ПАТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" вулиця Євгена Котляра 12, Холодногірський район, Харків, Харківська область
Інформація
ПАТ "Банк Інвестицій та Заощаджень" - унікальний банк, який знаходиться відразу по ту сторону вулиці Євгена Котляра, 12 в місті Харкові. Цей заклад є справжньою перлиною фінансової галузі, яка відзначається надійністю та безпекою банківських послуг.
Будучи одним із найбільших банків в Україні, ПАТ "Банк Інвестицій та Заощаджень" надає повний спектр фінансових послуг для клієнтів. Установа пропонує інноваційні рішення, що дозволяють наявним та потенційним українським клієнтам максимально використовувати їхні можливості та досягати завдань як на рівні внутрішнього, так і на міжнародному рівні.
ПАТ "Банк Інвестицій та Заощаджень" - це затишний та професійний банк, який запрошує всіх, хто шукає якісні банківські послуги, щоб отримати від ПАТ "Банк Інвестицій та Заощаджень" висококваліфіковану допомогу та підтримку. Цей банк - це відмінне місце, щоб встановити довгострокові зв'язки, що дають можливість досягати успіху разом з досягненням задач клієнта. У ПАТ "Банк Інвестицій та Заощаджень" завжди чекають на своїх клієнтів, щоб створювати великі успіхи у фінансової галузі.
Фото
Контакти
вулиця Євгена Котляра 12, Холодногірський район, 61000 Харків, Харківська область, Україна
Години
Понеділок:
09:00 - 18:00
Вівторок:
09:00 - 18:00
Середа:
09:00 - 18:00
Четвер:
09:00 - 18:00
П`ятниця:
09:00 - 17:00
Субота:
Вихідний
Неділя:
Вихідний
Відгуки
"Обходьте строной цей банк, сервіс = 0 Що в банку, що в банкоматі, що в онлайні = 0"
"Гірше банку не зустрічав."
"Це не банк а якась помийна яма. Не можу отримати зарплату вже тиждень. Хоча гроші вже перерахували давно."
"Продовжую моніторинг банківських відділень Харкова. Цей банк вразив бажанням допомогти. В банківській сфері це нонсенс. Люди дійсно намагаються залучити нових клієнтів. Не обіцяють золотих гор та надають більше інформації про свої продукти та свої можливості, ніж їхні колеги з інших банків. Банківські послуги та тарифи на рівні інших банків. Мінуси: не переходять у спілкування на українську мову та всього одне відділення в місті Харкові. Банкомат - цілодобовий доступ. Є пандус. Зручне розташування, центральний вокзал Харкова. Банківське відділення в Харкові одне та клієнти основні з інших міст України. Приємно плвертатися в такі відділення."
"На жаль є клієнтом цього банку. Огидне відділення. При першому контакті з даними відділенням, а саме отримував карту зіткнувся з наступною проблемою: замовив карту, минув час і прийшло повідомлення про те, що карта в банку. подзвонив і перевірив цю інформацію. Як за підсумком по приїзду її там не виявилося і навіть більш того, співробітниця почала ставити під сумнів мої слова і що такого не могло бути. Лише після питання про те, наскільки мені, на її думку подобається придумувати неправдиву інформацію і їздити на інший кінець міста просто так - погодилася, що це помилка співробітниці банку. Це ще добре, було давно. Але ось буквально недавно загубив картку. І сталася наступна ситуація: Під'їхав в банк і мене обслуговувала досить молода дівчина (ім'я не пам'ятаю). Людина не знає майже нічого про свою роботу і користувалася підказками більш досвідченої працівниці. Давала неправильну інформацію попутно її виправляла все та ж більш досвідчена працівниця. Оформили заявку на карту і оголосили вартість 100 (або 150, точно не пам'ятаю) гривень! У будь-якому іншому банку це варто куди дешевше. Яку я карту втратив, яку відновлювати треба - НІХТО не уточнюється! Попросив зняти гроші з карти і довелося платити ще якісь гроші за знімання. Причому це були не% від суми, а фіксована сума. На касі у мене ніхто не спитав навіть скільки я хочу зняти, а тупо видали всю суму. Говорили прийти через 2 тижні, але з огляду на минулий досвід - прийшов майже через 4. Картка на моє здивування виявилася в відділенні - це добре. Але чомусь замість 1 втраченої мені вирішили оформити 3 карти (!!!). Я не просив ніяких ще карт крім зарплатної, але за мене вирішили що мені варто видати ще карт. Неважливо, що мені це не треба і я не знав про це. Обслуговувала все та ж таки не дуже досвідчена, молода співробітниця і як і раніше про свою роботу вона знала досить мало і знову, як і раніше їй підказувала більш досвідчений співробітник. Під час оформлення документів співробітники Задоволені не тихим голосом обговорювали хто з ким зустрічається або кому треба купити хліб. Але самий неприємний випадок стався тоді, коли серед абсолютно непотрібних мені карт виявилася "валютна карта" про наявність якої навіть співробітники не знали і при отриманні цієї карти чув різні "усмішки" на свою адресу. Мені могло здатися, але з боку це виглядало саме так. Я не фанат писати різні відгуки, тим більше негативні, але це не відділення, а під'їзд на околиці міста. Платіть співробітникам більше, щоб був стимул вчити правила спілкування з клієнтами / інформацію про свою роботу або проводите тренінги щоб співробітники банку не ставили самі себе в незручне становище."
Довідник закладів та послуг у Харкові
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото