ОКМА сервис
Інформація
"ОКМА Сервіс" - надійний та професійний електронний магазин з розширеною лінійкою продуктів, розташований за адресою: Черкаси, вулиця Гоголя, 221. Наш заклад є ідеальним вибором для всіх, хто цінує якість та надійність у сфері електроніки.
"ОКМА Сервіс" пропонує широкий асортимент товарів, включаючи електронні пристрої, комп'ютери, побутову техніку та інші товари, пов'язані з електронікою. Ми завжди у курсі останніх технологічних тенденцій та пропонуємо тільки найновіші моделі відомих брендів. Наші товари підтримують найсучасніші функції та характеристики, що дозволить вам насолоджуватися передовими можливостями сучасної електроніки.
У нашому закладі ви знайдете все, що потрібно для зручного та комфортного життя. Наші доброзичливі та досвідчені співробітники завжди готові допомогти вам з вибором найкращого товару, відповідати на всі ваші питання та надавати професійну консультацію. Ми розуміємо, що купівля електроніки може бути складним завданням, тому стежимо за вищими стандартами обслуговування та намагаємося зробити ваше візит до нас приємним та безпроблемним.
Окрім широкого асортименту товарів, "ОКМА Сервіс" також пропонує послуги післяпродажного обслуговування та ремонту усіх видів електроніки. Наші досвідчені технічні спеціалісти завжди готові вирішити будь-які технічні проблеми та запевнити вас у надійності наших послуг.
Завітайте до "ОКМА Сервіс" сьогодні та переконайтеся, що ми - ваш надійний партнер у світі електроніки. Ми гарантуємо вам високу якість товарів, доступні ціни та професійне обслуговування. Ви знайдете нас за адресою: Черкаси, вулиця Гоголя, 221. Очікуємо вас з нетерпінням!
Фото
Контакти
вулиця Гоголя 221, Соснівський район, 18001 Черкаси, Черкаська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 17:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Відніс на заправку картриджі до canon pixma mg5150. Замість того, щоб обережно голкою через спеціальний отвір залити фарби, розсверлили інші і запаяли гарячим силіконом, тобно при кожній заправці треба було робити те саме. Фарба невідомо якого виробника, друк фото не відповідав вимогам. В іншому сервісі все виправили , але картриджі все ж таки не в початковому стані."
"Задоволені сервісом. Орендуємо кавоварку і купуємо каву."
"Кавоварка SAECO INCANTO DeLux S-class. Купував її на Західній Україні з лічильником 15200 чашок у 2014 році. Зараз на лічильнику 17 600 чашок, використовую вдома. За час використання один раз передавав машину назад продавцю через нову пошту для ремонту - відпаялася якась трубка. Звернувся до них вперше рівно рік тому, у жовтні 2017 року. Подумав, що сенсу знову відправляти машину Новою Поштою і назад буде дорого і побачив у місті офіс ОКМА Сервіс. Поломку вже не пам'ятаю, здається, погано текла вода через трубки, – зробили, заплатив 350 грн. Отримав наклейку на корпус машини, що вона була в сервісі. Після ремонту протягом року машина почала постукувати легенько струмом, перестав світитися дисплей, і нарешті, коли вона перестала вмикатися взагалі, - я знову віддав її в ремонт в ОКМА сервіс на початку вересня. Чекав тиждень, і доки не почав їх смикати, схоже ніхто машиною не займався. Забрав 18.09, за два тижні від дати здачі в ремонт. Зробили блок живлення та прочистили. Сплатив 670 грн. Машина вмикається, працює, при цьому сильно гріється бічна стінка. Також у машині збили всі налаштування, і вона перестала переходити в режим сну, постійно споживаючи енергію на нагрівання бойлера. Через три дні я знову віддав її, щоб усунули перегрів бічної стінки. При цьому майстер став мене переконувати, що там знаходиться бойлер і так і має бути, хоча раніше вона не перегрівалася! А налаштування не регулюють, т.к. це турбота клієнта. За три-чотири дні майстер повідомив (я вже взяв у нього особисто номер), що перегрів усунули і можна забирати. Забираючи машину, я звернув увагу, що дисплей, як і раніше, не світиться. На запитання, чому?, майстер відповів спочатку, що він світиться, просто слабо. Я попросив вимкнути світло у кімнаті, щоб довести, що це не так. Тоді майстер сказав, що «в цих машинах так і має бути і взагалі, ви не просили з дисплеєм щось робити!». Мені довелося вислати йому на вайбер фото такої ж кавомашини моїх друзів зі дисплеєм, що світиться, щоб переконати, що дисплей повинен світитися! Робили ще тиждень, і то після мого нагадування. Зрештою взяли за роботу ще 250 грн., забрав машину 08.10! У сумі – місяць машина була в ремонті! Тепер увага, контрольний постріл! Коли я забирав машину, дівчина на ресепшені висловила свою думку, що цю машину час викинути! І це після того як вони взяли за ремонт 670+250 грн! Наскільки я розумію принцип роботи будь-якого сервісу, не важливо, чи ремонтує він чайники, праски чи автомобілі, - спочатку робиться діагностика, виявляються всі проблеми, потім клієнту повідомляють, скільки коштуватиме усунути ці проблеми все відразу чи окремо, і після згоди клієнта проводиться ремонт у обумовлені терміни! Ця «контора» так не працює. Вони роблять тільки те, що скажеш (начебто ти сам спец. в кофемашинах, просто в тебе немає часу і необхідних інструментів, щоб зробити самому), роблять "з-під палиці" (поки не нагадаєш, твоя машина буде стояти і припадати пилом) і вигадують всякі відмазки, що це не їх одвірок, а в цій машині так і має бути! На щастя, вони не одні в Черкасах і я вже знайшов адекватного майстра з кофемашин, а цій «конторі» бажаю «успіхів та процвітання»!"
"Ремонт неспішний , але професійний."
"ТзОВ «ОКМА сервіс» засновано у 1995 році як спеціалізована фірма з продажу та сервісу комп'ютерної та друкарської техніки. Постачання копіювальної та розмножувальної техніки. Продаж, ремонт, обслуговування кавомашин та кавоварок. Продаж комп'ютерів. Сервісне обслуговування та ремонт друкарської та розмножувальної техніки. Сервісне обслуговування та ремонт персональних комп'ютерів та ноутбуків. Ми робимо все можливе для забезпечення найкращим сервісом наших клієнтів."
Довідник закладів та послуг у Черкасах
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото