ОН Клиник Харьков Детское Отделение вулиця Ярослава Мудрого 30А, Київський район, Харків, Харківська область
Інформація
Запрошуємо Вас відвідати дитяче відділення відомого медичного закладу "ОН Клиник Харьков" за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 30А.
Це висококваліфікований стаціонарний заклад з широким спектром послуг у галузі охорони здоров'я. Вас обслуговують команда професіоналів зі значним практичним досвідом, які працюють у сфері дитячої медицини.
Дитяче відділення "ОН Клиник Харьков" забезпечує індивідуальний підхід до кожного пацієнта, що відвідує цей заклад. Тут Ви зможете знайти найкращі методи діагностики та лікування дитячих хвороб.
В нашому закладі використовуються сучасні методи лікування, такі як лазерна терапія, ультразвукова діагностика, ЕКГ, Рентген та інші.
Робота закладу відбувається відповідно до вимог та норм, встановлених законодавством. Забезпечення якості медичних послуг, безпека пацієнтів та комфортне перебування у лікарні є нашим пріоритетом.
Якщо Вас цікавить оптимальна якість медичних послуг, то Вам до нас. Відчуйте на собі ефективність наших оздоровчих програм та охоронних заходів. Ми завжди раді будемо допомогти Вам і Вашим дітям.
Фото
Контакти
вулиця Ярослава Мудрого 30А, Київський район, 61000 Харків, Харківська область, Україна
Години
Понеділок:
08:00 - 14:00
Вівторок:
08:00 - 14:00
Середа:
08:00 - 14:00
Четвер:
08:00 - 14:00
П`ятниця:
08:00 - 14:00
Субота:
08:00 - 14:00
Неділя:
08:00 - 14:00
Відгуки
"Галич Олександр Вікторович лікар від бога! Хороше обслуговування, дякую за теплий прийом! Хворів 15 років, а вилікував за один день!"
"Коли перетинаєш поріг цієї клініки, виникає стійке відчуття, що тебе розводять на гроші. Мені була необхідна послуга ГАСТРОЕНТОРОЛОГІЯ. 5 років тому переніс гострий панкреатит, і побоювався що стався рецидив. Перед тим як прийти я відразу зробив УЗД (не в Він Клінік), взяв і попередні результати, щоб можна було порівняти динаміку. Опишу цей прийом, а потім для порівняння нормальний, який я отримав в іншому місці. Тільки я увійшов в будівлю Він Клінік, мені відразу виписали рахунок за ще не отриману послугу, і відправили на інший поверх очікувати прийому. Я відразу розповів лікарю свої симптоми, побоювання і надав результати УЗД. Вона мене вислухала, не дивилася УЗД взагалі, оглянула і поставила діагноз. Взагалі без будь-яких коментарів. Призначила 3 аналізу крові, лікування та .. (увага!) УЗД, точно таке ж, яке я приніс. На моє резонне зауваження, так ось же воно. Сказала: "Добре, прикріпіть його тоді до бази на ресепшен". Вона на нього так і не глянула, так як по видимому мій час прийому вже було вичерпано. Це, до речі, близько 10 хвилин. Ну і природно, сказала обов'язково прийти на повторний прийом через тиждень. Тепер нормальний прийом. Почитавши діагноз, я засумнівався, так як більшість симптоматики у мене було відсутнє, але лікування проте пройшов і аналізи крові здав. Записався я вже до іншого ГАСТРОЕНТОРОЛОГІЯ, в іншій клініці. Відразу зазначу, що оплатив послугу я тільки після її отримання. Здорові відносини так і повинні бути. Лікар мене вислухав, вивчив УЗД, дуже детально, коментуючи кожен пункт. Потім так само докладно і з коментарями аналізи крові. Поцікавився результатами минулих УЗД (які я цього разу не взяв), щоб оцінити динаміку. Побачив в загальнодоступному місці висновок лікаря з Він Клінік, і .. пояснив чому діагноз не вірний (симптоматика звісно). Так само сказав, що стільки аналізів крові в моєму випадку робити не треба було, і одного ключового (панкреатиту) якраз і немає. Огляд звичайно теж був. Домовилися зустрінеться через пів року. Прийом тривав хвилин 30, і закінчився він тільки тому що тема була вичерпана. І прийом коштував дешевше на 25% ніж в Він Клінік. висновки: Можна мені заперечити, що попався поганий лікар. Але по-перше, з мене взяли оплату до отримання послуги. По-друге, коли ти позиціюєш себе міжнародною мережею Клінік, то поганий лікар = поганий підбір = потреба клієнта не в пріоритеті. Про нас (клієнтів) просто закривають план з продажу, будь-яким способом: зайві аналізи, зайві прийоми, строго обмежений час прийому (не затримували наш потік продажів!) Мій вердикт: уникати відвідування Він Клінік. Це не місце де вам зацікавлені допомогти, тільки вилучити у вас побільше готівки."
"Прошу розібратися адміністрацію - два рази поспіль під час запису по телефону відбувається помилка. Перший раз замість мене на прийом записали мого 3 річного сина і при цьому зі зміщенням на півтори години. Другий раз мене замість вівторка записали на середу. До самої клініці у мене питань немає і я раджу її всім знайомим так як знайшов для себе реально відмінний рівень обслуговування та експертизу фахівців. Залишаю цей відгук як зворотний зв'язок. Сподіваюся це допоможе зробити ваш сервіс ще краще."
"Найжахливіші відгуки. Отримати лікарняний лист, побігати і зачекати, як в державній ... Літню людину, який лікується від ковід, ганяють забирати лікарняний лист в інше відділення. Т е, перебуваючи в процесі лікування, теоретично, хворий їдь, забирай туди, де директор .. Вообщем, сказати що я в шоці, нічого не сказати ... І коли сказали в 6 забрати, приїхала в 7 ... а листа лікарняного немає ... Стою, хвора, чекаю .... Уже 20 хвилин"
"Робили УЗД серця і нирок за призначенням нашого улюбленого педіатра Сирбу Тетяни Володимирівни. УЗД робила чудовий лікар Першина Олена Євгенівна. Дитині немає ще 3-х років, дуже рухливий і активний. Але лікар відразу знайшла з ним контакт, швидко легко і без страху з боку дитини все подивилася. Під час процедури коментувала мені все на "простою мовою", щоб я розуміла про що вона говорить і які результати. За підсумком видали висновок з максимальним описом. Дуже рекомендую, спасибі велике лікарям за комфортний сервіс і прийом без сліз. єдине, додайте дитячих іграшок в кабінет УЗД, вони б стали в нагоді."
Довідник закладів та послуг у Харкові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото