Інформація про Банкомат (внесення/зняття готівки) Райффайзен Банк
Відгуки:
Paul Ursuliak:
"Я попав на технічну перерву яку ввели з 22.07.2020"
майже 3 роки тому
Валерий Однодворец:
"Я клієнт банку з моменту його створення. Практично вже більше 20 років. Пережив з ним і моменти підйому і невдачі. Іноді в хвилини розчарувань погрожував розірвати договір. Але потім зваживши всі «за» і «проти« і ставши клієнтом інших банків і оцінивши ті прогалини, які були в роботі банку з самовідданою працею колективу продовжував залишатися його клієнтом, тим більше що банк надавав весь спектр банківських послуг і в повній мірі задовольняв моїм запитам. Особливо банк додав і оновився протягом останнього часу. Чи не скажеш, що в роботі банку сьогодні немає недоліків. Це і часті збої в роботі банкоматів, недостатній доступ до депозитних банкоматів, особливо в вихідні дні і в вечірній час, часті збої в роботі інтернет банкінгу. Але завдяки наполегливій роботі колективу, ці недоліки згладжуються. Особливо хочу подякувати за роботу і чуйність вміння оперативно вирішувати питання -директор міської дирекції банку -Миколаевского Андрія Леонідовича, начальника Оболоского районного відділення -Тимчук Лідію Василівну, менеджерів по роботі з Преміум клієнтами: Петрусенко Аллу, Щенікова Івана, і всіх працівників відділення за їх чуйність ; уважність високий професіоналізм. Велике вам спасибі дорогі друзі і успіхів у всіх справах."
майже 4 роки тому
Maksym Armashov:
"1. Телефон на сайті не відділення, а кол центра, який нічого не знає про відділення!!! (21 century)
2. Будь які питання про послуги банку в цьому відділені треба узнавати по приїзду, не по телефону, бо по телефону буде дуже просто, а заклад дуже серйозний, просто не вміє і все ж для клієнта.
3. При відвіданні черга на все, наче в Укрпошту потрапив, але це зрозуміло, бо є там рядом Укрпошта, а мабуть в тому місці пороблено.
4. Якщо маєте змогу, це відділення минайте, втрачений час не вартий ціх послуг."
майже 5 років тому
Мазур Андрей:
"Найповільніший Манк з найповільнішим обслуговуванням в світі
Серйозно козлячіе держ банки не такі тугі і не такі повільні як цей.
Обходьте це відділення 100500 дорогою.
Головне питання до керівника відділення. Ви бачите що у вас постійно черги 10 осіб мінім до менеджерам Посадіть ще одного, невже відношення до клієнтом на такому нулі?"
майже 5 років тому
Жанна Савицкая:
"Раніше було цілком пристойне відділення банку. Після ремонту, залишили тільки одну касу, замість раніше трьох. Завжди чергу. І менеджерів теж не вистачає. У касу простояла 1ч 05 хв. Якщо є вибір іншого відділення-раджу це відділення ігнорувати."
майже 5 років тому
Показати більше
Довідник закладів та послуг у Києві
⭐ бізнес-довідка 🔍 пошук послуг ☎ контактна інформація 🕒 розклад роботи ✍️відгуки 🌍 карта міста 📷 фото