ЕПІЦЕНТР
Інформація
Епіцентр - це магазин меблів, товарів для дому, торговий центр та магазин, який знаходиться за адресою: Київ, вулиця Полярна, 20Д. Епіцентр пропонує своїм покупцям найбільший каталог товарів для дому, меблів, сантехніки, освітлення та люстр, побутової техніки, електроніки, інструментів, будівельних матеріалів та автомобільних товарів за найкращими цінами в Україні. На сайті представлені найпопулярніші світові бренди, а також високоякісні та доступні товари від українських виробників. У каталозі Епіцентру можна знайти будь-які характеристики та властивості товарів, подивитися оригінальні фото, корисні статті та відеоогляди, прочитати реальні відгуки, а також замовити доставку по Україні або забрати своє замовлення самовивозом з наших центрів обслуговування покупців в Києві. Наш магазин пропонує багато вигідних пропозицій з низькими цінами, великою кількістю знижок, акцій та розпродажів на сезонні товари, такі як Чорна п'ятниця 2021, тому тут Ви завжди зможете зробити вигідну покупку. Найпопулярніші товари в Епіцентрі: плитка, плитка Дніпропетровськ, плитка Одеса, ванни, фарба, плитка Київ, ламінат, плитка Харків, будівельні матеріали Київ, душові кабіни, шпалери, кросівки, штучні ялинки.
Фото
Контакти
вулиця Полярна 20Д, Оболонський район, 04201 Київ, Україна
Години роботи
Понеділок:
07:30 - 22:00
Вівторок:
07:30 - 22:00
Середа:
07:30 - 22:00
Четвер:
07:30 - 22:00
П`ятниця:
07:30 - 22:00
Субота:
07:30 - 22:00
Неділя:
08:00 - 22:00
Відгуки
"Обожнюю саме цей магазин на полярній, приїжжаю сюди хоча можна скористатись найближчим . Але вийшла така делема купував зимову гуму 2 шини в магазині ,і одну через інтернет замовлення ,але сьогодні з першим снігом авто не зрушити з місця ,не гальмує взагалі,створював аварійну ситуацію на дорозі ,добре що доїхав до дому .авто стало що тепер робити купував ще влітку щоб було дешевше чеків вже немає ,що робити знову купувати ??автомобілем потрібно користуватись кожного дня ,доречі тоді вона була типу по акції ,а насправді тепер вона коштує ще дешевше ,почуваю себе обманутим двічі . Я навіть уявити собі не міг що в епіцентрі можуть втюховати такий непотріб ,а якби я потрапив в ДТП чи збив когось , продавець консультант добре допоміг"
"Епіцентр хороший тим, що є великий асортимент товару на будь-який смак. Проте дуже незручно створена логістика покупок. Де спочатку о бираєш товар у тій самій електроніці чи сантехніці, а потім кажуть, що його немає а наявності і це засмучує. Дуже різний персонал, є достатньо компетентні люди, а є хамливі. Тут на кого попадеш. Багато дуже суб'єктивних факторів. Єдине, що можу сказати, що будь-який похід - це ціла подія. Тому що буває так, що товар обрав швидко, а на касі черги велетенські, на самокасах не завжди є асистенти (зокре ма був випадок на Полярній). Також хотіли взяти під виплату частина електроніку і не змогли тому що Приват у них не активувався. Довелося всю суму одразу сплачувати. Багато недопрацювань. Персонал завжди виглядає втомленим і не завжди компетентним. Вдячність Артему що на Братиславській, допоміг із духовим шкафом. Дякую хлопцям з відділу сантехніки, що на Полярній, дуже компетентно та професійно підійшли до вирішення питання! На Братиславській над цим треба ще попрацювати. Хлопчик там допоміг підібрати зміщувач, а от по кухонній мийці була не достатньо компетентна жінка. Тому все залежить від персоналу. Вибір звісно скрізь є. Проте асортимент товару більший у великих магазинах."
"Магазин непоганий, але деякі консультанти взагалі не допомагають. Наприклад, мій випадок: прийшов зі своїм зливом(гусаком) від крана, кажу є такий на заміну. Мені дають злив, який тільки по довжині підходить. Я кажу, що мене цікавить чи зможу я його насадити на свій кран, тому що в мене він якийсь нестандартний і показую консультанту гусака. Мені відповідають, що не знають. Я питаю, чому ж тоді мені пропонують злив, який мені не підійде. Відповідь: треба знати марку крана. Я кажу, що не пам'ятаю її, а на самому кранові марки немає, але я точно пам'ятаю, що купував його в епіцентрі приблизно 4 роки тому. В загальному мені не допомогли з моєю проблемою. Вважаю, що якраз в таких ситуаціях і проявляється відношення магазину до своїх клієнтів. P.S. не всі консультанти такі, але хотілось би, щоб професіоналів було більше."
"Вперше і востаннє зробила тут онлайн замовлення!При формуванні, було зазначено, що отримати його можна в цей же день.Мене це влаштовувало, так як мала від'їжджати і саме ці товари були необхідні для дачі.Оформила замовлення, оплатила онлайн і... Все.Через дві години мені надійшло повідомлення, що замовлення прийняте в роботу і потрібно дочекатися смс-повідомлення про готовність замовлення до видачі.Протягом дня, я його так і не дочекалась, наступного дня о 10 годині ранку, я зателефонувала на гарячу лінію і дівчина мене запевнила, що зараз надійде повідомлення.Але...Пройшло ще дві години.Я знову набрала, знову вибачались десять разів і сказали що вже зараз все буде готово.Але знову ні!Ваша клієнторієнтовнісь вражає!Їду або забрати гроші, або влаштую скандал!Дістали!"
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото