Посад
Інформація
Запрошуємо Вас відвідати заклад "Посад", що розташований на проспекті Ювілейному, 65-В у місті Харкові. Наш заклад є відмінним варіантом для тих, хто шукає місце, де можна знайти все необхідне для повноцінного харчування та приготування смачних страв.
"Посад" - це власне собі торговий центр, який належить до категорій establishment, food, grocery or supermarket, point of interest, store та supermarket. Усередині закладу Вас зустрінуть широкі вибори продуктів харчування та побутової хімії, солодощів із багатьма варіаціями смаків, свіжі фрукти та овочі, м'ясо та риба, а також багато інших корисних товарів завжди в наявності.
У нашому закладі ви зможете розраховуватися як готівкою, так і за допомогою банківських карток. "Посад" завжди радий своїм клієнтам і завжди стежить за якістю своїх товарів. Запрошуємо Вас до нашого закладу, де ви точно знайдете все, що потрібно для своєї сім'ї та друзів. Адже ми дбаємо про Ваш комфорт та задоволення!
Фото
Контакти
проспект Ювілейний 65-В, Московський район, 61000 Харків, Харківська область, Україна
Відгуки
"Чи не дорого. Вибір не таких великих товарів, як у великих супермаркетах, але при цьому все необхідне є."
"Охорона та адміністратор чудові співробітники, звернулася до адміністрації з приводу того, що риба на вагу була з пліснявою, досить швидко і з розумінням повернули гроші повідомила про те, що з рибою проблеми робітницям на цьому відділенні дівчинки почали обурюватися що ось риба нормальна, і таке інше, адміністратор попросила показати їй коробку з цією рибою (жовтий полосатик на вагу) у коробці дійсно риба трапляється і досить багато з пліснявою, адміністратор дала завдання дівчаткам перебрати рибу, дівчата всім виглядом показували своє невдоволення. Дівчині адміністратору подяку за відповідальність. Так само охорона (чоловік років 45) на цьому магазині досить приємна і щось робить, сьогодні була ситуація куди печінка фасування посада на касі пробили я його тільки хотіла в пакет покласти а цей пакетик мабуть дуже погано запаяний був і відкрився, касирка швидше за все нова не бачила її раніше, я запитую чи можу я змінити печиво? Ні, ну як ви собі це уявляєте. Я кажу, що я його навіть не взяла. Ні відповідає дівчина. Покликала охорону запитати, і швидше за все довести мені що неможливо його поміняти. Підійшов охоронець без проблем зібрали печінку, повалив у зал щоб знайти таке ж печиво за вагою, знайшли печінку, поміняли, я подякувала, Охоронець дуже чемно вибачився і сказав приходьте і побажав гарного вечора. Адміністратор і охорона молодці, до деяких касирів ( цієї молодої дівчині і є там ще жінка у віці повна) і дівчатам на рибі звичайно їм до них далеко. Не дайте цим працівникам погіршити магазин та обслуговування."
"Хлопці, настав час Вам попрацювати над нормальним обслуговуванням клієнтом та встановити хоча б мінімальні вимоги до персоналу. Раніше заходив до Вас, тепер не ногою. Сьогодні моя дівчина постраждала від неправомірних дій охоронця вашого магазину, який нахамив їй не маючи на те жодних підстав щодо закону. Особисто я не вперше стикаюся з таким ставленням Вашого персоналу. Мені все одно, але зовсім інше ображати дівчат. Вкрай не рекомендую підтримувати гривнею цю компанію. Благо, є альтернативи."
"Просто погане ставлення охоронця я такого хамства просто не зустрічала. Поставила б мінус, була б можливість. У той час, коли весь ритейл бізнес бореться за покупця, персонал цього супермаркету дозволяє собі відверту мерзенну поведінку. Бігти до мене через весь маркет, щоб хамськи змушувати мене йти і брати кошик, нібито в мене щось там впало ще й говорити, що не погано б заплатити за плавлений сирок в упаковці, який я випадково впустила, з чого раптом така сміливість у вас шановні??????? Та в мене зайняті руки, та я не взяла кошик – це моя справа! І навіть якщо б я щось пошкодила, чого не сталося, навіть зовнішніх дефектів, то згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України ризик випадкової загибелі та випадкового пошкодження (псування) майна несе його власник, тобто магазин. Спасибі АТБ що побудували супермаркет поруч, щоб не доводилося ходити більше в цю гадюшню!"
"Просто немає слів. Після цього немає жодного бажання відвідувати ваші магазини. Відвідував супермаркет о 17,08 за адресою проспект Ювілейний, 65-В, Харків. По-перше, великі черги, при тому, що тільки 5 година дня, касири обслуговують дуже повільно, а ще й встигають між собою про щось там перегукуватись. Мене обслуговувала Касир 1 на Касі 1. По-перше, маска висіла на підборідді ледве прикривала рот цієї особи, не кажучи про ніс. Обслуговувала дуже непривітно і постійно здихала. У мене до оплати було 200 гривень, ваша касирша спочатку нагримала на мене, що немає менших грошей, а потім коли я сказав що інших грошей у мене немає вона голосно промовила "Пиз#ец блин" Ви там у себе зовсім в компанії не турбуєтесь за клієнтів та імідж? По-перше, чого ви у такій великій мережі не можете нормально порахувати та розв'язати питання з рештою і дрібними грошима? А по-друге, з якої радості я маю вислуховувати нецензурну лайку, та і взагалі будь-яку реакцію з вуст вашого персоналу? Я дуже обурений даною халатністю, і усім знайомим пораджу уникати магазини вашої мережі."
Довідник закладів та послуг у Харкові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото