PROSTOR
Інформація
Інститут "PROSTOR" - це магазин побутових товарів, розташований за адресою: Київ, проспект Миколи Бажана, 8. У нашому магазині ви знайдете все необхідне для вашого дому: меблі, посуд, текстиль, декор і багато іншого. Наші фахівці завжди готові допомогти вам з вибором товарів та надати професійні поради. Завітайте до "PROSTOR" і зробіть ваш дім ще затишнішим!
Фото
Контакти
проспект Миколи Бажана 8, Дарницький район, 02000 Київ, місто Київ, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 22:00
Вівторок:
09:00 - 22:00
Середа:
09:00 - 22:00
Четвер:
09:00 - 22:00
П`ятниця:
09:00 - 22:00
Субота:
09:00 - 22:00
Неділя:
09:00 - 22:00
Відгуки
"Дівчина на касі – просто хамло. Усі фрази у наказовому тоні або із закочуванням очей. Ні привітатись, ні ввічливо попрощатися. Так, я хочу знати, чому ти з мене вимагаєш номер телефону, і ні, я не хочу твоїх пирхань на свою адресу. Касир – Федорович Ю.В., якщо вірити чеку. Консультант у залі була ввічлива та швидко допомогла знайти потрібну річ. --- Дуже символічний прогноз в чеку "Твоє терпіння окупиться""
"Після відвідування цього магазину найбільше вражень залишив персона, на жаль, враження негативне. Персонал цього магазину, це збіговисько бидла, вибачте за вираз, але інакше їх не назвати. Відсутність виховання, хамовиті та грубі, до покупця тут погане ставлення. Дивлячись на такий «персонал» немає бажання відвідувати всі магазини цієї мережі, адже підхід до підбору персоналу очевидно однаковий."
"Придбали чашку, в той же вечір при першому зварюванні чашка лопнула(. Замінити відмовились. Магазин НЕ рекомендую!!"
"Більш-менш мирилася з зверхністю і непривітливістю дівчат-касирів. Та вчора вже всілякі межі були перейдені! Розплачувалася на касі за маску для волосся. Касир Астапович І.В. дуже непривітно розмовляла зі мною, я списала це на вечір, втому. Коли мені швирнули чек, я мовчки його взяла. Та потім помітила, що в чеку є мої бонуси, про які мене не попередили і не запропонували списати. Вирішила поцікавитися, чи довго вони дійсні, чи встигну використати. На що почула відповідь: я, ваабще то, абслужіваю клієнта! Тобто, мені через невелику відповідь треба було ще раз ставати в чергу? А те, що мене обслужили некваліфіковано, не повідомили про бонуси, це касирку не турбувало геть! Часто буваю в Новусі, та заходити в магазин Простор охоти не маю, через хамське поводження персоналу!"
"Категорично неприємний персонал. Консультанти обслуговують із такими особами, ніби їх здали в рабство, і ініціювала це я. Люблю цю мережу, але в цьому магазині дуже неприємно перебувати. Коли просиш підійти консультанта чи чимось допомогти, «підпливають» до тебе з подихом та закоченими очима. Не кажучи вже про те, що про компетенцію і не йдеться. На моє запитання "Підкажіть тональний крем для конкретного типу шкіри" мені просто перерахували все, що є на прилавку, навіть незважаючи на те, що половина за визначенням не підійшла б. У товарі не орієнтуються, на оргвопити щодо знижок та умов акцій відповідають крізь зуби. У результаті вийшла з магазину начебто і з обновками, але з мерзенним настроєм."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото