Автозапчасти Constanta.com.ua
Інформація
Автозапчастини Constanta - це сучасний заклад автомобільного ремонту та магазин запчастин в самому серці Харкова. Наша місія - забезпечити нашим клієнтам найвищу якість обслуговування й надати все необхідне для догляду за вашим автомобілем. Ми дбаємо про кожного клієнта і знаємо, що для вас важливо - тому забезпечуємо доступ до широкого асортименту запчастин, які можуть бути необхідні для ремонту вашого автомобіля.
Як професіонали сфери автомобільного ремонту ми пропонуємо широкий спектр ремонтних та обслуговувальних робіт, включаючи: діагностику, ремонт двигуна, трансмісії, рульової системи та гальмівної системи, а також заміну масла та фільтрів. В нашому магазині запчастин ви зможете знайти багато різних запчастин - від аксесуарів до найбільш складних запчастин для будь-якої марки автомобіля.
У нас ви знайдете професійний команду, готову взяти на себе будь-яку задачу і надати найкраще обслуговування. Ми працюємо для того, щоб ваш автомобіль завжди був у відмінному стані та в готовності до їзди. Звертайтеся до нас за адресою: Харків, і ми допоможемо вам забезпечити довговічність, ефективну роботу та комфорт вашого автомобіля. Відвідайте наш заклад AutoRepair, Store сьогодні!
Фото
Контакти
Холодногірський район, 61000 Харків, Харківська область, Україна
Години роботи
Понеділок:
09:00 - 18:30
Вівторок:
09:00 - 18:30
Середа:
09:00 - 18:30
Четвер:
09:00 - 18:30
П`ятниця:
09:00 - 18:30
Субота:
09:00 - 15:00
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Ціни одні з найнижчих, а то й найнижчі. Терміни дотримуються."
"Потрібно було запчастину на мою машину. Запитали марку, рік випуску вінкод і чи ніхто нічого в цьому вузлі неколхозив. Зняв свою запчастину, поставив ту що купив, все підійшло, тепер їзжу без запитань. Хлопці ввічливо обслужили на належному рівні. Ставлю 4 зірки бо нема кавомашини, з морозу гаряча кава покупцю незавадила би! Успіхів і натхнення в праці, а я коли буде потрібно буду знати де знайти запчастини за помірними цінами."
"На цій фірмі запчастини купую більше 5 років, питань і притензій до даної фірми не маю, при правильних вступних даних по потрібної запчастини та за даними вашого автомобіля повністю підберуть то що потрібно, пояснять то на чому і де можна заощадити. А тим кому щось не подобається можу порадити одне. Навчіться ставити питання грамотно, що не колгоспів у Дяді ,, Васі ,, у гаражі, а потім звинувачувати що щось і десь реально не підходить!"
"Не рекомендую! Неадекватні люди! Чому? Судіть самі. Купую у них запчастини багато років, вже не пам'ятаю скільки - 5 або 7 років точно. Привів до них два клієнта - своїх друзів. Все ніби нормально все ці роки. Остання моя покупка у них 20 вересня цього року (3 тижні тому). Сьогодні пишу в Вайбер запит на дві запчастини. Відповідь "Добрий день, зараз відповімо" і слідом "Добрий день Ваш ліміт питань, на 2019 і 2020 закінчився" ... Дзвоню, питаю ви мене ні з ким не переплутали? Кажуть "Ні, не переплутали, ми не довідкове бюро, у нас купують, а не питають". Дик, я не проти, але сьогодні все як завжди, спочатку пишу запит, мене цікавить 1) і 2), а у відповідь ... (вже описав вище). Шкода, але це життя, буває і таке ... Відповідь власника годину тому "... .. купую у них запчастини багато років, вже не пам'ятаю скільки - 5 або 7 років точно. Привів до них два клієнта - своїх друзів". Олександр, хіба можна купувати запчастини 5 - 7 років, та ще й друзів своїх привести, у неадекватних людей? Тому не все так однобоко, як Ви представили. Відповідь на відповідь. Я не дарма вжив термін "Адекватність - вчинення одних і тих же вчинків в аналогічних ситуаціях". У нашому з вами випадку: 1) Ситуація проста - я покупець, ви продавець. 2) Мої вчинки одні і ті ж: запит, аналіз відповіді на запит, покупка (за підсумком аналізу) 3) Ваші вчинки одні й ті ж (до сьогодні): отримання мого запиту, пошук відповіді, відповідь на запит 4) Ваші вчинки НЕ одні й ті ж (сьогодні): отримання мого запиту - ТАК, пошук відповіді - НІ (відмова), відповідь на запит - НІ. До сьогодні, я робив покупки у вас, ви були адекватні - здійснювали одні й ті ж вчинки в нашому форматі. Сьогодні виникла неадекватність з вашого боку. Тепер за вашою логікою, я не повинен здійснювати покупки у неадекватних людей - згоден, не буду."
"Брав запчастини на Renault. Ціни нормальні, (перевірив через пром. юа) , можуть проконсультувати про неоригінальні запчастини, підбир за VIN-кодом."
Довідник закладів та послуг у Полтаві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото