Шевченківський відділ в м. Полтава Державної міграційної служби України вулиця Героїв Сталінграду 30, Шевченківський район, Полтава, Полтавська область
Інформація
Шевченківський відділ Державної міграційної служби України у м. Полтаві є важливою установою, спрямованою на забезпечення законності та порядку в міграційній сфері. Відділ розташований у центрі міста, за адресою: вулиця Героїв Сталінграду, 30.
На відділі працюють професійні спеціалісти, які надають кваліфіковану допомогу у громадянів, які проживають на території Полтавської області, з питань оформлення документів у міграційній сфері, зокрема отримання віз, дозволів на проживання, роботу та отримання громадянства України.
Відділ має сучасні технічні засоби та програмне забезпечення, що забезпечує високу якість та ефективність надання послуг. Процедури отримання документів проходять швидко та зручно для клієнтів, адже усі необхідні послуги можна отримати в одному місці.
На відділі встановлено та додержується високий стандарт якості обслуговування, що робить процес отримання міграційних документів простим та зручним для клієнтів. Крім цього, відділ забезпечує консультації з усіх питань, пов'язаних з міграцією, та здійснює відповідну роботу у галузі запобігання нелегальній міграції.
Таким чином, Шевченківський відділ Державної міграційної служби України у м. Полтаві є надійним партнером у справах міграції та гарантує якісне та ефективне надання послуг для громадян. Відділ готовий надавати кваліфіковану допомогу та консультації на високому рівні, забезпечуючи максимальний комфорт та задоволення потреб клієнтів.
Фото
Контакти
вулиця Героїв Сталінграду 30, Шевченківський район, 36000 Полтава, Полтавська область, Україна
Години
Понеділок:
Вихідний
Вівторок:
08:00 - 17:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
08:00 - 17:00
П`ятниця:
09:00 - 18:00
Субота:
08:00 - 15:45
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Змінивши прізвище звернулась щоб замінити паспорт на ІD картку, записалась через сайт по електронній черзі, прийшла на указаний час (так як приймають строго по часу) на таблові з'явився мій номер під яким була зареєстрована і відповідний кабінет куди йти. В 2 кабінеті дуже швидко виконали заміну вже через 10хвилин я була вільна. Відслідковувати коли буде готовий також можна на сайті. Дуже швидко зробили, отримала на 8-й робочий день. Отримувала в 3кабінеті. Швидко та без проблем."
"Жахливе обслуговування зі сторони працівників кабінету, де потрібно отримати ID картку. Як зазначалося нижче, примусове психіатричне лікування їм не завадить."
"Жахливе відношення, просто обурені роботою робітників, 2 дні приходили на оформлення нового ID паспорту, 1день прийшли на свій час по запису онлайн поки оплатила паспорт вліз в кабінет якийсь чоловік, коли я ввійшла мені в грубій формі сказали вийти бо в неї сидить людина, коли я сказала, що зараз мій час, мені відповіли що я запізнилась і в неї "клієнт" і "робіть новий запис", довели до сліз, заспокоїлась, взяли талончик на наступний день, прийшли на назначений час просиділи чекали хвилин 40+-всіх викликали чекали мого останнього 30 номера, потім директор сказала дуже цікаву річ цитую"Можете почекати в коридорі" Я відповідаю що ми чекаємо виклику, вона каже що прийом закінчений і вони закривають двері, мій номер останній так і стоїть на таблі, кажу що ми прийшли на час який зазначений в талоні, вона відповідає що цей талон не по часу(в талоні написано 12.08. 2021р на 15:45 номер 30, перед цим жіночку з номером 32 викликали і просили пройти до кабінету... (Питання чому якщо талон не по часу там написаний час, і немає ніякої інформації про те до якого кабінету потрібно входити, а їх там не мало), потім ця пані(директор) запропонувала зробити нам ще один запис по талону на наступний день, але після того що ми витерпіли в нас не було ніякого бажання нічого в них робити. Якщо вам шкода своїх нервів і власного часу то краще піти і зробити документи і іншому місці!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ"
"Доброго дня, хотілося би написати відгук про відвідування Державної міграційної служби Шевченківського Району м. Полтава (за адресою вулиця Героїв Сталінграду, 30). Свій візит на суботній ранок 8:00 ( 3-го квітня 2021 року) до даного підрозділу я запланувала ще в четвер, зайнявши місце в електронній черзі. Цікавила послуга оформлення закордонного паспорту для дитини 7 років. Оскільки при реєстрації не вийшло оплатити послугу он-лайн, я вирішила зателефонувати у п'ятницю, щоб звірити з працівником реквізити, які я знайшла також на сайті. В телефонній розмові, мені було в досить грубій формі запропоновано шукати дану інформацію на сайті знову, я уточнила що сумніваюсь, що інформація актуальна, тож мене запевнили що прийшовши о 8:00 я встигну і оплатити послугу в терміналі і зробити власне сам паспорт. В суботу о 8:00 ранку працівниця паспортного столу запустила відвідувачів, а потім в дуже грубій формі і на підвищених тонах почала пояснювати, що люди які зайшли, одразу мають тримати дистанцію оскільки локдаун. Зауваження цілком правильне, але це було сказано таким голосом, ніби до худоби зверталася. Зайшли з дитиною в кабінет №2 до "спеціаліста" Антоненко Світлани: одразу з порога почули замість привітання фразу: "і шо, ваша дитина оце буде нормально і спокійно фотографуватися?" Коли я відповіла, що так, пані Світлана сказала, що якщо цього не буде то я маю принести фото. Це все було сказано в дуже грубій формі і при дитині (яка як раз дуже чекала моменту фото на паспорт). Наступне претензія до мене була що я досі не оплатила послугу, я відповіла що, підрозділ щойно відкрився і я не мала змоги оплатити раніше, працівницю це не влаштувало, і вона заявила що я мала оплатити раніше. Поки я ходила до терміналу, який до речі бере комісію 25 грн, то переживала, як там дитина сама буде сидіти, і що та працівниця ще їй наговорить за моєї відсутності. Наступний працівник, з яким мала нагоду поспілкуватись - це чоловік з кабінету №10 - БЕЗ МАСКИ в період локдауну, що так хвилювало попередню працівницю, надав консультацію з приводу оплати, таким самим хамовитим тоном що і всі інші. Коли дитину сфотографували - то на екрані було три фото, я спитала чи можна обирати, на що почула вже завчасно передбачувану відповідь: "ні". Отже, як висновок, нікому не раджу звертатись в цей підрозділ, на скільки я розумію, можна зайняти чергу в будь-якому іншому. Перебування в ньому було жахливе, здалося, що твоя ж держава тебе ненавидить."
Довідник закладів та послуг у Полтаві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото