Філія № 1 Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради вулиця Володимирська, Хмельницький, Хмельницька область
Інформація
Філія № 1 Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради - це важлива державна установа, яка забезпечує надання адміністративних послуг громадянам і підприємствам міста Хмельницького. Розташований за адресою: Хмельницький, вулиця Володимирська, цей заклад є культурним символом і невід'ємною частиною місцевої самоврядування.
Філія № 1 Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради працює в режимі дня та створена з метою вирішення різноманітних питань громадян та підприємств. Незалежно від вашої потреби - будь то оформлення документів, отримання ліцензій, реєстрація справ або отримання довідок - ви можете розраховувати на професійну та якісну підтримку від співробітників цього закладу.
Маючи сучасне обладнання й адаптовані процедури, Філія № 1 Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради забезпечує зручне та ефективне обслуговування кожного клієнта. Досвідчені працівники готові вам допомогти у будь-якій справі, забезпечити консультації та надати необхідну інформацію.
Заклад Філія № 1 Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради є важливим центром зв'язку між урядовим органом і громадянами міста. Він дбає про ваші потреби та інтереси, забезпечуючи безперебійну роботу адміністративних послуг.
Залишайтесь на крок попереду з Філією № 1 Управління адміністративних послуг Хмельницької міської ради, щоб забезпечити швидке, зручне та професійне отримання адміністративних послуг. Наше гасло - ваше задоволення та надійність, і ми завжди ставимо ваші потреби на перше місце.
Фото
Контакти
вулиця Володимирська, 29000 Хмельницький, Хмельницька область, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 18:15
Вівторок:
09:00 - 18:15
Середа:
09:00 - 18:15
Четвер:
09:00 - 18:15
П`ятниця:
09:00 - 17:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Ходила реєструвати дитину, була дуже приємно вражена, все чітко і ясно, швидко прописати. Заодно і записали в садочок, порекомендували в який садочок краще, все гарно пояснили. Персонал привітний, професійний."
"Був сьогодні, по питанню реєстрації. Готувався до гіршого, але... З чергою пощастило, людей практично не було. Було вільне "віконце". Адміністратор на місці порадив перереєструвати талон на раніше. Все культурно та ввічливо. Копії краще підготуйте самі, бувають проблеми з технікою. Дам відповіть на деякі питання, що тут залишали: - брав один талон, але прийняли одразу двох людей; - був прописанний в селі - тут одразу і виписали; - отримати довідку про реєстрацію тут, якщо прописанний в іншому місці, не можна. - при реєстрації, довідку автоматично не дають, інформація повина підтягнутися у "Дію". Треба замовляти."
"Відвідавши даний заклад, я відчула обурення!!! Прийшовши об 15: 45 , мені відмовили в прийомі, посилаючись на те, що за чверть години вони не встигнуть мене прийняти. Коли я перепитала причину, мені сказали, що вже навіть програма виключена, а також порекомендували приходити з 8 наступного дня. Як я можу розпоряджатися своїм часом в такій ситуації??!!!! Приходячи у магазин, кафе чи аптеку за 1 хвилину до закриття, вас обслуговують. А от у державному закладі вже за чверть години відмовляють. Це божевілля!!! Прошу звернути на це увагу!!! Або проводьте роботу за графіком, або змініть графік і не дуріть людей!!!!!!"
"Після відвідування враження змішані. З одного боку ніби щось роблять, з іншого - нічого не ясно що саме вони роблять. Взяти конкретну довідку (якщо це їх зона відповідальності) - не проблема. А от з новими технологіями проблеми. Ходив розібратись чому в мене не підтягує інформацію з реєстру в SmartCity. Сказали що все там є, я в списках є. Але на сайті постійно просить зайти до них бо НЕМАЄ моїх даних в реєстрі. Хто правий - хз. Обладнання для роботи з чіпами у паспортах - немає. Копії документів приносьте з собою. Бо вони не роблять. Лиш по сусідству в турагенції. І головне - з порога допит "що хотіли?" І "а нащо вам це?" Ну от захотілось мені довідку. Я не бачив поля "ціль видачі довідки" в переліку обов'язкових реквізитів."
"Не розумію для чого вводити електронну чергу, яка не працює. Попередньо на сайті записався, прийшов в зазначений час, і отримав відповідь, що в пріоритеті черга, яка формується безпосередньо на місці по чеках з номером, що видає автомат. Враження не дуже, автомат, що видає чеки, з "піратською" ОС. Вікон для обслуговування клієнтів в першому залі лише 4, з яких працює лише 2,5. Дуже багато обслуговувань поза чергою, по телефонному виклику."
Довідник закладів та послуг у Хмельницькому
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото