Алло Max
Інформація
"Алло Max" - це сучасний ElectronicsStore, розташований на Кільцевій дорозі, 1 у Києві. Затишний та привітний магазин пропонує широкий асортимент електроніки та побутової техніки світових виробників. У нашому магазині ви знайдете все, що потрібне для комфортного життя та розвитку технологій в домі і офісі.
У нас великий вибір смартфонів, планшетів, ноутбуків, комп'ютерів, телевізорів, аудіосистем, побутової техніки та аксесуарів до них. Ми пропонуємо тільки найкращі бренди, такі як Apple, Samsung, Huawei, LG, Sony, Bosch, Electrolux, та багато інших.
Окрім того, в нашому магазині діє програма лояльності, що дозволяє нашим постійним клієнтам отримати знижки та бонуси. Наш персонал завжди готовий допомогти вам вибрати техніку за оптимальними цінами та забезпечити якісний сервіс.
Магазин "Алло Max" чекає на своїх клієнтів щодня з 9:00 до 21:00 години. Приходьте до нас та переконайтеся, що з нами ви зможете зробити своє життя комфортнішим і сучаснішим!
Фото
Контакти
Кільцева дорога 1, Голосіївський район, 02000 Київ, Україна
Години роботи
Понеділок:
10:00 - 22:00
Вівторок:
10:00 - 22:00
Середа:
10:00 - 22:00
Четвер:
10:00 - 22:00
П`ятниця:
10:00 - 22:00
Субота:
10:00 - 22:00
Неділя:
10:00 - 22:00
Відгуки
"Update: после обращения на горячую линию быстро связались и пообещали решить вопрос. Поблагодарили за обращение. Через день связалась директор магазина и сообщила что я могу забрать товар. Приятно что вопрос решили оперативно. Ставлю 4*. Не верил отзывам, но пришлось столкнутся с реальностью. Отдали заказанный товар другому покупателю. В первый приезд «товар не доехал» превратился в «было два заказа, а товар был один». Зря потраченное время."
"Цілковите "нерозпізнане"! На точці видачі онлайн замовлення чекала хвилин 20 поки касир відповідає на всі питання клієнта попереду, навіть які не стосуються його замовлення, після ще чекала поки йому клеять захисне скло, КЛЕЮТЬ СКЛО НА ТОЧЦІ ВИДАЧІ ЗАМОВЛЕННЯ! ЦЕ ДО ЧОГО ЗАГАЛЬНО? Я спеціально замовила онлайн, щоб забігти забрати і втекти, а не чекати дива. Врятував ситуацію, сюди по бейджу, заступник директора, який почав відпускати чергу самостійно та переводити на інші каси. Але неприємний осад залишився☹ Не впевнена, що тепер, для швидкої покупки, користуватимуся послугами алло"
"Як можна не забрати оплачений товар і назвати Клієнта шахраєм Сьогодні я зайшов з 2річною дитиною, щоб забрати оплачений товар, консультант сказав, що вони не можуть його віддати оскільки у них непрацює система, на питання скільки часу він повідомив, що потрібно почекати 15хв., які перетворились на 30хв., але протягом цього були наступні речі: 1. Коли ми відвернулись від включеного мультфільму на ноутбуці (пробував протягнути час з дитиною) працівник підійшов і почав на ньому щось показувати іншому чоловіку з товарів, на моє зауваження, щоб він повернув youtube, він сказав, що він показує клієнту товар... На друге зауваження, що ми теж Клієнти і чекаємо на товар 30хв. він просто без вибачень перебіг в інший кінець магазину 2. На касі працівники не хотіли видати оплачений товар в будь-який спосіб, а на пропозицію альтернативних варіантів було повідомлено, що "можна під'їхати пізніше". На питання хто компенсує час і паливо - відповіді не було. Видати товар відмовились будь яким способом принагідно назвавши мене шахраєм - "ми не можемо віддати товар, бо ви зробите відміну на сайті і повернете собі гроші" Я не знаю для чого стільки інвестувати грошей у маркетинг, продажі, ІТ та онлайн - коли ніхто в магазині формату MAXX найбільшого ТРЦ не може вирішити просте питання видачі оплаченого товару коли не працює система з вини мережі, а натомість пропонують топорні варіанти "заїхати пізніше". Нікого з працівників не хвилювало питання видачі товару вибрали режим "ракушка" - і не було запропоновано жодних рішень Можете вважати даний відгук офіційною претензією, яку я надішлю пізніше."
"І вам дуже не рекомендую купувати в цьому магазині. Це жах. Прийшов забирати інтернет замовлення - за стійкою видачі інтернет замовлень нікого не було 15 хвилин, потім прийшов хлопчик, знайшов моє замовлення і відправив в чергу на 45 хвилин, в кассу, замовлення я сплатив в інтернеті. З 3 кас працює тільки одна і то дуже повільно, мабуть система не справляється, в черзі людей 40 стоїть, всі задоволені. На питання чи можна відкрити ще касу, чи щось зробити - повний ігнор, зате кожний консультант намагається просунути свого покупця, що вносить додатковий хаос. Не ходив в цю "компанію" 10 років і далі не буду ходити. І вам дуже не рекомендую купувати в цьому магазині."
"Все круто. Дуже великий магазин можна щось побачити."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото