Стоматология "Линия Улыбки"
Інформація
Стоматологія "Лінія Усмішки" - заклад, який знаходиться в самому серці Києва, за адресою місто Київ, Київ. В нашому закладі працюють кваліфіковані лікарі-стоматологи з багаторічним досвідом роботи. Ми забезпечуємо повний спектр стоматологічних послуг, включаючи лікування карієсу, встановлення імплантів, вирівнювання прикусу, відбілювання зубів та багато іншого.
Наш заклад має сучасне обладнання та використовуємо тільки найсучасніші технології у своїй роботі. У нас використовуються тільки якісні матеріали та засоби з високою ефективністю.
Ми прагнемо забезпечити кожному пацієнту максимальний комфорт та безболісне лікування. Індивідуальний підхід до кожного пацієнта та дбайлива увага до деталей - це головні принципи нашої роботи.
Наша стоматологія - це не просто місце, де можна отримати професійну медичну допомогу, це заклад, який ставить на перше місце здоров'я та красу Ваших зубів. Звертайтеся до нас та ми зробимо все можливе для того, щоб Ваша усмішка залишалася незмінною на протязі всього життя.
Фото
Години роботи
Понеділок:
10:00 - 20:00
Вівторок:
10:00 - 20:00
Середа:
10:00 - 20:00
Четвер:
10:00 - 20:00
П`ятниця:
10:00 - 20:00
Субота:
10:00 - 16:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Улюблений лікар-стоматолог Ісаєв Максим! Видалення зубів проходить легко та безболісно! Окрім видалення, проходила й інші процедури, які пройшли чудово. Дякую!"
"Це був мій перий візит,в дану клініку, і дуже рада, що потрапила до лікаря Валерії. Дуже сподобалась, чистка, і взагалі, як стоматолог її проводила( мені є, з чим порівнювати, оскільки робила чистку рік тому в клініці іншій) Моє лікування продовжується, клініку Лінія Посмішки рекомендую."
"Це мій другий візит в даний заклад. Перший був багато років тому і закінчився випавшою пломбою на другий день. Після чого я задумалась над пошуком більш надійного стоматологічного центру. Раптово знову з'явилася нагальна необхідність звернутися до стоматолога. Вирішила дати їм другий шанс. І що мене чекало цього разу? Я стикнулась із хамським відношенням адміністратора. Я всього лиш намагалася зрозуміти алгоритм як вони працюють зі страховою з тим, щоб озвучили мій діагноз лікарю координатору. За правилами роботи зі страховою, якщо лікар побачив проблему, він озвучує її страховій відразу ж та дає тобі слухавку, щоб почути зворотню відповідь страхової з приводу чи покривають. Якщо ж цього не зробити, страхова мені завжди відмовляє на основі того, що діагноз озвучений мною, а не лікарем. Намагаючись все це пояснити адміністратору,я вислухала все що завгодно. Посуті, замість того, щоб просто мене вислухати, адміністратор дошкуляюче розповідала про своє небажання ні мене слухати, ні побалакати зі страховою. І взагалі в мене склалося враження, що тут адміністратор - клієнт, на задоволення потреб якого зосереджений орієнтований центр. Останньою краплею стало наступне. На запитання, чому я їм недовіряю та конролюю процес, що як на мене нормальна практика свідомої критично-мислячої людини. Яка має розуміти, що їй вкололи, яку пломбу поставили, який алгоритм дій у випадку чого. Коли я сказала, що їх перша пломба випала на наступний день, адміністратор цинічно ухмильнулась на всі 32 зі словами "Співчуваю!!!". Тож, своїм меседжем я хочу достукатися до власників. Оскільки медичних центрів багато, і єдине чим ви можете конкурувати окрім якості послуг (що йде по замовчуванню)- так це приємним досвідом кінцевого користувача. Якщо ви не зрозуміли, в мене був неприємний."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото