ЕПІЦЕНТР
Інформація
ЕПІЦЕНТР - це магазин електроніки, меблів та товарів для дому, розташований у чудовому місці по адресі Липини, Луцький район, Липини. Наш заклад - це настоящий центр для тих, хто цінує сучасні технології, високу якість і комфорт.
У нашому магазині ви знайдете все, що потрібно для вашого дому - від електроніки до меблів, від товарів для дому до аксесуарів. Ми пропонуємо широкий вибір меблів для всіх приміщень, включаючи спальні, вітальні, кухні та ванні кімнати. У нас є також великий асортимент електронних пристроїв, таких як телевізори, комп'ютери, ноутбуки, смартфони, планшети та багато іншого.
Ми завжди раді допомогти вам знайти те, що ви шукаєте. Наші фахівці з великим досвідом з радістю порадять вам найкращі варіанти вибору товарів відповідно до ваших потреб і бюджету.
Наш магазин знаходиться в одному з найбільших торгових центрів міста, що дозволяє зручно здійснювати покупки, відвідувати ресторани та супермаркети, після чого з максимальним комфортом повернутися додому.
Завітайте до нашого магазину у Липинах і переконайтеся в нашій великій вибірі товарів, високій якості і чудовому обслуговуванні. Ми завжди раді бачити вас!
Фото
Години роботи
Понеділок:
08:00 - 21:00
Вівторок:
08:00 - 21:00
Середа:
08:00 - 21:00
Четвер:
08:00 - 21:00
П`ятниця:
08:00 - 21:00
Субота:
08:00 - 21:00
Неділя:
09:00 - 21:00
Відгуки
"Такого ла*на в столовій за такі гроші я ще не їв. Смак просто жахливий щойно поїв гороховий суп мене нудить з'їв тільки через те що космічна ціна і шкода викидати їх на вітер, друге навіть їсти не хочу бо знову ж таки це абсолютно не смачно . За що такі гроші ?! Ви з дубу рухнули невдало ?.За все вийшло 300+ грн за двох. За такі гроші в ресторані Базелік в центрі міста можно взяти перше , салат з вугрем та 0,5 апельсинового соку. Так само кожному по порції поїсти . Короче жах . Захочете повернути кошти є чек"
"Одна зірка не за весь торговий центр, а конкретно за відділ торгівлі керамічною плиткою. Історія проста: не було необхідної плитки. Запропонували замовити. Сказали, що завдаток 10%. При розрахунку за товар на касі взяли всі 100 %. Чек, дякувати Богу, зберегли. Передзвонили, що є плитка. Взяли чек, замовлення і приїхали. - Ви нам телефонували. Плитка є? - Так. Дайте замовлення - нате. - ідіть по возика Приходимо з возиком. Продавця немає. Сидить інший. - Де наша плитка? - яка плитка? - ми давали вам замовлення - то був не я. ( в масках вони всі на одне лице) - ну ось наше замовлення - а плитки немає на складі. - а де вона? - а її виписали в накладну і на складі вже її немає. Після цієї розмови ми для продавців перестали існувати. Прочекавши годину дружина не витримала і пішла шукати правди. Спочатку її відфутболила якась дама, сказавши, що багато роботи в людей і треба чекати. Потім менеджер почав допевнятися де наш чек про проплату і де наше замовлення. ШАНОВНІ! Ми вам два рази давали це в руки. Нас цікавить Де Наша Плитка. Наша - бо за неї 2 тижні тому назад була оплачена сума. І тут на іншому возику привозять нашу плитку. Стопе! А чого ви нас за возиком посилали. А чому ви з нас дурнів робите? Л а дно. Перекладаємо на свій возик, бо ще брати клей. (На той не поміщався) Просимо працівника покласти клей на возик. Кладе. Їдемо на касу. Доходить черга. Касир вимагає накладну. А нам її не дали. Самий великий на той час начальник (манагер по продажах) метнувся у відділ і приніс накладну. На касі починається нове шоу. Всі ящики з плиткою і мішки з клеєм треба знімати і складати так, щоб було видно штрих код. Варіантів 3: Або це робить касир - молода дівчина Або дружина - з двома грижами в хребті Або я - інвалід з операцією на серці. І зрозуміло, що манагер по продажах робив вигляд, що це не його проблеми. Розумію, що я самий сильний і виконую цю не дуже приємну і чисту роботу Тим хто дочитав до кінця дякую! Порада. В Луцьку є інші магазини але зовсім інше відношення до людини. Купуйте там. Це буде вам легше на голову. Але! Можливо ви хочете гострих емоцій ? То тоді вам сюди."
"До самого магазину ніби притензій немає но їхні тележкі то зло, вони неможуть просто їхати прямо потрібно прикладати багато сил щоб просто втримати її впереді. Прошу замініть свої тележкі!"
"Хитрість по Епіцентрівськи: на бамбукові пшпале акція -30%. Прошу 30м2, а у відповідь тільки 1,04. по ходу це не акція а розводняк. на залишок зазвичай 70% знижки"
"Скажем так "охоронець" на виході поводиться агресивно по відношенню до клієнтів! Хамить і вказує що робити покупцям!!! Касир не бажає обслуговувати клієнтів. Вважаю що вони в зговогрі. Звільнити по профнепридатності!!!"
Довідник закладів та послуг у Рівному
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото