Автомийка
Інформація
Автомийка "Експрес" - сучасний заклад у самому серці Харкова, розташований за адресою: Білогірська вулиця, 92Б. Наша автомийка пропонує високоякісні послуги, які гарантовано забезпечують чистоту вашого автомобіля.
Ми - справжні професіонали у своїй справі! Наші спеціалісти мають багаторічний досвід та володіють найсучаснішими технологіями, що дозволяють ефективно видаляти будь-які забруднення з кузова, коліс, салону і навіть моторного відсіку вашого автомобіля.
Нехай ваш автомобіль сяє як новий після кожної нашої процедури. Ми гарантуємо бездоганну якість обслуговування та цілісність вашого автомобіля. Всі наші мийки та послуги здійснюються з використанням екологічно чистих засобів, що не тільки забезпечують ефективне очищення, але й не шкодять навколишньому середовищу.
Ми працюємо для вашої зручності! Наш розклад роботи розрахований на найзайнятіші години дня, тому ви зможете завжди знайти час для миття вашого автомобіля. Крім того, ми пропонуємо широкий вибір пакетів послуг, що враховують різні потреби та бюджети наших клієнтів.
Завітайте до нас на автомийку і переконайтесь в нашій високій якості обслуговування! Ми гарантуємо, що після візиту до нас ваш автомобіль сяятиме яскравим блиском і залишиться в ідеальному стані на довгий час. Зробимо дбайливе ставлення до вашого автомобіля нашим пріоритетом!
Фото
Контакти
Білогірська вулиця 92Б, Шевченківський район, 61000 Харків, Харківська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
08:00 - 21:00
Вівторок:
08:00 - 21:00
Середа:
08:00 - 21:00
Четвер:
08:00 - 21:00
П`ятниця:
08:00 - 21:00
Субота:
08:00 - 21:00
Неділя:
08:00 - 21:00
Відгуки
"Дуже добре миють та якісно"
"Перший раз віддав авто у Харкові на мийку. Зовні дуже круто помили, розлучень немає, чистої довго трималася. Усередині не дуже добре помили, кишені (ручки) дверей не помили зовсім. Заднє скло теж не протерли. В решті зауважень не було виявлено. Впоралися швидко. Швидше ніж обіцяли, молодці!"
"Хорошо и бьістро, молодцьі."
"Таж сама історія, що і в коментарі нижче. Подзвонила по номеру, сказали приїзжайте. Приїхала, мийка закрита. ОФІГЕННИЙ СЕРВІС. Коли передзвонила знову на номер і сказала, що тут закрито у відповідь почула: "Ну так це ж ви приїхали" з контекстом, чого якби мені дзвонете. А кому мені дзвонити, щоб сказати, що люди не виконують свою роботу!!! МИЙКА ЦІЛОДОБОВА А ПОВОДИТЬСЯ ЯК НІ В ЧОМУ НЕ БУВАЛО."
"Рекомендую власникам нових автомобілів уважно прочитати цей відгук. У мене новий автомобіль (трохи більше ніж півроку), до цього я ніколи не відвідував подібні мийки, весь час мив машину сам на мийках самообслуговування. Та й як мив: водою сполоснув, піною бризнув, ще раз полив водою і на цьому мийка закінчена. Лобове скло як зсередини так і зовні я НІКОЛИ не натирав ганчіркою. Це важлива деталь і надалі стане зрозумілим, чому. Вчора ми з моєю дівчиною завітали на дану мийку за рекомендацією її знайомого. Замовили стандартне миття за 360 грн. Трохи більше години спостерігали за процесом з другого поверху та раділи: машину мили одразу кілька людей, старанно протирали торпеду, пилососили салон, натирали шибки та кузов. Після закінчення миття менеджер (або типу того) уважно оглядав машину та вказував на дрібні недоліки, а мийники оперативно їх виправляли. У салоні все було чисто та охайно. Я був дуже задоволений результатом і, залишивши чайові, радісно поїхав на стоянку. Ще на шляху обох виникло відчуття, ніби на лобовому склі з'явилися подряпини, але ні я, ні моя супутниця не надали цьому особливого значення. Коли я припаркувався на стоянці, де мені на лобове скло світить яскравий ліхтар, був здивований: на лобовому склі з'явилася маса дрібних хаотично розмазаних подряпин. Деякі вертикальні, інші горизонтальні, треті йдуть по діагоналі. Дві найпомітніші і найглибші зовсім перетинають одна одну, як ножиці. У мене гарний зір і я майже щовечора паркуючи машину пізно ввечері бачу лобове скло в яскравому світлі ліхтаря, і цих подряпин до цього на ньому не було! Якби хоч одна з них з'явилася до відвідування мийки, я б певно помітив. На інших мийках (не самообслуговування) я не був, сам скло не натирав. Двірники навряд чи могли залишити такі хаотичні подряпини, які зовсім не збігаються з траєкторією їхнього руху. Звідки могли взятися дряпани? Я припускаю, що ганчірки, якими мийники ретельно натирали скло, могли бути з піщинками, які й залишили подряпини. Після виявлення подряпин на склі, я вирішив уважно вивчити кузов автомобіля і теж виявив масу дрібних подряпин у різних місцях під різним кутом. Вони не так сильно мене турбують, тому що при керуванні побачити їх, зрозуміло, неможливо. Чого не скажеш про подряпини на лобовому склі, яке до цього було ідеальним. На жаль, наступного дня мені потрібно було відлітати, тому я ще не заїхав на мийку, щоб показати скло. Я розумію, що навіть якщо це зроблю, вони навряд чи визнають провину. Чека я не маю, та й довести щось буде важко. Дуже неприємно, що так сталося. Мабуть, я погарячкував, коли сказав, що приїжджатиму на цю мийку надалі. Фото найбільших подряпин по центру скла додаю. Дрібніші вирішив не фоткати, та й фотографій буде мінімум 5 штук."
Довідник закладів та послуг у Харкові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото