LA П'ЄЦ - Героїв УПА, 73 - доставка піци на дровах Львів
Інформація
Наш заклад "LA П'ЄЦ - Героїв УПА, 73" - незабутнє місце для справжніх гурманів, які люблять смачну і якісну їжу. Тут ми пропонуємо нашим відвідувачам унікальну можливість насолоджуватися неперевершеним смаком піци, яку ми готуємо на дровах.
Наші шеф-кухарі засновники закладу, які дбайливо відбирають найкращі інгредієнти для приготування піци. Ми готуємо її тільки з натуральних продуктів, які ми отримуємо від перевірених постачальників. У нашому меню Ви знайдете різноманітні сорти піци, серед яких можна відзначити піцу з мисливською сосискою, піцу гавайську, піцу з морепродуктами, та інші.
Крім високоякісної їжі, у нас завжди гарна атмосфера для відпочинку та відмінний сервіс. Наші ввічливі офіціанти завжди готові допомогти з вибором страви та запропонувати найкращі напої для її супроводу.
Доставка піци LA П'ЄЦ на дровах здійснюється по всьому Львову, щоб наші клієнти могли пробувати наші страви у зручний для себе час. Також, наш заклад пропонує опцію забрати замовлення самовивозом, щоб Ви могли насолоджуватися смаком нашої піци у затишку свого дому чи офісу.
Запрошуємо Вас відвідати наш заклад "LA П'ЄЦ - Героїв УПА, 73" і насолоджуватися смаком піци, яка була створена з любов'ю та турботою про нашіх клієнтів. До зустрічі у нашому закладі!
Контакти
вулиця Героїв УПА 73, 79041 Львів, Львівська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
10:00 - 23:00
Вівторок:
10:00 - 23:00
Середа:
10:00 - 23:00
Четвер:
10:00 - 23:00
П`ятниця:
10:00 - 23:00
Субота:
10:00 - 23:00
Неділя:
10:00 - 23:00
Відгуки
"живу в жовтій зоні. постійний клієнт. замовив, оплатив безготівково. передзвонюють і кажуть чекати годину. цю інформацію треба надавати перед тим як клієнт оплачує. ніякого бажання виправити ситуацію, "вам повернути гроші?", чекайте 3 дні, та щей на повишених тонах. p.s. толку з вами розбиратись нуль. Ще ні разу за косяк крім "перевіримо" нічого більше не відбулось. А колись нормальна піца була."
"Час очікування не відповідає дійсності. Зробивши замовлення з доставкою практично в центр міста - отримали відповідь : очікуйте 59!!! хвилин. Але після ПІВТОРИ години очікування так і не отримали свого замовлення і довелось телефонувати та скасовувати замовлення. Адміністатор мило посміхається в телефон і навіть на думку йому не приходить, що чудово було б попередити клієнта про затримку та вибачитися. Тому, якщо цінуєте свій час - не витрачайте його на доставку, яку вам не вдасться отримати. На жаль, LA п'Єц, з кожним днем ти падаєш на дно!!!!"
"Раніше був постійним клієнтом, можна так сказати навіть фанатом la п*єц, адже піца була справді смачна і унікальна на ринку, класно підібрані інгредієнти, соуси(соус до цезаріо здається 2 тижні видумували), а також вони манили своєю класною атмосферою і людяність, проте вони почали скочуватися пів року тому, а докотилися коли знову підняли ціни. Мало того, що коли я замовляв, 5 РАЗ ПІДРЯД запізнилися з доставкою, їхати від їхньої кухні до мене, хвилин 5... Доволі часто піца була недоробленою або недопеченою, або недостатньо інгредієнтів чи просто накидали все будь-як... Раніше ціни були більш гуманними, 195 за цезаріо, здається, тепер вже 210+... Хоча на загал в Україні ціни не дуже виросли. А тепер ще й для акції до дня народження мінімальна сума не 500, а аж 700 гривень, лол... Одним словом, Ла п*єц, на превеликий жаль, скотився заради грошей, як і інші недопіцерії, а не заради класної атмосфери, яка в них була. Маркетинг це круто, але, він лише приведе нових клієнтів, а в бізнесі одним з найважливіших пунктів це не привести нового покупця, а затримати того хто у вас вже був. Ви з цим завданням не справились. Щасти Вам! P.s: нормальну бонусну систему за 2 роки так і не ввели... А ще колись в них була піца з прошуто, перший рік вони туди клали нормальне прошуто, а потім продавали ту ж піцу але з шинкою, а тепер взагалі змінили назву на ШИНКАРЕЛЛА, хахаха))"
"Дуже смачна новинка, рекомендую завітати в Ла Пєц, щоб спробувати її !!:)"
"Цей відгук напряму оцінює лише сервіс який мені не пощастило сьогодні отримати. Проблема виникла з некомпетентністю адміністратора. Щоб було зрозуміла суть проблеми, не було знято в оплату мої бонусні кошти як постійного клієнта через певний технічний збій, до цього претензій немає, всяке буває. А от те що мене якраз таки обурило і викликало сумніви в сервісі і компетенції працівників це те, що адміністратору на вирішення цього питання потрібно було двічі мені телефонувати. В першому дзвінку мені повідомили з абсолютною впевненістю, що мені потрібно було обрати або ж оплату бонусами або акцію 2+1 так як вони не суміжні і ще виникли трабли з математичними підрахунками зі сторони представника компанії. На жаль, виявилось, що я ознайомлена з правилами користування акціями та бонусами від Ла П'єц краще ніж адміністратор. Як результат довелось зробити перерву в розмові для уточнення даних і уже в другому дзвінку виявилось що я таки могла поєднати і бонуси і акцію... Розумію, що всяке буває, людський фактор ніхто не відміняв, але якщо ви телефонуєте клієнту, щоб залагодити «конфліктну ситуацію» то вже якось хоть трішки підготуйтесь. А то якось починаєш сумніватись у решті компанії, коли ти краще і більше знаєш про роботу компанії ніж її фактичний працівник."
Довідник закладів та послуг у Львові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото