Франс.уа
Інформація
Кафе, інтернет-магазин та місце для покупок усього, що потрібно для ваших гастрономічних кулінарних шедеврів - все це у закладі "Франс.уа". Ми знаходимося у центрі міста Запоріжжя, на Північно-Кільцевій вулиці, 10 а.
В нашому закладі ви знайдете тільки найсвіжіші продукти найвищої якості з усього світу. Ми пропонуємо великий асортимент продуктів, які будуть корисні у всіх ваших кулінарних експериментах. У нас є великий вибір м'яса, птиці, риби, фруктів, овочів і багато іншого. Наші продукти завжди свіжі та смачні.
Крім того, наш заклад також є інтернет-кафе, де ви можете насолоджуватися смачним кавою та вишуканими десертами, а також використовувати наш безкоштовний Wi-Fi. У нашому інтернет-кафе ви можете підключитися до мережі Інтернет та працювати з будь-якого місця в закладі.
Крім того, у нашому закладі є магазин, де ви можете купити все необхідне для приготування їжі вдома. У нашому магазині ви знайдете різноманітні приладдя для кухні, посуд, засоби для чищення та багато іншого.
Приходьте до "Франс.уа" та переконайтеся в високій якості наших продуктів та сервісу. Ми пропонуємо тільки найкращі продукти та послуги, щоб зробити ваше життя ще смачнішим та комфортнішим. Запам'ятайте нашу адресу: Північно-Кільцева вулиця, 10 а, Запоріжжя. Чекаємо на вас!
Фото
Контакти
Північно-Кільцева вулиця 10 а, Комунарський район, 69000 Запоріжжя, Запорізька область, Україна
Години роботи
Понеділок:
07:30 - 21:30
Вівторок:
07:30 - 21:30
Середа:
07:30 - 21:30
Четвер:
07:30 - 21:30
П`ятниця:
07:30 - 21:30
Субота:
07:30 - 21:30
Неділя:
07:30 - 21:30
Відгуки
"Переконливе прохання адміністратора пояснити, що якщо у касира багато замовлень, а це був ранок, коли багато хто поспішає на роботу, то баріста не повинен сидіти за столиком, пити каву та їсти десерт! Я звичайно можу помилятися, але моє замовлення було перше в черзі і я на нього чекала більше 5 хвилин"
"Персонал плюс/мінус ввічливий. Напої здалися солодкуватими, але оформлені красиво, хоч і змусили напружитися плями від шоколаду на стаканчиках, які неприємно марли пальці. Випічка жорстка, прикраса шоколадом круасану виявилася так собі ідеєю, оскільки смаковий ефект від цього нуль, а руки та обличчя маркет нереально, що саме по собі вбиває всю естетику."
"Перепічка тут непогана, але ставлю тверду двійку за обліпиховий чай. Купив сьогодні 4 стакани цього чаю, на смак ледве кисла тепла вода…після відкриття стакану виявилося що цей кислуватий смак дає шматок апельсину. Самі ягіди обліпихи не розтолчені, без цукру, тому напій виявився майже без смаку. Не такого чекаєш за 45 грн. за одну чашку напою."
"Дана ситуація мене шокувала, після чого, я не РЕКОМЕНДУЮ і навіть більше скажу, обходити даний заклад десятою дорогою. Персонал грубий і черствий як старий хліб, вже давно там не хочеться що-небудь купувати. Днями, близько 15.00, Я, проходила повз і вирішила присісти на літньому майданчику, зрозуміло там жодної душі. Не думаю, що я комусь могла перешкодити, так як зовні Я, виглядаю цілком пристойною дівчиною. Я придбала напій в іншому місці, і присіла під парасольку, сховатися від сонця. До мене вийшла дівчина офіціант і сказала, що в даному закладі зі своїми напоями не можна! На що Я, люб'язно відповіла: "Це не проблема, я можу заплатити!" Адже я розуміла, що це політика закладу, а я не нахабна персона. Після чого, дівчина - офіціант зайшла в кав'ярню назад. Я вже подумала, що вони таким чином закрили очі на мою присутність. Через пару хвилин приїжджає охорона "Венбест", виходить адміністратор і під тиском змушують мене покинути майданчик. Тепер Ув. Адміністрація, на які критерії Ви, звертаєте увагу, коли наймаєте таких співробітників? Які не в змозі вирішувати питання лояльно, і найрозумнішим рішенням було викликати охорону. Адже навіть сама компанія, після того, як я пішла, наздогнали мене, і попросили вибачення за непорозуміння, цитую: "Нас зазвичай викликають на серйозні конфлікти, де не можуть вирішити питання, без втручання органів захисту. Але ваш випадок унікальний і ми буде сміятися довго! " Можна було запропонувати мені придбати до мого напою один з ваших десертів або ще одну чашку кави, адже Я, як клієнт не заперечувала оплатити навіть просто посидіти на стільці! Виходячи з логіки, така ж доля чекає кожного, хто подумає присісти. Не важливо, ніби вагітна дівчина або звичайна людина, якій могло стати погано через спеку. Якщо Ви, що поважає себе людина, і не хочете зіпсувати собі відпочинок, вибирайте заклад грамотно."
"Мило"
Довідник закладів та послуг у Запоріжжі
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото