуки
"4 вересня, приблизно 15:30 я очікувала своє замовлення біля видачі. Під час цього, працівник (якась білявка, форма трохи відрізнялась від форми іншого персоналу), роздивлялась на світло стакан пепсі. Після чого йдучи кудись за стіну на кухні відкривала його. Коли я отримала своє замовлення, почала пити пепсі яке на смак було ніяке, не газоване і без льоду ( хоча я замовляла стандартно з льодом). Роблю висновок, що це був той самий стакан, в який вона пхала свого носа а можливо не тільки! Як можна під час Короновірусу та ще й на очах відвідувачів таке робити?)) це неприпустимо для такого закладу громадського харчування!! Стидно як мінімум за цю дівчину, яка економить на стакані води! Видаючи помиї за свіжий напій!"
"Доброго дня! Чесно кажучи їжа сподобалась, нарікань немає. Але головний момент ось в чому, в неділю 23 травня, Я зробив замовлення на суму близько 500 грн через термінал самообслуговування, термінал гроші списав, але ось чек не видав. Наче б то нічого страшного, поверніть кошти або видайте замовлення на вказану суму, але ні. Вирішування ситуації з термінало зайняло близько 25 хвилин, після чого я був змушений ще раз заплатити за своє замовлення (шкода втраченого часу), тому що кошти, як виявилось, повинні повернутись мені через три дні. Тобто KFC, наче б то, позичили 500 грн, але сьогодні вже 26 травня та три дні пройшли, а кошти так і не повернулись. Але в адміністрації KFC про це попередили, що гроші можуть не бути повернуті через три дні, в такому разі - мені потрібно взяти виписку з банку, приїхати ще раз в KFC, написати ще якусь заяву і тоді вже можливо комусь буде до цього діло. Ви серйозно?? Невже у Вас так багато часу , щоб стояти в банку за випискою, а потім їхати в інший кінець міста писати ще якусь заяву і надіятись, що нарешті вам повернуть ВЛАСНІ кошти, які були зняті у вас не по власній вині?! Велике прохання до KFC поверніть будь ласка кошти!!! У Вас, навіть, є моя заява з номером телефону та данними, але чомусь зі мною так і ніхто не зв'язався, не попередив, що кошти не будуть повернуті вчасно. Дуже прикро, враження залишились максимально негативні."
"Коли відкрився на Сихові один з популярних ресторанів швидкого харчування KFC, хотілося одразу поїхати та спробувати їхню "кухню". Але дивлячись на фото з постійними чергами на драйві вирішив цю подію відкласти.. Був сьогодні.. що можу сказати: - заїзд на кфс драйв - ще той квест)) маючи таку велику територію можна було значно краще продумати заїзд. Фото додам іншим разом.. вузько + постійно потрібно крутити кермом вліво-вправо, щоб доїхати до колони замовлення.. - колона замовлення.. на моніторі не має відображення замовлених позицій.. їх просто озвучує оператор.. як і суму.. - вікна оплати та видачі знаходяться в рівень з фасадом + ще тротуар +- 20-30см відділяє їх від дороги, і відповідно для того щоб оплатити чи отримати замовлення водій та оператор витягуюютьсязі своїх вікон як на картині "Створення Адама")) Це дуже не зручні речі.. Я вже не говорю про час очікування, коли на кфс драйві 2 машини, а ти біля кожного віконечка чекаєш по пару хв на обслуговування.. якби це був час-пік - ОК, але коли людей нема.. дивно. До речі, вирішив перевірити обслуговування всередині. Зайшов зробив замовлення через сенсорний екран - тут все ОК, свій один бургер отримав швидко, проте.. в залі людей майже не було, лише на одній касі була оператор, а в черзі на видачу стояло людей 6.. Відповідно можна зробити висновок, що не дуже то працівники і поспішають щось робити, або ж погано побудовані процеси.. Загалом залишився не задоволений сервісом."
"Доброго дня 2 травня 2021 року прийшли в цей заклад, чекали на замовлення біля 25 хвилин, 10 з яких воно просто стояло на видачі і про нього успішно всі забули, видаючи замовлення, які були зроблені пізніше. Сума чеку вийшла біля 250 грн, за один «великий» бакет і три соуси, «великий», бо щоб в ньому знайти фрі і курку треба було ще придивитись, можливо перекусити таким максимум на одного. Одним словом, декілька шматочків курки з холодною сантиметровою паніровкою, не вартує тих грошей. При максимально повній посадці в закладі біля 18:00, не працювала жодна з кабінок туалету, постояли 15 хвилин в очікуванні чуда і картині як менеджер намагався впоратися з дверними замками, пішли максимально злі і розчаровані. Нікому не рекомендуємо і самі відвідувати більше не будемо."
"Враження негативні. Свій відгук докладноописав на офіційниій сторінці KFC. Черга ввечері на кфс драйв була 7 машин. Обслуговування зайняло майже годину. Один з пунктів замовлення - чізбургер, мало того, що він був такого вигляду, ніби на нього хтось сів, та ще й сир не поклали. Підійшов спитатися чому так, отримав відповідь: ой, а що вам не сказали, що сир закінчився і ми робим без сиру... Одним словом більше не поїду найдближчим часом. МакДональдс теж відносно недавно відкривав заклад, я був на відкритті, то там люди на кухні як в мурашнику працювали. А тут я ледве стримався, щоб не зазняти на відео як працюють ваші люди крізь віконце видачі. Три людини сонно пересуваються від одного апарату до іншого і це при умові порожнього залу (карантин). Маю чек... там бачу теж є опція для залишення відгуку. Також є фото того недоЧізбургера. Ще погано зроблені лайтбокси з цінами та меню, локи не під'їдеш впритул нічого не видно. Керівництво КФС сконтактувалося зі мною, обіцяли вжити заходів для усунення недоліків у роботі."
Довідник закладів та послуг у Львові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото