Радиант
Інформація
Ласкаво просимо до магазину "Радиант", який знаходиться у місті Житомир на вулиці Бориса Тена, 5. У нашому закладі Ви знайдете широкий асортимент товарів, починаючи від продуктів харчування та закінчуючи товароми для дому та господарства. Ми пропонуємо лише якісні та сертифіковані продукти від провідних виробників україни та світу, що гарантує Вам високу якість наших товарів. Також Ви зможете скористатися послугами наших кваліфікованих працівників, які завжди будуть раді допомогти та консультувати Вас у виборі потрібного товару або послуги. Магазин "Радиант" завжди працює на Вас, щоб забезпечити комфорт та задоволення від покупок. Чекаємо на Вас у нашому закладі!
Фото
Контакти
вулиця Бориса Тена 5, Корольовський район, 10000 Житомир, Житомирська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 16:00
Вівторок:
09:00 - 16:00
Середа:
09:00 - 16:00
Четвер:
09:00 - 16:00
П`ятниця:
09:00 - 16:00
Субота:
09:00 - 15:00
Неділя:
09:00 - 15:00
Відгуки
"Найпрофесійніші майстри з ремонту побутової техніки, відремонтували, повернули до життя пральну машину, від якої відмовилися 4 інші контори. 5 балів. Молодці"
"Варто було б просто визнати свою неуважність і недбалість. Я грошей не вимагаю. Писати про те, що залишив неправдивий відгук як мінімум мерзенно з вашого боку. Перед тим, як відправити піч до вас, зробив знімки самої печі. Різниця у фото всього в два дня. Не важливо, в вихідний ви робили ремонт або не в вихідний. Можна подумати, ви мені її безкоштовно чинили. І швидкість не означає якість. Я звернувся за сервісом, а у відповідь отримав подряпану техніку, звинувачення у брехні і зіпсований настрій. Ще й заплатив за це. Я не виставляю претензій за те, що на печі було пара плям. Саме вони і вказані були при здачі. Але подряпин на ній не було! Погано директор стежив, якщо на техніці є пошкодження. І до речі - поліетилен не рятує від пошкоджень. Якщо ви той пакет, в якому вона була називаєте упаковкою, то ось фото того, що в результаті вийшло. У таких випадках, просто вибачаються, роблять висновки того, що потрібно змінити в своїй роботі і намагаються надалі такого не допускати. Випадковість, не спеціально, запропонувати виправити ситуацію - ось що потрібно в таких випадках робити. Домагатися позитивного відгуку за всяку ціну. Щоб клієнт пішов задоволений. Для цього не потрібно підключати грошову сторону питання. Я вам заплатив згідно ваших тарифів. Значить повинен був отримати адекватне і дбайливе ставлення до майна, яке вам залишив. До того ж, я просив заздалегідь, не подряпайте при транспортуванні, оскільки помітив, що майстерні на місці прийому у вас немає. Замість цього у вас же я отримав звинувачення у брехні, як ніби-то мені нудно, і я заради веселощів вожу мікрохвильовку з подряпинами по сервісах. І посилання на якийсь листочок (акт) даєте. До речі, в ньому не було ні слова про подряпинах. Перегляньте його уважно! З таким ставленням до клієнтів, у вас їх просто не буде з часом. 1 фото 23.08.2021 2 фото 24.08.2021"
"Якісна продукція та гарне обслуговування"
"Хороший магазин"
Довідник закладів та послуг у Житомирі
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото