COMFY Донецький провулок 18, Основ'янський район, Харків, Харківська область
Інформація
"COMFY" - це крамниця електроніки та домашніх товарів, яка пропонує широкий асортимент якісних та сучасних товарів за доступними цінами. Наш заклад розташований за адресою Харків, Донецький провулок, 18.
У "COMFY" Ви знайдете все, що вам потрібно для повноцінного життя: техніку для кухні та дому, мобільні пристрої, комп'ютерну техніку, фото- та відеотехніку, електронні книги, пристрої для здоров'я та краси, дитячі товари та багато іншого.
Наші продавці-консультанти завжди готові надати вам професійну допомогу та порадити оптимальний варіант покупки. У нас Ви завжди можете розраховувати на високу якість товарів та послуг, а також на привабливі знижки та акції для постійних клієнтів.
З повагою, Команда "COMFY".
Фото
Контакти
Донецький провулок 18, Основ'янський район, 61000 Харків, Харківська область, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 21:00
Вівторок:
09:00 - 21:00
Середа:
09:00 - 21:00
Четвер:
09:00 - 20:00
П`ятниця:
10:00 - 21:00
Субота:
09:00 - 21:00
Неділя:
09:00 - 21:00
Відгуки
"Облуговування розчарувало! Спочатку під час підтвердження замовлення оператор порадила зарядку до айфону, на місці виявилось, що воно не відповідає даній моделі. У магазині вже прийшлося пройти цілий квест, щоб отримати замовлення. Торговий асистент пропонував купляти додаткову гарантію, спочатку назвав одну суму, потім казав, що це піде за бонуси. Щоб отримати замовлення, потрібно було пройти декілька кас. Після оплати також виявилося, що запропоноване скло не відповідає айфону, не віддали пакування разом з серветкою, про яке просили заздалегідь. Інший асистент спочатку дав використану серветку, а потім взагалі не віддав. Далі були в шоці, що у чекі додалися такі послуги, як ТВ олл інклюзив, стартовий пакет Водафон. Тільки після оплати, асистент сказав, що це входить у покупку айфона і він не зможе зняти (хоча пакет Водафон я знімала галочку на сайті!!). Про це повинні попереджати до оплати товару! Стартовий пакет Водафон не дали взагалі, казали, що звичайний пакет потрібно отримати на іншій касі. Було придбано багато товарів і не було пакету для всього цього? Через деякий час я отримала повідомлення, про те, що вони віддали не той чехол! Я була на іншому кінці міста, прийшлося витрачати свій час і гроші. На місці вони почати робити не обмін, а як повернення від мого імені, запитали паспортні дані! Навіщо це все? Чекали дуже довго, щоб отримати потрібний чехол. Вразило, що касир віддала новий чек без чехла, про це повідомили, на що вона побігла шукати іншого асистента, котрий забрав чехол... У персональному акаунті на сайті немає всіх моїх замовлень! Я не бачу історії замовлень. Настрій було зіпсовано повністю від обслуговування. Вважаю, що коли купляють такі дорогі товари, ставлення до клієнтів повинно бути на високому рівні!"
"26 листопада ( у чорну п'ятницю) зайшов забрати 2 товару куплених вранці того ж дня він лайн. Зайшов до магазину народу багато, штат вивели теж не малий. консультанти уважні, але не набридливі. Далі, дівчина на касі довго копалася (у прямому сенсі цього слова в комп'ютері) двічі висилала код підтвердження який не приходив (на Вайбер а не в смс хоча про це не попередила) через дуже погану мобільну мережу в магазині. Після того як коди прийшли та перевірилися вона видає: мені потрібен Ваш індифікаційний код !!! - Навіщо? Поясніть мені два товару вартістю один 529 гривень другий 1799. Я відповів що не ходжу за чайником у магазин з кодом. навіщо він вам? Вона дивилася на мене ні чого не пояснюючи, тільки ляскаючи очима. Дівчина-касир на сусідній касі вже відверто сміється, сидить над нею. Мені ж не до сміху, тому що я мешканець області і прив'язаний до залізничного транспорту. Без коду вона не дає чек.я починаю нервувати і ледве стримуюсь щоб не почати грубить.згадую що напередодні встановив дію.намагаюсь безуспішно (через зв'язок відкрити її) на кінець касир видає що у них є вай фай і я можу підключиться. Так і була вирішена проблема. на останню електричку я дивом не спізнився. Прибігши на пірон за 3 хвилини до відправлення. Якби не жорстке обмеження в часі принципово не пред'явив би код,викликав старшого по залі з проясненням ситуації та ін. Касир зіпсувала всі враження про магазин.за це 3 зірки"
"Акційних моделей на відкритті нема. Продавці відкрито кажуть, що самі купили. Приклад - зайшов за феном, бо по дорозі зранку було. Мені зо три розсилки прийшли, що на відкритті будуть страх які низькі ціни, а товару нема. Тобто через годину після відкриття вже нема і продавці прямо кажуть, що самі купили, бо ціна ж вогонь. Там зараз по залу бігає людей десять, котрі шукають акційне, що їм рекламували, а акційного нема. Ще раз - і це через годину після відкриття ))) UPD: представники Комфі телефонували мені три рази, три рази я їм переказував одну і ту саму інформацію. Зараз вони зателефонували вчетверте і запропонували нарахувати мені 100 гривень бонусів, так як я не зміг купити товар, котрий вже викупили продавці. Висновків два: 1. Вони тупо не розуміють у чому проблема 2. Лояльність клієнта, котрий зробив декілька десятків покупок на маленьку гору грошей в них, коштує на їх думку 100 гривень"
"Зробіть музику гучніше, а то ще не всі жителі жк левада за вихідні встигли відчути до вас ту ж лояльність та неконтрольоване бажання стати вашими клієнтами навіки, що й ми"
Довідник закладів та послуг у Харкові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото