Luxoptica
Інформація
Інститут "Luxoptica" - це медичний заклад і магазин оправ та окулярів. Розташований за адресою: Софіївська Борщагівка, вулиця Соборна, 140-A. У "Luxoptica" ви зможете отримати якісні медичні послуги в галузі офтальмології, а також вибрати собі стильні оправи та окуляри для покращення вашого зору.
Фото
Контакти
вулиця Соборна 140-A, 08131 Софіївська Борщагівка, Київська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
10:00 - 20:00
Вівторок:
10:00 - 20:00
Середа:
10:00 - 20:00
Четвер:
10:00 - 20:00
П`ятниця:
10:00 - 20:00
Субота:
10:00 - 20:00
Неділя:
10:00 - 20:00
Відгуки
"Рівень сервісу на грані плінтусу, оперативність та компетентность зовсім відсутні, але ціни вищі за інші оптики."
"два рази з періодичністю в місяць перевірили зір, та все одно виписали неправильний рецепт і зробили мені окуляри, які викривляють предмети"
"Ставлення до клієнтів далеко не найкраще. Нещодавно намагалася замовити контанктні лінзи із астигматизмом. Для уточнення щодо рецепту зателефонувала заздалегідь, у мене був рецепт на окуляри, хотіла уточнити, чи не підходить він. Виявилося, не підходить. Я пообіцяла передзвонити, коли знайду рецепт. Але коли я передзвонила, слухавку ніхто не брав і потім не передзвонили. Мабуть, засмутилися, що діагностику проходили не у них. Порада менеджерам, перш ніж втюхувати додаткові послуги клієнтам, спочатку розберіться з тими, що вони замовляють."
"З моменту цієї ситуації та відгуку на сайті Люксоптики пройшло пару тижнів. І до речі, в магазині і всюди є реклама про цей розділ відгуків. Мені шкода, що більшість відгуків, ймовірно, не публікуються. Як мій. Так ось, постаралася я викласти все коротко та поетапно Прийшли на діагностику зору. Лікар дуже сподобалася, справжній професіонал, дуже уважна. Запитань немає. Через день після огляду замовили окуляри, звичайно все одразу і сплатили Нам сказали, що виготовлення триватиме до 4 робочих днів. Після 4 днів очікування, зателефонували та повідомили, що лінз потрібної діоптрій немає і необхідно чекати 3 тижні. Ми погодились. Бувають різні ситуації та з огляду на умови карантину, поставилася з повним розумінням. Через 1,5 тижні зателефонували та сказали, що дані лінзи так і не привезли, є трохи дешевше. Вже не хотілося витрачати час, особливо після очікування, і ми погодилися. З моменту замовлення очок у підсумку минуло 2.5 тижні. Замість обіцяних 4 робочих днів. Але гаразд, це нічого. Буває. За готовністю зателефонували і сказали, що нарешті ми можемо забрати наші довгоочікувані окуляри. І повідомили, що якраз повернуть різницю, тому що лінзи трохи дешевші. Приїхала я забрати очки і тут мене просто добили. Дівчина сказала, що оскільки їм потрібно повернути різницю, вона зробить зараз повне повернення на карту. Після цього я знову їх оплачу, потрібною сумою. Платіж природно не проходить, тому що на карту гроші повернутися протягом 3 днів. Але цей факт мені вже сказали згодом! Дівчина вважала це абсолютно не проблемою і відповіла що, нічого страшного і я можу приїхати в будь-який інший лінь, сплатити і забрати. Але чому я маю витрачати свій час. Я приїхала забрати вже давно сплачений товар. Те, що система не дозволяє повернути різницю або потрібно робити повернення повне і мені потрібно готувати вдруге цю суму мені ніхто не сказав заздалегідь і як мінімум це не мої проблеми, які правила вашої системи, я приїхала забрати оплачений товар і ще чекали так довго ... Дуже розчарована. Або адаптуйте систему оплати та повернення, або навчіть персонал орієнтуватися на клієнта! І попереджати про нюанси телефоном! Або хоча б знайти рішення в ситуації, що склалася. Висновок, що дівчині було абсолютно байдуже, на те, що я приїхала витратила час і хочу забрати свій, повторюся знову, вже сплачений давно товар зараз. Саме зараз.! А не потім."
"Демонстративно не обслуговують державною"
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото