ДЮС Сервіс
Інформація
ДЮС Сервіс - це ваш надійний партнер у вирішенні питань щодо покупки, обслуговування та ремонту обладнання для систем опалення та водопостачання. У нашому інтернет-магазині ви завжди зможете підібрати і придбати надійний водонагрівач, газову колонку, котел (газовий, електричний, твердопаливний), насосне обладнання, системи очищення води та комплектуючі до них.
У нашому інтернет-магазині запчастин опалювального обладнання вам доступний широкий асортимент і зручний пошук запасних частин для котлів, запчастин до газових колонок та бойлерів. Для людей, які хочуть заощадити час на самостійний пошук необхідної запчастини, доступні такі сервіси, як замовлення зворотнього дзвінка, миттєве з'єднання з технічним консультантом, онлайн спілкування через JivoSite. Для постійних клієнтів та сервісних організацій є ще один приємний бонус - гнучка система знижок.
Крім того, у нашому Сервісному центрі можна замовити проектування, монтаж (установку), комплексне сервісне обслуговування та ремонт будь-якого опалювального або водонагрівального обладнання не лише у містах, де розташовані центральні офіси нашого сервісу (Київ, Одеса, Тернопіль, Маріуполь), але й в значній частині областей України.
Гаряча лінія 24/7:
0 800 30 16 17
Безкоштовно по всій Україні"
Відгуки
"Некомпетентні менеджери, не інформують про умови гарантії в телефонному режимі, не вирішують непорозуміння з клієнтами."
"Нікому не рекомендую звязуватися з даним сервісом. Залишав в них заявку на підключення котла Бош, домовились що майстер приїде до обіду. Коли я приїхав до квартири та набрав офіс виявилось що майстер зможе приїхати тільки після обіду. Після обіду дзвонив ще 3 рази, постійно казали що мійстер приїде через годину. Коли мій терпець вже урвався взяла трубку інша людина з офісу та сказала що я взагалі не записаний сьогодні та майстер не мав їхати до мене. Виходить день потрачений на марно. Не тратье свій час на цей сервіс!"
"Одразу скажу - ДЮС-Сервіс не раджу абсолютно. Самі судіть. Приїхав майстер, зробив ТО, робив ну дуже важко. Я завжди присутня при ТО котла, і я бачила, як майстри роблять ТО, так от, майстер із ДЮС-сервіс не має тої кваліфікації, аби самостійно щось робити з приладами. Після ТО котел не запускався. Майстер дзвонив іншому, розбиралися по телефону, а я стояла, в шоці, вони шукали інструкцію до котла, майстер його бідного стукав по платі (боялася, що відваляться контакти к бісу). Та я посивіла, поки на це все дивилася. Потім ГОЛОВНЕ. Одразу на наступний день котел почав втрачати тиск (до цього не втрачав). Звонила, менеджер довго пояснювала і те і се. Короче, я слухала і тестила але ситуація не виправлялася. І я таки звернулася за 14-денною гарантією, яку вони дають після ТО. Та вони не приїхали в ці 14 днів! Навіть після багатьох моїх дзвінків назначили дату, але не приїхали. А потім під приводом того, що шукали деталі, через пару тижнів, запропонували приїхати, але за повну суму, хоча перед цим казали, що так як я звернулася за гарантією, то в будь-якому разі вони приїдуть як по гарантії. ТОБТО ВОНИ ЗБРЕХАЛИ МЕНІ ЩОДО ГАРАНТІЇ в 14 днів. Вимучили котел, а виправляти свої криві руки не приїхали. Мій котел почав працювати гірше після ТО. І хоч вони вже й малися нарешті їхати. Та після їхньої наглої брехні і з таким некваліфікованим майстром я просто напросто побоялася давати доступ до котла знов, адже він ледь пережив те грюкання під час ТО. Друге він міг би просто не пережити. Я викинула 1450 грн на сміття. У наш час викидати так гроші ну зовсім не комільфо. Я сподівалася, що ліцензована фірма буде кращою, аніж якийсь там майстер-самоучка, і тому спеціально шукала таку, та ліцензія не показник. Треба звертатися в відповідні установи, що ліцензують таких "сервісників", бо клієнти ведуться на ліцензію і в результаті втрачають свої гроші."
"замовляли постгарантійну діагностику котла, приїхав Дмитро, знайшов поломку і замовив деталь, так як це була п'ятниця - вихідні без гарячої води, тому наступного разу, якщо це станеться, буду просити проводити роботи на початку тижня. Ніхто в компанії таких моментів не враховує, а варто. Заміну проводив Юрій - дуже швидко і без ніяких проблем. Окрема подяка Анні, котра не тільки продала послугу, а контролювала весь процес від початку до кінця."
"Викликав майстра по гарантійному ремонту бойлера Ariston. Відразу повідомили крайню дату приїзду спеціаліста, що добре, бо можна планувати свій час. За добу додатково повідомили часовий діапазон коли майстер буде. Спеціаліст спокійно й без клопоту розібрався з бойлером менш ніж за півгодини. Ввічливий, охайний. Все було супер. Замовлення №СР-0045057. Всім працівникам центру дякую."
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото