Комфі
Інформація
Комфі - це відомий магазин електроніки та товарів для дому в місті Вінниці. Наша адреса - Вулиця 600-річчя, 17Е. Ми пропонуємо широкий вибір якісних і сучасних технологічних рішень на будь-який смак та гаманець. У нас ви завжди можете знайти найновіші моделі смартфонів, планшетів, ноутбуків, телевізорів, гучномовців, аудіотехніки та багато іншого.
Але це не все! Магазин Комфі також пропонує широкий вибір товарів для дому. Ми розуміємо, що затишок та комфорт у вашому будинку - це дуже важливо. Тому ми пропонуємо великий вибір меблів, побутової техніки, посуду, постільної білизни та багато іншого, що допоможе створити затишну атмосферу у вашому житлі.
Наше персонал - це професіонали своєї справи, які завжди допоможуть вам з вибором товару, відповідатимуть на ваші запитання та забезпечать вас професіональною консультацією. Ми завжди стежимо за тенденціями ринку, тому наші товари - це завжди актуальні моделі з потрібними функціями і найкращою якістю.
Не зволікайте! Відвідайте наш магазин Комфі вже сьогодні та насолоджуйтеся міцними і надійними електронними пристроями та домашнім комфортом. Будь ласка, зверніть увагу на те, що ми завжди дотримуємося всіх необхідних заходів безпеки в зв'язку з ситуацією, пов'язаною з коронавірусом. Магазин Комфі - ваш комфортний вибір!
Фото
Контакти
вулиця 600-річчя 17Е, 21021 Вінниця, Вінницька область, Україна
Години роботи
Понеділок:
10:00 - 21:00
Вівторок:
10:00 - 21:00
Середа:
10:00 - 21:00
Четвер:
10:00 - 21:00
П`ятниця:
10:00 - 21:00
Субота:
10:00 - 21:00
Неділя:
10:00 - 21:00
Відгуки
"НЕ РЕКОМЕНДУЮ купувати техніку в магазині COMFY! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ КУПУВАТИ ЧОХЛИ, ЗАХИСНЕ СКЛО, ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ чи будь-які інші додаткові товари та послуги в магазині COMFY!!! 19.09.20 в магазині COMFY за адресою м. Вінниця вул. 600-річчя 17Е ТЦ Мегамол, ми здійснили покупку на суму 17 312 грн. Ми придбали: 1) Смартфон Xiaomi Redmi Not 9 Pro (в якого мала б бути турбо зарядка, але замість неї просто повільна зарядка) 2) Смартфон Huawei (який довелось обміняти) 3) Захисне скло 2 шт (довелось купити ще й третє на телефон який обміняли) 4) Послуга поклейка захисного скла 2 шт (довелось купити ще й третю на телефон який обміняли, скло відклеялось через декілька днів) 5) Послуга "Налаштування смартфона" 2 шт (один смартфон не налаштували, а той що налаштували довелось обміняти) 6) Гарантійне обслуговування «Смарт захист 12м» 2 шт (не перенести на телефон який обміняли, а просто провели інший вид гарантійного обслуговування) Почну з того, чому ми вибрали саме COMFY : ми вже купували техніку в магазині COMFY і все було добре, тому наша довіра була настільки великою, що ми навіть не перечитали чеки - ДВІЧІ! Ми з чоловіком прийшли в магазин COMFY з чітким розумінням, які саме гаджети нам потрібні, ми вирішили придбати 2 смартфони Xiaomi Redmi Not 9 Pro , нас зустрів продавець-консультант в футболці з логотипом Huawei, він дуже старався продати нам саме Huawei і як би ми не впирались аргумент «ВІН ТОЧНО ТАКИЙ САМИЙ ЯК Xiaomi Redmi Not 9 Pro тільки КАМЕРА КРАЩА і реклами менше» нас все-таки переконав. Таким чином ми придбали 2 гаджети: Xiaomi Redmi Not 9 Pro та дорожчий на 500 грн смартфон Huawei + додаткові товари та послуги. На ділі «ВІН ТОЧНО ТАКИЙ САМИЙ ЯК Xiaomi Redmi Not 9 Pro тільки КАМЕРА КРАЩА і реклами менше» виявилось НЕ ПРАВДОЮ, так як компанію Huawei відрізали від Google, то додатки, які обслуговує Google service не встановлюються на останні «нові» смартфони Huawei, про що, здавалося б, консультант в футболці Huawei мав би знати. Ми звернулись в магазин COMFY з проханням обміняти смартфон Huawei на Xiaomi Redmi Not 9, по причині вказаній вище, на що магазин погодився і пізніше провів обмін. Смартфон обміняли, а от чохол і захисне скло, яке ми до нього придбали НЕ ОБМІНЯЛИ. Тому нам додатково довелось придбати захисне скло на Xiaomi Redmi Not 9 – 249 грн, чохол 249 грн та послугу поклейки захисного скла 49 грн. Одразу спойлер, скло відклеїлось буквально по закінчені гарантійного періоду 10-14 днів. Також ми купували чохли і якщо для Huawei вибір був, то на Xiaomi Redmi Not 9 Pro, був тільки один варіант. Так от безварінтний чохол через рік експлуатації перетворився на МОТЛОХ, він обліз, затерся, розшарувався, місцями змінив колір… Послуга «Налаштування смартфона» в чекові виглядає як абракадабра з чотирьох пунктів в яких можна розібрати: bitdefender… ключ… активація. Це чудо нам обійшлось сумарно 569 грн, по-ідеї нам мали налаштувати смартфони, а також перенести дані зі старих гаджетів, а на ділі на один телефон нічого не перенесли, бо в хлопців не вийшло… Ми з чоловіком потім ще тиждень вечорами переносили вручну всі його дані зі старого гаджета на новий. А от з Huawei в хлопців все вийшло, правда, ми його обміняли і історія з переносом даних повторилась ще раз трохи пізніше… А тепер ВИШЕНЬКА НА ТОРТІ «Смарт захист 12 м» 950 грн за 1шт - це така гарантія від магазину COMFY на всі випадки життя, а якщо ти її не використовуєш, то через рік тобі повертають гроші, ми купили дві. Але при обміні смартфону цю гарантію не перенесли, і ще б нічого якби нам просто відали за неї гроші, так ні, нам провели гарантію під назвою «Заміна екрана», думаю не важко здогадатись, що на гарантії «Заміна екрана» через рік ніхто нічого не повертає… І вже через рік, а точніше, цієї осені, ми зіткнулись зі ще одним наслідком надмірної довіри до COMFY… Ми знову втратили гроші і ця втрата стала останньою краплею в безмежному морі мого терпіння… Ми старались достукатись до магазину COMFY, приходили в магазин, телефонували на гарячу лінію, фіксували скарги, робили запит в юр. відділ, але все БЕЗРЕЗУЛЬТАТНО!!!"
"Ми купили техніку для кухні у Comfy в Мегамолл. З плюсів: у нас були дуже класні консультанти Анастасія і Андрій (здається). Все пояснили, допомогли обрати. Як результат - ми купили поверхню, духовку, витяжку... Коли ми пішли на касу, щоб розраховуватися за покупку були дуже неприємно вражені. За касою були 3 працівники магазину, які спілкувалися між собою грубими матами (незважаючи на нас, клієнтів). На наше зауваження, касир сказала, що у людей просто був важкий день. Це, як на мене, неповага до клієнта і неприпустима поведінка на робочому місці в робочий час."
"Вчора побувала у магазині Comfy перший і останній раз! Обслуговування 0. Ми прийшли за телевізором JVC LT-43MU508, один плюс продавець консультант появився біля нас дуже швидко. На прохання розкажіть про телевізор відповідь була змістовна. "А що Вам розказати?". При огляді телевізора після оплати мене добили;) Два хлопці які з нами оглядали почали говорити а чого ми не купили KIVI. А потім між собою при нас було сказано ну да палка і раз у рік стріляє, знижку ж зробили. Якщо вони так хотіли поговорити то говоріть будь-ласка після того як покупці пішли це не гарно, не професійно, не допустимо!!! У мене враження що я була на базарі і то на базарі сервіс у рази краще!!! Якби ця модель була у будь-якому іншому магазині я б просто забрала гроші розвернулась і пішла!"
"відгук на сайті не публікують. замовила сервіс на встановлення сушильної машини, але отримала не сервіс, а купу головного болю та брехні. ніколи не замовляйте встановлення техніки, бо їхні "майстри" навіть інструкцію не читають перед встановленням. обурена таким відношенням до клієнтів і нікому не рекомендуватиму цей магазин. бо техніка може і нормальна, але от коли справа доходить до сервісу - то вони футболять до виробників, а самі питання вирішити не можуть"
"Здебільшого коли замовляв через інтернет-магазин проблем не було, проте останнього разу при замовленні фотопаперу його мало того що затримали на два дні, так о 15.30 мені прислали повідомлення, що я повинен забрати замовлення сьогодні з 10.00 до 21.00 (тобто в кінці дня повідомили, що я за 5 год. маю забрати замовлення). Коли зателефонував на гарячу лінію, і скористався функцією передзвону оператора, через декілька хвилин прийшло повідомлення що мені дзвонили, але я не взяв слухавку, проте до мене ніхто не телефонував. Після того як я зателефонував з іншого номера і додзвонився до вільного оператора, він повідомив що броньовані на замовлення ще буде діяти на три дні довше. Питання чому це не вказано в повідомленні про замовлення. Відносно видачі товару в магазині я взагалі в шоці, прийшов назвав номер замовлення, мені його віддали, не перевіряючи чи дійсно я та особа, яка робила замовлення, будь хто може прийти подивитись номер замовлення, що на полицях, які видно з зали магазину і забрати чужу річ, притому, що здебільшого я плачу за товар онлайн, під час замовлення. Отже робіть висновки самі про якість обслуговування в цьому магазині."
Довідник закладів та послуг у Вінниці
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото